1.část ×Brunetka vs. Blondýnka×

999 81 3
                                    

Louis

„Louisi vrať mi ten lak" křičí po mě Zayn a já před ním utíkám.

Zrovna jsme přiletěli. Jsme v Americe. Zastavím se u koše a chystám se lak hodit dovnitř.

„Ve jménu boha vlasů ať tě to ani nenapadne" ječí udýchaný Zayn.

Upustím lak a Zayn se po něm vrhne.

„Bůh vlasů tě potrestá, uvidíš" vyhrožuje.

Odchází a já jdu zkontrolovat svůj další projekt. Projekt Žehlička vs. Hazza. Harry leží na pohovce a tvrdě spí. Na jeho hlavě není jediný kudrnatý vlas. Hazz se zavrtí a já se raději klidím pryč. Nejsem sebevrah. I když...

„Do prdele" ozve se z kuchyně.

„Loui okamžitě ke mně" křičí z kuchyně Liam.

Přijdu do kuchyně a začnu se šíleně smát. Liam je od hlavy až k patě celý od mouky.

„Ne, ne, ne" přiběhne do kuchyně Niall a začne prohledávat všechny skříňky.

„Nialle co hledáš" zeptá se Liam.

„Moje zásoby sladkostí zmizely" vysvětluje.

Pak se zadívá za Liamovu hlavu. Na bazén ve kterém plavou jeho sladkosti. Bez váhání se vrhá do vody a loví svoje jídlo.

Z obýváku se ozve jekot.

„Tak já musím" zasměju se a utíkám k sobě do pokoje.

Zamknu se a klesnu na postel. Harry se dobývá dovnitř. Po chvíli to vzdá a já spokojeně usínám.

Lyra

Už dva roky prožívám den po dni úplně stejně. Ráno vstát, obléct se, obléct Becu, nasnídat se, uvařit oběd, jít na procházku, umýt Becu, uložit Becu, usnout. Sama.  To samé i dnes. Oblékám si seprané rifle a tričko. Pouštím se do přípravy snídaně Beca běhá vesele okolo mě. Dneska jsem se rozhodla jít nakupovat. Musím doplnit zásoby jídla. V obchodním centru nechávám Becu v hracím koutku a jdu nakoupit. Později se vracím pro Becu do hracího koutku. Beru ji do náruče a otáčím se. Za mnou stojí Liam a Louis. Liam mě okamžitě poznává a padá mu brada. Louis si mě zamračeně prohlíží.

„Promiňte, ale neznáme se od někud" zeptá se Loui nakonec.

„No to určitě ne to bych si pamatovala" vyhrknu a spěchám od nich pryč.

Louis

Do háje já ji znám ale odkud. Zamračeně beru do náručí Lux.

„Tys ji vážně nepoznal" zeptá se Liam.

„Ne" zakroutím hlavou.

„Zkus si představit místo blondýnky, brunetku" zkouší.

„To byla..." dochází mi to.

„Ano to byla Lyra" přikývne.

„A ta holčička to..."

„Ano Rebeca" přikývne znovu.

Rozhlédnu se a podávám Lux Liamovy. Běžím přes nákupní centrum na parkoviště. Málem mě přejede černé auto. Sedí v něm Lyra. Kopnu do kamínků na zemi a ty přeletí celou cestu. Přichází ke mně Liam i s Lux.

„Neboj, najdeme ji. Už víme kde hledat" uklidňuje mě, ale já stejně praštím pěstí do kapoty svého auta.

Nechal jsem ji znovu utéct.

×You make me Strong...× Louis Tomlinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat