Ką gi. Dabar yra ankstus šeštadienio rytas. Užsimaniau pabėgioti, nes rytas buvo gan šiltas. Kadangi mano namas yra netoli miesto centro, tai galvoju nubėgsiu iki centro paiimsiu kavos iš "Starbucks" ir pasivaiksčiosiu parke. Aha, kad būtų taip lengva... Tik išėjau iš kavinukės, mane jau pasitiko fotoaparato blykstės. Nesupratau kodėl jie mane fotkina, kol neprisiminiau, kad per Toma aš esu jo paslaptingoji panelė. Tai jau tikrai ne!
-Panele, gal pasakysit, kas jus sieja su Tomu Dallu?- klausė vienas.
-Ar jūs su Tomu esate pora?-klausė kitas.
-Tarp mūsų neiko nėra ir nebus, čia tik nesusipratimas įvyko,- rimtu tonu pasakiau ir nubėgau į parką. Ačiū Dievui tie žmonės manęs nesivijo. Kol klausiausi muzikos ir bėgiojau parke į mane atsitrenkė kažkoks vaikinas su kepure. Jo veido nesimatė.
-Ej atsargiau gal!- užšaukiau ant jo, nes per jį iškrito mano telefonas iš rankų. Jis po mano žodžių sustojo ir pradėjo eiti link manęs. Aš buvau išsigandusi jo tokio elgesio, tai dėjau žingsnį atgal ir užkliuvau už akmens. Ir ką. Aš parkritau ir susimušiau užpakalį. Tikrai skaudėjo. Tas vaikinas priėjo prie manęs patempė už rankos ir kai aš atsistojau jis mane pradėjo tempti į šalimais esantį miškelį. Aš tikrai buvau labai išsigandusi.
-Paleisk mane!-sušukau, o jis uždengė mano burną su savo ranka. Kai pasiekėm miškelį jis mane paleido. Aš aišku pradėjau bėgti. Bet man nepasisekė nuo jo pasprukti, nes jis mane už liemens pagavo ir atsuko į save.
-Ej Sara! Čia aš Tomas!-jis nusiėmęs kepurę pasakė. Man taip palengvėjo, bet aš iškart surimtėjau.
-Tu debile mane taip išgąsdinai! Galvojau, kad kažkoks pedikas mane jau vedasi į miškelį išprievartaut!-užšaukiau ant jo.
-Nusiramink. Tai tik aš.
-Ak tai tik tu! Per tave sudužo mano telefonas! Dabar turėsi už jį atsilyginti!-tikrai buvau įsiutusi.
-Gerai. Šiandien būk 19h susiruošusi, aš tavęs užvažiuosiu paimti. Tik būk pasipuošusi.
-Aha norėtum,-suburbėjau ir jau ėjau atgal link takelio. Jis užsidėjęs kepurę prabėgo pro mane ir sušuko.
-Jei ne, aš tave iš namų išsinešiu!
Ahhh... Kaip jis mane nervina! Ką gi, teks pasakyti Karai, kad negalės ji šiandien pas mane miegoti... Tik per tą sušiktą Tomą!
Bėgau takeliu jau link namų ir pasižiūrėjau kiek valandų. Jau buvo 16.30, blemba aš nespėsiu!Grįžusi namo palindau po dušu ir nusiprausiau visą prakaitą. Išėjusi iš dušo pamačiau, kad jau 18.00 . Ahh reikia greičiau ruoštis...
Susirišau plaukus į uodegą ir užsidėjau ilg raudoną suknelę. Išgirdau skambutį į duris. Jas atidarė mano mama ir pamačiusi Tomą labai nustebo.
-O Tomai! Senai matytas!-mama jį apsikabino ir jie išgirdo, kaip mano aukštakulniai kaukšti lipant laiptais. Pamačiusi jų išsižiojusius veidus sukikenau.
-Uždarykit burnas, musė įskris!-pajuokavau ir jie abu susižvalgę nusijuokė.
-Tu atrodai nepakartojamai!-sušuko mama.
-Pirmą kartą matau taip gražiai atrodančią merginą,- po tokių Tomo žodžių biški nuraudau.
-Pasilinksminkit jaunimas!-sušuko mama mums išeidinėjant iš namų.
-Būtinai!-už mus atsakė Tomas. Jis buvo juodai apsirengęs ir užsidėjęs baltą švarką. Gal visai nieko atrodė.Atvažiavom prie kažkokio prabangaus lyg ir restorano ir pro langą pamačiau nežmoniškai daug žurnalistų ir paparacių. Tomas išlipęs atidarė man duris ir aš tik išlipusi jau buvau nufotografuota gal 15 kartų. Ėjom raudonu kilimu ir Tomas sustojo.
