Už jeto tady. Mám motýlky v břiše a jsem tak moc nadšená. Už zítra se vdávám.Mám nádhernou dcerku a můj nastávající je fakt kus a já nevím co víc si přát. Svoje svatební šaty mám schované u Soph a Liama v pokoji, s holkama jsme dneska celý den chystaly zahradu na zítra. Niall nás obletoval s kamerou a slíbil, že nám udělá ze svatby nádherné video. Fotit nás bude jeden kamarád kluků. Nechtěla jsem ničí pomoc všechno jsem si vytvářela sama. Byla to docela makačka, ale díky holkám jsem stihla všechno. Pezz mi dneska pomáhala dopéct dort a Soph s Lou dodělávaly poslední maličkosti na zahradě. Pak jsme se přidaly i my a nakonec Lou, Hazz aZe pověsili poslední světýlka ke stolu oddávajícího.
Bylo to dokonalé, a když jsme na to už ve tmě všichni koukali rozbrečela jsem se. Nic víc jsem si nemohla nikdy přát. Teď mám všechno. Zabořila jsem hlavu do Louisova ramene a on mě jemně hladil po zádech. Hned na to si Liam všimnul, že brečím a svolal skupinové obětí. Všichni jsme se mačkali na hromadě a Ni to natáčel. Všichni jsme se rozloučili a odešli spát. Beca spala dneska s námi.
Ráno mě probudil Lou polibkem. On i Beca na mě kulili navlas stejné očka a já si nemohla pomoct a oba si je stáhla do náruče.
„Jsem tak ráda že vás mám. Jste moje všechno." Šeptala jsem Louimu do ucha a on mě objímal.
Ovšem netrvalo moc dlouho a dovnitř vtrhla Lou.
„Konec odpočinku moji milí. Dneska máme svatbu a úkolem číslo jedna je snídaně tak šup, šup, šup." Tleskala Lou a hnala nás z postele.
S Louisem jsme se oba zasmáli a vylezli ven z postele. Loui mi galantně pomohl do županu a vzal Bec do náruče. Všichni jsme sešli do kuchyně, kde už panovala veselá nálada. Pezz a Zayn připravovali lívance a ostatní seděli u barového pultu a něčemu se smáli.
„A hele jsou tady snoubenci!" Vykřiknul Ni a namířil na nás kameru.
Zasmála jsem se a zamávala mu. Sedli jsme si na volná místa a čekali na jídlo. Zayn před nás bleskově doručil tři talíře a pak už si šel i s Pezz sednout k nám. Celá snídaně byla veselá a živá, oproti našim obvyklým snídaním. Cítila jsem, jak mi v žilách proudí štěstí. Pak nás holky vyhnala Lou do hlavní koupelny která byla dost prostorná tak pro 20 lidí. Začala líčit holky a já si mezitím dala rychlou sprchu. Pak jsem šla na řadu já. Lou si se mnou opravdu vyhrála. Někdy na konci všeho toho líčení a česání nám Li přes dveře oznámil, že už je tu catering. Chvilku na to se dovnitř vřítil Ni a začal natáčet přípravy. Holky si natáčely vlasy a různě se česaly a on si tam poskakoval mezi všemi těmi dráty a líčidly a věšáky s šaty a povalujícími se botami. Konečně přišlo na řadu obléct mě do šatů. Dovolila jsem Niallovi ať to natočí. Říkal, že má výborné záběry. Pak jsem si ještě popravila podvazek, aby byl kde má a neklouzal. Nakonec mi Bec podala moje boty.„Mami ty jsi princezna." Oznámila mi a já si ji vzala do náruče.
„A chceš být taky?" Zeptala jsem se a Bec začala horlivě přikyvovat.
Lou si ji vzala do parády a vytvořila jí nádherné prstýnky. Pak jsem jí oblíkla a fotograf, který zrovna dorazil si nás všechny nafotil.
Mezitím se nachystala i Lou. Beca dostala košíček s okvětními lístky a ještě pár krát se nechala vyfotit. Kdybych neměla tak pracné líčení na místě bych se rozbrečela.
„Je čas." Ozvalo se od dveří a dovnitř nakoukl táta.
Běžela jsem k němu a objala ho.
„Moc ti to sluší Robin. Vždycky budeš moje malá Rob." Usmál se na mě táta.
„Já vím tati." Usmála jsem se a on mi dal malou pusu na tvář.
Vzala jsem si z vázy kytici a vyrazili jsme.
První šla Bec a za ní já s tátou a za námi holky. Všechny mi šly za družičky. Od dveří vily až ke stolu kde už stál oddávající a Loui se vinul dlouhý zástup našich příbuzných a my procházeli mezi nimi. Loui vepředu vypadal nádherně a viděla jsem, že mu uklouzlo pár slz. Tak moc jsem chtěla plakat, ale nemohla jsem. Když mě táta předával ještě objal Louise a šel si sednout za mámou. Dívala jsem se Louiho a pár slz mi uklouzlo. Všichni svatebčané se usadili na židle a máma si vzala na klín Bec. A pak už začal obřad. Řekli jsme si sliby a oddávající nám ještě něco četl. A když přišel čas na polibek v pozadí začala znít písnička This is our song.
Jej konečně!!!! Snažím se překonat blok ale přiznám se že tuhle část jsem psala několik měsíců. Mám už něco málo vymyšlené dál ale nevím jistě kdy zase něco přidám.
Jinak sice už jsou to skoro 2 měsíce ale od 15.6. 2016 jsem absolventka a od 21.6. 2016 jsem oficiálně cukrářka a prostě jsem se musela pochlubit.
ČTEŠ
×You make me Strong...× Louis Tomlinson CZ
Fiksi Penggemar„Bez rodiny se člověk chvěje zimou v nekonečném vesmíru." Louis i Lyra chtějí chránit svou dceru za každých okolností. Kdo chce ublížit nevinnému dítěti?