Sveiki. Aš esu Sara ir man yra 19 metų. Gyvenu Los Andžele su mama. Paskutinį kartą savo tėvą mačiau 7 metų. Nuo tada aš nieko apie jį nežinau. Su mama gyvenam 3 kambarių name. Turėjau vaikystės priešą TOMĄ. Jis dabar pasaulinio lygio dainininkas. Aš irgi mėgstu dainuoti. Mano mama Keitlyn ir geriausia drauge Kara man sako, kad aš turiu nuostabų balsą. Kur gi aš neturėsiu gero balso kai 15 metų lankau chorą... Savo vaikystės "DRAUGO" nemačiau jau 9 metus, nes jo tėvai išsiskyrė ir jis persikėlė į Niujorką. Aš jį labai dažnai matau youtube arba per televizorių. Kad ir kaip jo nemėgstu, bet vieną gerą dalyką apie jį galiu pasakyti. Jis turi tikrai gerą balsą. Kartu su Tomu eidavom į tą pačią klasę. Jis visada plėšydavo mano sąsiuvinius arba laužydavo pieštukus. Jo mama su mano mama gerai sutardavo ir jie ateidavo pas mus. O tada būdavo pragaras. Jis sugadindavo mano žaislus ir grasino, kad jei aš pasiskūsiu mamai jis naktį ateis ir sulaužys visus mano mėgstamiausius žaislus. Nuo to laiko aš jo nekenčiu. Žinoma dabar atrodo ši situacija juokinga, bet patikėkit tom dienom tai būdavo tikras pragaras. Šeštoje klasėje sutikau Karą. Ji buvo visų atstumta, nes buvo naujokė mūsų klasėje. Bet aš ją šiltai priėmiau kaip draugę ir mes jau 5 metus esame geriausios draugės. Kara turi vaikiną Tailerį. Jie tikrai labai tinka vienas kitam. Bet vat aš niekaip nesusirandu sau antros pusės. Tiesą pasakius... Aš net neturėjau vaikino. Bet kam man vaikinas kai aš turiu Kara? Bet Taileris turi Karą taip pat. Bet mes dėl jos nesipešam. Ji mum abiem yra reikaliga, kaip ir mes jai. Mano mama yra stiuardesė ir ji labai retai būna namuose. Nes ji yra ilgų reisų saraše, nes jai vienai reikia išlaikyti mus abi. Buvau pagalvojusi apie tokį dalyką, kad mamai riekia surasti vaikiną. Bet aš nežinau ar ji nori rimtų santykių... Bet manau jai nepakenksiu jei užregistruosiu ją pažinčių svetainėje.
Šiais metais esu dvyliktokė ir lankau Los Andželo vidurinę mokyklą. Ji yra stipriausia ne tik Los Andžele, bet ir visoje Kalifornijoje. Tai tiek apie mano nuobodų gyvenimą.Ou mai gad! Pats pirmas blynas. Tikiuosi patiko ir ryt įkelsiu naują dalį. Nedaug žodžių pirmoje dalyje. Bet kitose dalyse pasistengsiu parašyti kuo daugiau žodžių. Bajj♡
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...