-Ei Sara! Pasidarom nuotrauką!-aš mėgstu fotkintis tai žinoma sutikau.Nusifotkinę įėjom į pastato vidų. Čia yra labai daug įžimybių. Aš dabar norėčiau išsitraukti ir nusiselfinti su visais. Tomas man davė parankę ir mes taip susikabinę ėjom. Prie pačio Tomo pribėgo Tifanė Jutido.
-Labas Tomai, jau panelę susiradai. Nesitikėjau to iš tavęs,- ji pasakiusi nusijuokė.
-Mes ne pora,- atkirtau jai. Aš atkirtau pačiai Tifanei Jutido. Nu Sara tu čia pavarei.
-Aj atsiprašau ne taip supratau,- ji vis dar besijuokdama pasakė,-bėje kuo būsi vardu?- OMG manęs paklausė vardo Tifanė! Aaaa!!!
-Mano vardas Sara,- viduje džiūgavau iš laimės, bet išorėje nenorėjau atrodyti kaip beprotė...
-Manau savo vardo tau nereikia sakyti,- abi nusijuokėm,- bėje gražiai atrodai!
-Manau tikrai nereikia! Ačiū,- buvau tokia laiminga, nes susibendravau su Tifane. Net nepastebėjau, kaip Tomo nebebuvo šalia. Ką gi likau stovėti vienuj viena.
-Panele gal sumaišėte pastatus, nes manau čia jums ne vieta,- po šitų žodžių atėjo Tomas.
-Ji su manim,- rimtai pasakė Tomas, o tas vaikinas, tik nuėjo.
-Atsiprašau, kad tave palikau, bet nenorėjau klausytis bobų pletkų,- kai jis pasakė šiuos žodžius trenkiau jam su alkūne nestipriai į pilvą,- Einam prie staliuko.
Kai atėjom prie reikiamo staliuko ten jau sedėjo Tifanė. Staliukas buvo trims, tai gerai, kad jau su Tifane susipažinom. Vyko Grammy apdovanojimai. Jie tikria gan ilgai užsitęsė. Tomas tikrai buvo neblogai išgėręs, o aš tik vieną šampano taurę.Po apdovanojimų Tomas su visais atsisveikino, o aš su Tifane apsikeitėm numeriais. Vis dar negaliu patikėti, kad susipažinau su Tifane!
-Einam į netoliese esantį barą,-pasakė Tomas ir paėmė mane už rankos. Aš nieko nesupratusi ištraukiau iš jo delno savo riešą ir pagalvojusi, kad jau Tomas pakankamai išgėręs pasakiau.
-Tomai tu ir taip jau esi normaliai išgėręs, gal jau važiuojam namo?
-Aš pasakiau einam į barą,-išsigandusi jo tono nieko nesakiau, tik sekiau paskuj jį. Atėję į barą daug žmonių mus pamatę stebėjo ir galvojo ką mes čia veikiam, bet mes į juos nekreipėm dėmesio. Tomas atsisėdęs prie baro užsisakė gėrimų, o aš tuo tarpu žiūrėjau į čia besėdinčius žmones ir klausiausi jų juokų.Jau Tomas buvo visiškai girtas, o aš bare nieko negėriau apart vandens su citrina. Paskambinus taksi jis pasakė, kad bus už 5min. Vos nutempusi Tomą į taksi supratau, kad nežinau kur Tomas apsistojęs.
-Tomai kur tu dabar gyveni?-paklausiau kol taksistas laukė atsakymo kur mus vežti.
-Aš? Aš gyvenu su rožiniu Vienaragiu, stebuklų šalyje,- nuo tokio jo atsakymo aš su taksistu nusijuokėm. Beliko tik vienas variantas.
-Vežkit mus į Holo 6,-pasakiau vairuotojuj savo adresą.Atvažiavę išlipom iš mašinos ir persimečiau Tomo ranką sau per petį ir padėjau jam eiti link namų. Atidariusi duri pamačiau mamą piktai žiūrint į mus.
-O labas princese Lėja!-sušuko Tomas ir apsikabino mano mamą.
-Jis girtas visiškai ane?-mano mama paklausė, o aš tik palinksėjau ir padėjau jam lipti laiptais į antrą aukštą. Belipdamas jis dainavo.Pink fluffy unicorns dancing on the rainbows
Tiesą sakant nežinojau kur jį vesti, tad nuvedžiau į savo lovą. Nurengiau jį ir palikau tik su apatiniais. Kaip jis miegos su rūbais? Nuėjusi į vonią nusiprausiau ir apsirengiau pižamą. Tada įlipau į lovą ir Tomas jau miegojo. Aš nežinau kodėl guliu su juo toj pačioj lovoj? Aj, bet koks skirtumas? Jis vistiek man nepatinka... Užmerkiau akis ir akimirksniu užmigau, ne buvau labai pavargusi.
O Dieve! Kas per nesamonė? Nors pati rašiau ir juokiausi kai kuriuose vietose, bet vistiek nesamonė kažkokia išėjo. Ką gi sorry už klaidas!🙂
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...