Co vám k tomu mám říct... Je to se mnou marné no...
Přišel čas na hostinu no já se stále nemohla vynadívat na prstýnek který mi Louis před chvíli navléknul. Všichni jsme si sedli ke stolu a můj táta zacinkal nožem o skleničku s přípitkem.
„Ehm já nejsem moc na proslovy a tuším, že všichni máte hlad, takže to vezmu rychle. Louisi konečně tě vítám do rodiny a doufám, že se o holky postaráš jak se sluší a patří. Přeji novomanželům vše dobré na cestě životem, co nejméně výmolů, kopců a kaluží a hlavně spoustu lásky. Mějte srdce otevřená a odpouštějte si navzájem své chyby. Protože jsme lidé a co si budeme povídat lidé chybují a ne málo. Tak teď se mnou pozvedněte sklenky a připijme si na štěstí novomanželů." Ukončil proslov táta.
„Na zdraví" Volali všichni a za cinkotu skleniček jsme si i my s Louisem připili.
Nedokážu ani říct jak moc šťastná jsem. Po obědě se všichni nahrnuli na taneční parket a i my jsme si šli zatančit náš první tanec. Sice jsme chtěli naši první píseň zpívat, ale nakonec jsem i já uznala, že to raději přenecháme Zaynovi a Perrie. A udělali jsme opravdu dobře. Zayn a jeho výšky. No bylo to něco úžasného. A pak se k nim přidali i další svatebčané. Zpívali nám a my jsme uprostřed tančili náš první tanec který byl lepší než jsem si ho vysnila. Kluků kamarád nás fotil a Niall točil. Beca a Lux tančily na okraji parketu spolu a byly strašně roztomilé. Po tvářích se mi koulely slzy a Louis mi je otíral. Po našem prvním tanci následovalo focení a pak zábava a tanec. Někdy mezitím se u mě objevil Niall a odtál mě do auta spolu se Sophií, Perrie a Lou. Lou řídila a Niall mě natáčel.
„Co se to děje? Kam jedeme?" Smála jsem se.
„Únos nevěsty" plácl si Niall s Perrie a Soph.
Zavezli mě docela daleko do nějakého klubu kde i teď kolem čtvrté odpoledne bylo plno a rušno. Nejdřív mě vzali na bar, kde jsme si dali pár panáků (Soph si samozřejmě jen symbolicky ťukla džusem) a pak hurá na parket. Moc jsem si to užívala.
„Já jsem vdaná!" Křičela jsem na celý klub a užívala si to.
Niall vše natáčel a holky tančily se mnou. Byly jsme tam asi půl hodiny než dovnitř nakráčel Louis s kluky a objevili nás. Louis mě okamžitě objal a dal mi pusu. Zaplatil naší útratu a pak jsme se nechali odvést zpátky na svatbu. Zábava dál běžela a všichni tančili, až dokud Louis nepřišel doprostřed parketu a nepřerušil ji.
„Lásko, mám tu pro tebe takové malé překvapení. A protože jsme zodpovědní rodiče a nebudeme mít svatební cestu chtěl jsem aby aspoň naše svatební noc byla nezapomenutelná. Proto bych tě chtěl požádat, aby ses rozloučila s přáteli a mohla se mnou odjet na naši dejme tomu mini svatební cestu." Pokynul rukou doprava a na příjezdovou cestu přijížděla limuzína bílé barvy.
„A abych nezapomněl," promluvil znovu a vzal si Becu do náruče: „Rebeco, mamka už je naše. A nafurt." Zasmál se a Beca jásala.
Louis si mě přitáhnul a objímal nás obě. Pak jsme Becu předali mámě a tátovi a vyjeli na svou mini svatební cestu. Kluci ještě za limuzínu přivázali plechovky a rtěnkou napsali na zadní okno novomanželé. Když jsme vyjížděli všichni nám mávali. Nejeli jsme ani moc daleko ale jako bychom přijeli do jiné země. Zastavili jsme před venkovským domečkem a Louis mě přenesl přes práh. Byla to úžasná a nezapomenutelná svatební noc. Nejeli jsme ani moc daleko ale jako bychom přijeli do jiné země. Zastavili jsme před venkovským domečkem a Louis mě přenesl přes práh. Byla to úžasná a nezapomenutelná svatební noc. Ráno, teda spíš v poledne jsem se vydali na zpáteční cestu. Doma byl všude bordel, ale všichni už byli na nohou a uklízeli. Převlékla jsem se do normálního oblečení a šla jim pomoct. Nepotřebné věci jsme vyhazovali a ostatní skládali a rovnali do krabic. Půjčené stoly a židle se odvážely a Harry vysával konfety a okvětní lístky z trávy. Neudržela jsem se a začala se smát. Vypadal neskutečně vtipně. Beca a Lux řádily na skákacím hradu, Niall připravoval naše svatební video. Sophia a Perrie uklízely koupelnu a já jsem si šla uklidit svoje šaty, zapnula jsem je do obalu a uklidila do skříně. K večeru bylo vše uklizené, všichni jsme seděli nebo polehávali v obýváku a dívali se na televizi. Já jsem si stále nemohla uvědomit, že jsem vdaná. Beca mi ležela na klíně a pomalu usínala. Musí být neskutečně unavená. Svatbu už připomínala jen spousta květin a hromada svatebních darů u nás v pokoji. Louis mě políbil do vlasů a odnesl spící Becu do postele. Šla jsem za ním a dívala se, jak ji ukládá do postele, dává jí pusinku na čelo a starostlivě ji přikrývá. Přišel ke mně a objal mě.
„Chci, aby to takhle bylo navždy." Usmála jsem se na něj.
„Bude." Řekl a oplatil mi úsměv.
ČTEŠ
×You make me Strong...× Louis Tomlinson CZ
Fanfiction„Bez rodiny se člověk chvěje zimou v nekonečném vesmíru." Louis i Lyra chtějí chránit svou dceru za každých okolností. Kdo chce ublížit nevinnému dítěti?