3.část ×Kočka v Louiho posteli×

995 87 18
                                    

Věnováno Kikuskaa vím že ses toho nemohla dočkat tak snad se bude líbit... Co říkáte na nový obrázek? Může být?

Harry:

Louis nám řekl všechno o tom, co se stalo. Když Lyra odešla tvrdil nám že se rozešli ale teď nám řekl pravdu. Je zničený z toho, že nemůže mít Lyru u sebe. Vím že by za ni dal ruku do ohně. A sakra moje malá neteřinka Rebeca. Myslel jsem si, jak ji budu rozmazlovat a budeme dělat Louimu a Lyře naschvály. Moc jsem se na ni těšil. Loui mi ukázal její fotku. Je tak krásná celá Lyra ale její oči. Nezapře že Loui je její táta. Ale teď ji možná poznám osobně a vynadám Lyře. Byla to nejlepší kámoška a slíbila mi, že můžu jít Bece za kmotra a ona si zdrhne. To víš, že jo. Však já si tě najdu a pak uvidíš hnědoočko.

Liam:

Přiznávám, že když jsem viděl Lyru v tom obchoďáku byl to pro mě šok. Když utekla, netušil jsem o, co jde. Loui mi dal Lux a utíkal za ní. Byl jsem docela vyděšený protože jsem netušil co chce udělat. Když ho pak Lyra málem přejela, měl jsem z něj i trochu strach byl hrozně naštvaný. A co říkám na Lyřin útěk? Sakra ta holka nemá rozum! Loui říkal něco o tom že jí někdo vyhrožoval ale to by se vyřešilo.

Zayn:

Aha moje hnědooká kamarádka je teď hlavním tématem. Co bych jí řekl? Jestli okamžitě nezvedneš svůj krásnej zadek a nenaklušeš sem i s mojí neteří tak si mě nepřej. Co si o ní myslím? Ta holka je anděl. Dostala Louiho z nejhoršího když se rozešel s El a pak zdrhne. No pořád ji mám radši než tetu Irmu. Starou tlustou paní. Vrať se chybíš nám tu Lyro.

Niall:

Jestli mi Lyra chybí? Strašně mi chybí… První noci po tom co odešla jsem proplakal. Vždycky mi z obchodu donesla nějakou sladkost nebo něco dobrého k jídlu. A uměla senzační špagety. Dokonce lepší než Hazz. Jednou když jsem nemohl usnout jsem jí napsal sms-ku a ona přišla ke mně a zůstala u mě celou noc. Loui na mě byl trochu naštvaný ale pak mi odpustil. Vsadím se, že nikdo z těch nade mnou vám neřekl, co chystáme. Já, Liam, Harry a Zayn máme plán. Je to taková tajná akce, kterou Harry pojmenoval Kočka v Louiho posteli. No jasně Hazz. No teď jsme na cestě do Sydney dneska máme koncert a hned po něm se uskuteční náš plán.

****

„Nialle co Lyřini rodiče?“ zeptal se Liam po koncertě když Loui odešel spát.

„Vyřízeno už přišla i sms-ka. Lyra spí a o Becu se postarají“ kývnul jsem.

„Jdeme Harry ty a já vyneseme Lyru ven. Zayne řídíš. Nialle připrav to tady“ rozdal úkoly Liam.

„Ale já chci s vámi“ fňuknul jsem.

„Promiň, ale musíš ohlídat Louiho a nachystat postel“ omluvil se Liam.

„Kdyby cokoliv volej“ připomenul mi ještě Harry.

Hned jak odešli, šel jsem potichu k Louimu a rozestlal druhou polovinu postele. Dali jsme mu pár prášků na spaní, takže bude spát celý den. To samé i Lyra takže Lyru přeneseme sem a taky Becu a jejich věci. Hned zítra ráno je naložíme do letadla a vrátíme se do Londýna. Pokud se během letu neprobudí náš plán vyjde dokonale. Lyra se probudí v Londýně vedle Louiho a budou zase spolu. Proč si připadám jako James Bond? Sakra dveře už jsou tady. Běžel jsem otevřít dveře a dovnitř vešli kluci Harry nesl Lyru a za ním kráčel Liam s jejím kufrem a taky kufrem Becy. Hned za nimi se řítil Zayn. Pro Becu se stavíme až ráno jelikož ani jeden z nás neví, jak se postarat o dítě pomůže nám s Becou Lyřina máma. Tak nám popřejte štěstí.

×You make me Strong...× Louis Tomlinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat