Το βιντεο δεν έχει καμιά σχέση με το part αλλά έχει φάση το βιντεοκλιπ. Οπότε αν θέλετε δείτε το.
Δαναης pov
Ξύπνησα και παρατηρησα ότι ήμουν αγκαλιά με τον βλαμενο στο κρεβάτι. Είναι τόσο ομορφος όταν κοιμάται. Είναι γλυκος σαν ένα πενταχρονο. Τα μαλλιά του είναι ανακατεμένα και είναι τόσο sexy. Σαν μοντέλο είναι.
Νίκος - θα σταματήσεις να με κοιτας;
Δανάη - δεν σε κοιταω
Νίκος - ναι καλα. Το βλέπω
Δανάη - σκασε
Νίκος - δεν θα μου πεις εσύ τι θα κάνω. Ότι γουσταρω θα κανω. Α και ντύσου να παμε κατω. Μην καταλάβουν τίποτα.
Δανάη - θα καταιβω πρώτα εγώ και μετά από λίγο ελα και εσυ.Νίκος - οκ
Καταιβενω κατω και βλεπω όλους τους υπόλοιπους όπως πάντα να κάθονται στην τραπεζαρία και να τρώνε. Τώρα απο τι ακουσα η μανα μου θέλει να πάρει και υπηρέτρια. Για να μην κουράζεται ούτε η πριγκιπισσα Σιση να ήταν. Σήμερα ευτυχώς ειναι Σαββατο και η μανα μου και ο Αλέξανδρος θα πανε ταξίδι αναψηχης έτσι θα διαβασω και επειτα θα γράψω μυνημα στην Υβονη το κορίτσι που γνωρισα στον αγιασμό μαζι με ενα άλλο κοριτσι την Ειρήνη να έρθουν στο σπίτι μου για να δουμε ταινίες και να κάνουμε κοριτσίστικα πράγματα. Ο Μίλτος θα πάει σε έναν φίλο του και έτσι το μονο που μου μένει είναι να διωξω την τρελογρια και τον βλακα. Μετά που τελιωσαμε το πρωινο η μανα μου και ο Αλέξανδρος πήραν τις βαλίτσες τους ούτε καν μας χαιρετησαν και έφυγαν. (μανα να σου πετύχει το μόνο που την νοιάζει είναι πως θα πηγαίνει εκδρομές με τον πάμπλουτο γκόμενό της, ώρες ώρες την μισο).
Μίλτος - εγώ επειδή πηγε 5 η ώρα θα μασω τα πράγματα μου και θα παω στο σπίτι του φίλου μου του Πάρη.
Γιαγια - νταξει παιδί μου. Να ξέρετε ότι και εγω θα φυγω θα παω στο σπίτι των κοριτσιών να πεξουμε πόκερ
Νίκος - όχι και κοριτσια βρε γιαγια. Αλλο που φτασαν ενενήντα και είναι ακόμα παρθενες
VOUS LISEZ
Ο ετεροθαλής αδερφός μου
FanfictionΕρωτας:Η ζωηρη ελξη μεταξύ δύο προσωπων. Συνήθως με την επιθυμια για συνουσια. {-Αυτα τα εσώρουχα σου ταιριάζουν απίστευτα. -Κλεισε μικρε αναγωγε το δοκιμαστηριο. Δεν παίζει να τα παρω είναι πολύ προστυχα. -ε τοτε παρτα μονο για εμένα. Να τα φορας...