Νίκου pov
Μετά από εκείνο το φιλί με την Δανάη δεν έχουμε μιλήσει. Με αποφευγει συνέχεια δεν ξέρω τι σκατα έχει πάθει. Πάντως εγώ είχα νιώσει πολύ ωραία με εκείνο το φιλί. Ακόμα νιώθω τα απαλα της χείλια πάνω στα χείλια μου. Αλλά τι να πεις μάλλον όλα τα κοριτσια είναι ίδια το παίζουν σιγανα ποταμια αλλά είναι πουτανες. Όπως μου συμπερυφερεται θα της συμπερυφερθω. Θα είμαι το ίδιο κρύος και προσβλητικος όπως στις αρχές. Αφού ντυνομαι κατεβαίνω κάτω για πρωινό. Η Δανάη είναι ηδη εκεί.
-λοιπόν παιδιά θέλουμε να σας πούμε ότι μαζί μας θα έρθει να μείνει και η μαμα μου έτσι εσύ Νίκο μαζί με την Δανάη θα πρέπει να μεινετε μαζί στο ίδιο δωμάτιο.
-τι; Πας καλά ρε μπαμπά; χαζεψες από τα γεραματα;
-Νίκο προσεχε πως μιλας δεν ειμαι συνομιληκος σου. Παω να πάρω την γιαγιά σου από τα κτελ το καλό που σου θέλω όταν έρθω να έχεις μαζέψει τα πράγματά σου.
-γαμωτο
-Δανάη σε παρακαλώ πάνε να βοηθήσεις τον Νίκο.
-οκ μαμα
Μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιό μου και ξεκιναμε να πακεταρουμε χωρίς να μιλάμε. Σχεδον τελειώσαμε.
Δαναης pov
Πακεταρουμε για ώρες χωρίς να μιλάμε. Συνεχίζω να πακεταρω ώσπου βρίσκω ένα ντουλάπι και το ανοιγω, μέσα το ντουλάπι έχει παντού προφυλακτικά. Ιου τι ανώμαλος.
-εμμμμ αυτά που να τα βάλω
-θα σου'λεγα τώρα αλλά εχε χαρη. Βαλτα στην κουτα με τα σοβρακα μου.
-είσαι ηλιθιοςΑφού τελειωσαμε το πακεταρισμα και βάλαμε τα πράγματα του στο δωμάτιό μου. Εγώ κατέβηκα κάτω να πιω νερό. Αφού ήπια νερό ανέβηκα πανω. Όμως το θέαμα που είδα ήταν σοκαριστικο.
Ο Νίκος ήταν στο δωμάτιο ξαπλωμένος στο κρεβάτι μόνο με το μποξερακι.<<τι κάνεις πας καλά; βαλε κάτι επανω σου >>
}<<ότι θελω θα κανω δωμάτιό μου είναι >>
<<ναι αλλά είναι και δικό μου >>
<<ελα τώρα που δεν σε αρέσει σου τρέχουν τα σάλια >>
<<Εισαι τελειος ανώμαλος >>
<<φφ τέλος πάντων φερε μου ένα παντελονι >>του πεταω το παντελόνι και ύστερα το βάζει.
<<θες να κάνουμε τίποτα; >><<σαν τι ρε Δανάη >>
<<δεν ξέρω πάντως κάτι για να περάσει η ώρα >>
<<οχι >>
ESTÁS LEYENDO
Ο ετεροθαλής αδερφός μου
FanficΕρωτας:Η ζωηρη ελξη μεταξύ δύο προσωπων. Συνήθως με την επιθυμια για συνουσια. {-Αυτα τα εσώρουχα σου ταιριάζουν απίστευτα. -Κλεισε μικρε αναγωγε το δοκιμαστηριο. Δεν παίζει να τα παρω είναι πολύ προστυχα. -ε τοτε παρτα μονο για εμένα. Να τα φορας...