Πρώτο Μάθημα

699 62 10
                                    

Δαναης pov

Είναι πρωι Δευτέρας και εχω βαρεθεί την ζωη μου. Οι υπόλοιποι λείπουν ακομη μόνο ο Νίκος είναι στο σπίτι και κοιμάται ακόμη. Ξαφνικά ακουω ένα χασμουρητό, ήταν ο Νίκος κατεβαινε τις σκάλες μονο με το μποξερακι.  Αχχχχχχχχ(ανάβεις φωτιες, ανάβεις φωτιες και όλα τα καις) σταματα ηλιθια φωνούλα. (λες και εσένα δεν σε αρέσει) φυσικά και όχι είναι αδερφός μου.

{χαχαχα}

Αυτό ήταν απολυεσαι

{adios amigos}

Αυτή την συζήτηση με την φωνούλα μου την κόβει η sexy βραχνη φωνη του ηλιθιου ο οποίος ρωταει αν έχει τίποτα να φάμε.
Κοιταω το ψυγείο αλλά τζίφος.

-δεν έχει τίποτα. Του απανταω

-δεν πειράζει ντύσου και πάμε να φαμε πρωινο εξω και παρεπιμπτοντως(την σκοτωσα την λεξη σορυ) να κάνουμε και το πρώτο μάθημα.

-ωραία

Τρεχω πανω σαν το τρελο αν και στην διαδρομη πεφτω καμιά εκατο φορες. Ουρλιαζω από την χαρά μου επειδη θα κάνουμε το πρώτο μάθημα για εμένα είναι πολύ σημαντικα αυτά τα μαθήματα. Βγαζω από την ντουλάπα ένα τζιν χωρίς σκυσυματα (τι νομιζετε είμαι σεμνη εγω) και μια μαύρη μπλούζα με λιγο ντεκολτέ. Επειτα βαζω το κολιέ με την νεραιδα που μου ειχε χαρίσει ο Νίκος. Τέλος βαζω λιγη μασκαρα παιρνω κλειδια κινητο και κατεβαινω κατω. Ο Νίκος είναι ειδη κατω οπότε μπαινουμε στο αυτοκινητο και παμε στο εμπορικο. Καθόμαστε σε ένα μαγαζί και παραγγελνουμε βαφλες, κρέπες, τηγανιτες, donuts, muffins και δυο καφεδες.

-σου πάει πολύ
-ποιο;
-ο κολιες που σου χαρισα.
-ευχαριστώ πολύ
-λοιπον είσαι έτοιμη να ξεκινήσουμε με το πρώτο μάθημα?

-ναι είμαι πανετοιμη
-θα σου μαθω να τρως
(λεει ολο χαρα χοιροκροτωντας σαν υστερικη γκομενα στις εκπτώσεις)

-τι εννοείς αυτό το ειχα λυσει οταν ήμουν 1 χρονων.

-Εππππ μην φέρνεις αντιρησει στον δασκαλο. Τώρα μιλαω εγω και εσυ εκτελεις.

-Μάλιστα δάσκαλε..... Λεει ολο ειρωνεία

-λοιπον χαζουλα θα σου μαθω να τρως πιο κομψα και να μην χλαπακιαζεις σαν το νταλικερη το φαι. Θα σου μαθω να τρως όπως όλες οι γκομενες τελως παντων.

-σιγά το δυσκολο (περνει το πιρούνι και το μαχαίρι για να κόψει ένα κομμάτι από την τηγανιτα και να του αποδείξει ότι μπορεί να τρώει κομψα αλλά το μαχαίρι δεν κόβει και το μονο που καταφέρνει έιναι να πεταχτεί ένα κομμάτι στην μαπα του Νίκου και να γίνει πιο κοκκινη και από παντζάρι.)

-είναι που ξες να τρως

Μετά από ωρες προσπαθειας κατάφερα να μάθω να τρωω και έτσι γυρίσαμε σπίτι.

Ήταν ηδη μεσημέρι αλλά επειδή ειχαμε φάει καλο πρωινο δεν φάγαμε και ξαπλωσαμε στον καναπε. Ο Νίκος επεσε ξερος για υπνο. Εγω δεν εχασα την ευκαιρία και πηγα πήρα από το ψυγείο την σαντιγι, την κέτσαπ και την μουσταρδα. Πηγα κοντά του πήρα την σαντηγη και εβαλα στα φρύδια του και του εκανα και μουστακι.Επειτα πηρα την κετσαπ και του εβαλα στα χείλια και τελος πηρα την μουσταρδα και του εκανα φακιδες. Πηρα το κινητό τον έβγαλα φωτο και την ανέβασα στο Facebook και από πανω εγραψα '' κοιμασαι και η τυχη σου δουλεύει '' το ξερω ότι οταν ξυπνήσει θα με σκοτώσει αλλά εχει πολύ φάση.

Είναι έξι η ώρα το απόγευμα ο βλακας ακομη να ξυπνήσει οι υπολοιποι ακόμα λοιπουν έτσι εγω στιβω πορτοκαλια φτιαχνω χυμο και επειτα φτιαχω 2 τοστ το ένα με τυρί και το άλλο με μερεντα. Την ώρα όμως που παω να φαω μια μπουκιά από το τοστ ακουω μια αγριοφωναρα.

-θα σε γαμησωωωωωωωωωω

(γιατί το λες και δεν το κάνεις πασά μου) έλεος φωνούλα και για κάτσε νόμιζα ότι σε είχα απολύσει.

(ναι αλλά ξαναγύρισα. Και αν θες να είσαι για πολύ ακόμα ζωντανή τρέξε να σωθείς γιατί είναι ακριβώς από πίσω σου)

Οοοοοοου Αντίο κοσμε, αντιο φιλοι του wattpad, αντιο μαμι. Adios amigos. Τρεξτε ποδαράκια μου. Γιουργια

Θα πεθάνειςςςςςς

Τρεχαμε για ώρες μεσα στο σπίτι βριζοντας ο ενας τον αλλον. Τελικά όμως ο άχρηστος με στριμωξε επειτα με εριξε στο κρεβάτι και ξεκινησε να με γαργαλάει.μεχρι που πέτυχε το σημείο μου. Εκεί λυγισα και πεθανα απο τα γέλια.

-πλάκα κάνεις το σημείο που γαργαλιεσε είναι τα μπούτια σου. Χαχαχχαχ. Πρώτη φορά το βλέπω αυτό.

Σε παρακαλώ σταμάτα θα σκάσω από τα γέλια.

Όχι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρωγετε κρυο.

Σσε παραπαρα καλω σταματα

Μονο αν πεις ότι είμαι ο πιο sexy και ομορφος αντρας του κόσμου.

Όχι

Αλήθεια. Ήρθε το τέλος σου

Αχαχαχαχα

Ειεισαι οοο ποιο sexy και ομορφος ανδρας του κόσμου

...................

Τι κανετε? Πως είστε?
Αν θέλετε παρτε μέρος στον διαγωνισμό. Θα έχει πλακα.

Ερώτηση

Πηγατε θαλασσα;



Ο ετεροθαλής αδερφός μου Donde viven las historias. Descúbrelo ahora