Mom Comes Back

805 76 6
                                    

Μαμάς - Σοφίας pov

Ήταν υπέροχες οι διακοπές αν και μου έλειψαν τα παιδάκια μου. Τα νησιά Μπορα Μπορα ήταν υπέροχα, να και μια φωτογραφία

Πώς περασε το καλοκαίρι,τώρα ημαστε στο αυτοκίνητο με τον Αλέξανδρο και κοντεύουμε να φτάσουμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πώς περασε το καλοκαίρι,τώρα ημαστε στο αυτοκίνητο με τον Αλέξανδρο και κοντεύουμε να φτάσουμε. Στρίβουμε στο στενό και τααΚ φτάσαμε. Επιτέλους σπίτι. Ο Αλέξανδρος λέει σ την υπηρέτρια να έρθει να πάρει τις βαλίτσες, έτσι εγώ κατευθείαν πηγαίνω και μπαινω στο σπίτι. Φωναζω τα ονόματα των παιδιών αλλά κανένας δεν απαντάει οπότε ας αναιβω πανω να δω. Παω πρώτα στο δωμάτιο του Μίλτου. Αχ κοιμάται το πουλάκι μου. Οπότε κλείνω την πόρτα και φεύγω σιγά σιγά. Τώρα παω στο δωμάτιό της Δανάης ανοίγω αλλά δεν είναι κανένας εκεί, που να είναι. Τέλος πάντων ας παω κατευθείαν στο δωμάτιο του Νίκου. Ανοίγω την πόρτα μπαινω μέσα και τι να δω ο Νίκος και η Δανάη κοιμούνται μαζί αγκαλιά και ο Νίκος είναι μισογυμνος. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι. Τι κάνετε εσείς οι δύο μαζί αγκαλιά? μου λέτε?

Μαμά δεν είναι αυτό που νομίζεις.

Ναι αλήθεια σας λέει κυρία Σοφία απλώς ειδε ένα κακό εφιάλτη και ήρθε να κοιμηθούμε μαζί.

Α ναι και τότε γιατί είσαι μισογυμνος?
Απλως ζεσταθηκα.

Χμμμ προς το παρόν
σας πιστεύω αλλά αν σας ξαναδώ έτσι θα γίνει χαμός.

Μάλιστα

Φεύγω σε δέκα λεπτά να ειστε κάτω θα φαμε πρωινό.

Καλά

Εμ Νίκο εγώ πάω στο δωμάτιό μου.

Οκ νεράιδα

Νίκος pov

Όλο το βράδυ ήταν υπέροχα την ειχα στην αγκαλιά μου και μυριζα τα μαλλιά της. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ ήθελα να την κοιταω ξανά και ξανά. Είναι σαν άγγελος όταν κοιμάται. Ήθελα να την ξεντυσω και να γευτω κάθε εκατοστό του κορμιού της. Σε αλλη περίπτωση αν ήταν καμιά άλλη γκομενα αυτό θα έκανα αλλη αυτή είναι πολύ αθωα. Φοραω μια φόρμα και καταιβενω κατω όλοι κάθονται στις καρέκλες τους και σερβιριζονται πρωινό οπότε κάθομαι και εγώ σε μια καρέκλα.

Γιε μου πες και καμιά Καλημέρα

Μέρα

Λοιπόν θα σας δώσω Ολους από 100€ για να πατε να ψωνίσετε σχολικα. Νίκο θα πάρεις την Δανάη και τον Μίλτο και θα πατε να ψωνίσετε.

Καλά

Ωραία τωρα εγώ και η Σοφία φεύγουμε για την δουλειά.

Καλά

Αν είναι Δανάη και Νίκο παντε να ετοιμαστείτε και κατεβείτε να παμε να πάρουμε σχολικα

Οκ

Δανάης pov

Ανεβαίνω πάνω παω στην ντουλάπα και ψάχνω τι να βάλω για πρώτη φορά στην ζωή μου θα βάλω σορτσάκι αν και δεν φοραω πότε πάντα φοραω φαρδιά ρούχα. Έτσι έψαξα στην ντουλάπα μου και βρήκα το μοναδικό σορτσάκι που υπήρχε στην ντουλάπα μου.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Κατεβαινω κάτω, εκεί με περιμενε ο Νίκος και ο Μίλτος.

Ετοιμη

Ναι

Ωραία πάμε

Φτάσαμε στο εμπορικό ανεβαίνουμε με τις κοιλιομενες σκαλες και πηγαίνουμε στον πάνω όροφο που είναι τα σχολικά μπαίνουμε μέσα στο μαγαζί εγώ έχω ειδη αποφασίσει το ίδιο και ο Μίλτος μόνο ο Νίκος δεν έχει πάρει τίποτα όλοι την ώρα που ψωνίζουμε εμείς σχολικα, αυτος ασχολείται με το κινητό του.
Εμ Νίκο εσύ δεν θα πάρεις τίποτα?

Φυσικά και όχι τα σχολικά τα γραφω στον πουτσο μου. Αυτά τα λεφτά σιγά να μην τα φαω στα σχολικά θα πάω και θα τα φαω με τους κολλητούς μου στα μπαρ.

Οκ ότι πεις

Εσείς ψωνισατε;

Ναι

Αν είναι να φύγουμε

Οκ

Φτάσαμε σπίτι, με τον Νίκο δεν μιλήσαμε καθόλου. Δεν ξέρω τι έχει πάθει. Ανέβηκα πάνω και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου ακούγοντας μουσική αύριο αναμένεται μεγάλη μέρα. Ξεκινάνε τα σχολεία.



Hellooooooooooo

Ξέρω είναι πολύ μικρό part

Αλλά από το να μην ανεβαζα καθόλου καλό είναι κι αυτό. Πιστεύω θα ξανα ανεβασω. Επίσης θα γράψω καινούργιο βιβλίο με τίτλο My New neibghbour. Φιλάκιααααα

Ο ετεροθαλής αδερφός μου Where stories live. Discover now