Seděla jsem v křesle v obýváku a četla si. Doma byl jen Lou, já a Beca. Lou seděl u klavíru a učil Becu hrát. Oba se usmívali a já se cítila v pohodě. Dohodli jsme se s Louisem, že svatba bude co nejdřív. Čekali jsme už dva roky a už nechceme čekat dál. Bude na zahradě téhle vily. Hlavně kvůli bezpečnosti ale taky kvůli tomu že je krásná a obrovská. Kluci už rozeslali pozvánky a já připravila plán pro obřad, rozmístění stolů a výzdobu. Rozhodli jsme se pro 24.7. což je za dva týdny a je to taky datum našeho prvního rande. Už zítra má Beca narozeniny. Upekla jsem jí dort a koupili jsme s Louisem skákací hrad jako dárek. Je opravdu obrovský.
*****
„Hodně štěstí zdraví, hodně štěstí zdraví milá Beco, hodně štěstí zdraví." Zpívali jsme všichni.
Beca sfoukla svíčky a všichni jí zatleskali.
„Tak a teď dárečky" zavelel Harry.
„Ten dárek je pro Becu ne pro tebe Hazz" zavolal na něj Lou který mě objímal kolem pasu.
„Já vím" volal a běžel ven.
Všichni vyšli na zahradu a Harry s Becou už bláznili na hradě. Rozběhl se k nim i Zayn s Niallem a Liamem. Jen Louis stál pořád vedle mě.
„No tak. Vím, že tam chceš taky jít. Běž." Pošťouchla jsem ho.
„Ale..." chtěl něco říct.
„Utíkej tady bude stejně jenom babská drbárna. Podívej už tam je i Tom s Lux." Usmála jsem se na něj.
Lou mě políbil a běžel ke hradu.
„Tak dámy nějaké novinky?" otočila jsem se na ostatní.
„To si piš" smála se Soph.
„Tak povídej." Popoháněla jí Pezz.
„Já a Liam budeme mít miminko" oznámila nám.
Všechny jsme ji běžely obejmout. Soph nám ukazovala malinké bříško a všechny jsme byly nadšené.
„A co ty?" ptala se mě Lou.
„Už mám svatební šaty." Zatleskala jsem a holky se začaly vyptávat.
„Tak já vám je ukážu." Řekla jsem nakonec.
Všechny jsme se zvedly a šly do domu.
„Kampak s tou lodí" přerušil naši cestu Liam.
„Dovnitř. Neboj se tvoje loď je v dobrých rukou." Vyplázla na něj jazyk Pezz a on jí to oplatil.
Šly jsme do ložnice a já jsem se zavřela v šatně. Oblékla jsem se do šatů a obula si boty. Otevřela jsem dveře od šatny a holky zůstaly stát v šoku.
„Jsou krásné, že." Zasmála jsem se a otočila jsem se dokola.
„Jsou dokonalé." Přišla blíž Pezz.
„Nejsou moc těžké?" ptala se Soph.
„Ne. Právě naopak jsou úplně lehoučké."
„Myslela jsem si, že budeš mít bílé šaty." Řekla Lou.
„Jo já taky ale pak jsem uviděla tyhle a neodolala jsem."
„Myslím, že bys vypadala dokonale s vyčesanými vlasy. Takový nízký drdol. A kytici z růží." Komentovala to Lou a holky přitakaly.
„Jo to by bylo skvělý" představila jsem si konečný výsledek.
„A jakou budete mít první píseň?" Ptala se Soph.
„Bude to trochu zvláštní, ale budeme si první píseň zpívat sami." Zasmála jsem se.
„A jakou?" ptala se zvědavě Pezz.
„What We Came Here For z Camp Rock 2. Na ten film mě Loui pozval do kina na první rande a tu písničku jsme si zpívali cestou domů." Zasmála jsem se při té vzpomínce.
Holky byly unešené.
„To je hrozně romantický" Usmála se Lou.
„Holky za dva týdny to bude pět let, co spolu s Louisem chodíme. Zdá se mi to nebo stárnu." Zasmála jsem se a holky se mnou.
Smáli jsme se ještě chvilku, když se najednou otevřely dveře a dovnitř strčil hlavu Liam. Skočila jsem za postel dřív, než viděl šaty. Naštěstí.
„Kdepak je moje loď?" zeptal se a rozhlížel se po místnosti.
„Jsi v pohodě Lyro?" když viděl, jak si pomalu sedám.
„Rušíš Li. Lyra má na sobě svatební šaty." Okřikla ho Soph.
„Omlouvám se už mizím. Ale měla by ses jít najíst už jsi nejedla tři a půl hodiny a miminko potřebuje papat." Řekl důležitě Liam.
„Neboj taťko už půjdeme dolů." Vytlačila ho ze dveří Pezz.
Lou mi pomohla se zvednout ze země a já se šla převléct zpátky do normálního oblečení.
Já miluju Drag me down!!! <3 <3 <3
Zase část o ničem ale slibuju že v té další se už něco začne dít... Doufám... Miluju vás :)))
P.S.: Nenašla jsem na YT Drag me down kromě coverů já ji mám staženou ale i tak tihle kluci jsou boží...
ČTEŠ
×You make me Strong...× Louis Tomlinson CZ
Fanfic„Bez rodiny se člověk chvěje zimou v nekonečném vesmíru." Louis i Lyra chtějí chránit svou dceru za každých okolností. Kdo chce ublížit nevinnému dítěti?