Δανάη's Birthday

1K 87 14
                                    

Δανάης pov
Σήμερα είναι τα γενέθλια μου αλλα δεν χαίρομαι καθόλου. Συνήθως όλοι  χαίρονται όταν εχουν γενέθλια και κάνουν τρελά παρτυ. Για εμένα όμως είναι η χειρότερη μέρα του χρόνου, μακάρι να μην υπήρχε αυτή η μέρα μου θυμίζει τον χαμό της αδερφουλας μου όταν ο μπαμπάς την...... Ούτε να το λεω δεν θέλω καλύτερα να το ξεχάσω. Πάλι με' πιασαν τα κλάματα. Καθώς κλαιω μπαίνει ο Νίκος στο δωμάτιό.

Νίκος -Νεράιδα γιατί κλαις;

Δανάη - εμ δεν έκλαιγα μπήκε ένα σκουπιδακι στο μάτι μου.

Νίκος - ποιον πας να ξεγελασεις ρε κουτο.

Δανάη - αλήθεια δεν εχω τίποτα.

Νίκος - νομίζεις ότι τώρα σε πιστεψα; δεν είμαι τόσο χαζος μπορεί να μην είμαι και τόσο έξυπνος στα μαθήματα αλλά στην γυναικια ψυχολογία είμαι αρριστος. Έχεις περίοδο μήπως?

Δανάη - τι όχι, πως σου ηρθε αυτό?

Νίκος - ε να συνήθως όταν έχετε περίοδο εσείς τα κορίτσια γίνεστε λίγο σαν τερατακια, έχετε πολλά νεύρα, ξεσπατε σε κλάματα συνέχεια και τρώτε όλοι μέρα γλυκα.

Δανάη - χαχαχαχαχα υπερβαλεις.

Νίκος - Επιτέλους σε έκανα να γελάσεις. Από την ώρα που έχεις έρθει σε αυτό το σπίτι δεν σε εχω δει να γελας ποτε πάντα είσαι θυμωμένη.

Δανάη - η αλήθεια είναι πως ναι πάντα είμαι θυμωμένη από την ώρα που μετακομισαμε αλλά τώρα αρχισα να συνηθιζω ακόμα και εσένα ξεκινησα να συνηθιζω.

Νίκος - τελως παντων αφού δεν μου λες τι έχεις δεν θα σε πιεσω άλλο. Εγω φεύγω παω στο δωμάτιό μου αν χρειαστείς κάτι ρίξε μια φωνη και εγω θα ερθω.

Δανάη - οκ

Νίκος pov

Είναι πολύ όμορφη όταν γελάει απορω γιατί πάντα είναι κατσουφιασμενη. Άραγε γιατί εκλαιγε σήμερα είναι τα γενέθλιά της μου το είπε προηγουμενος η Μαρία επίσης μου είπε ότι θα της κάνει και ένα παρτυ έκπληξη. Εγώ σκέφτομαι να της δώσω ένα κολιέ με μια νεράιδα αυτο το κολιέ είναι πολύ σημαντικό για εμένα το φορουσε η μικρούλα μου λίγο πριν πεθάνει αχχχχ μακάρι να ζουσε αυτό το κολιέ σημαίνει τόσα πολλά για εμένα για αυτό θα το δωσω στην Δανάη, η Δανάη είναι εμπιστο άτομο τουλάχιστον ξέρω ότι δεν θα το χάσει ούτε θα το χαλάσει. Ψαχνω μέσα στη ροζ μπιζουτιερα της μυρίζει το άρωμα της αααχ μικρούλα μου γιατί σε εσένα μακάρι να ήμουν εγώ στην θέση σου εκεινη την ημέρα. Ψαχνω, ψαχνω ελπίζω να μην το έχασα.... Φιουφ ευτυχως το βρήκα.
Νταξει δεν είναι τίποτα το πανέμορφο αλλά για εμένα έχει μεγάλη συναισθηματικη αξία

Ο ετεροθαλής αδερφός μου Where stories live. Discover now