Visą sekmadienį niekur neišėjau iš namų ir tai mokiausi, tai skaičiau žinutes. Dabar ne tik youtube yra mano vaizdo įrašas, bet ir twitter'i bei facebook'e. Aš nenorėjau būti žinoma. Aš norėjau gyventi paprastą gyvenimą. Bet ne. Taileris turėjo viską sušikti... Išgirdau rakinant namų duris.
-Saulele aš namie!-sušuko mama. Aš greitai nulipau laiptais ir šokau mamai į glėbį.
-Mama tu matei tą vaizdo įrašą?-atsitraukusi paklausiau.
-Taip dukrele, Taileris negražiai pasielgė, bet tu tikrai turi gerą balsą ir pasaulis turi jį išgirsti.
-Mam, bet aš nenoriu būti populiari,- jau su ašarom akyse pasakiau jai.
-Jau per vėlu dukrele, tau nepakenks būti žinoma,- ramino mane mama.
-Ačiū mam,-stipriai ją apkabinau, o ji man nuvalė nubėgusią skruostu ašarą.
Pasidariusi visus namų darbus paskambinau Karai.
-Alio
-Labas Kara, aš atsiprašau už savo tokį elgesį, aš tiesiog buvau išsigandusi...
-Viskas gerai Sara, aš suprantu,- nors nematau, bet jaučiu, kad ji nusišypsojo.
-Atvažiuok pas mane su nakvyne, ryt kartu važiuosim į mokyklą.-paprašiau Karos, nes man tikrai dabar reikia jos draugijos.
-Būtinai, būsiu už 10 minučių,- aš nuėjau į vonią. Šiltas vanduo nuplovė visas blogas mintis ir palengvėjo. Iš dušo išėjau tik su rankšluosčiu ir jau Kara sedėjo ant mano lovos. Aš bėgau į jos glėbį tik su rankšluosčiu. Iš tiesų galėjau bėgti nors ir nuoga.
-Ačiū, kad atvažiavai,-sumurmėjau.
-Ak Sara... Aš betkada atvažiuosiu, kai paprašysi. Nes aš myliu tave,- iš nusišypsojau Karai ir atsiguliau į lovą. Jau gan vėlu, tai su Kara nuėjom miegoti, nes anksti keltis į mokyklą.****
Kara mus nuvežė ryte į mokyklą. Mūsų jau laukė Taileris. Vos išlipom iš mašinos Kara jau kabėjo Taileriui ant kaklo. Aš kai įėjau į mokykla visi į mus žiūrėjo... Aj tiksliai. Į mane žiūrėjo. Ahh... Niekas nepriprasiu, kai visų akys bus įsmeigtos į mane. Ačiū Dievui, kad įkėlė kaip aš dainuoju, o ne 'susifeilinu'.
-Sara! Ateik į mano kabinetą po pamokų,- paliepė muzikos Mokytojas.
Jaučiu jis irgi matė vaizdo įrašą. Ak...****
Visą praeitą savaitę žmonės žiūrėjo į mane ir nenuleido akių. Penktadienį jau viskas aprimo... Dabar yra ketvirtadienis. Jau ryt eisim į Tomo koncertą. Gal ir gerai, kad nueisiu. Gal jis pasikeitė?
-Ei Sara! Lysk lauk iš kambario!- sušaukė mama.
Nulipusi į apačia pamačiau mamą pasipuošusią...
-Kur jau susiruošei?- buvau tikrai gan susidomėjusi jos tokia nuotaika ir išvaizda.
-Amm... Sutikau kavinėje su tokiu Benu ir jis man pasiūlė šiandien vakare nueiti pavakareniauti,- mama su nuostabia šypsena veide pasakė. Ar mama pagaliau sutiko jai lemtą vaikiną?
-Ak mama.. Sėkmės,- pakštelėjau jai į žandą ir tuo metu suskabėjo skambutis į duris. Mačiau tik juodą siluetą. Bet pamačiau jo tamsius gražiai sušukuotus plaukus. Tikiuosi mamai pasiseks...Baiginėjau žiūrėti "If I stay" ir išgirdau mamos juoką, taip pat ir vyro balsą. Nusivaliau išriedėjusią ašarą ir ėjau link jų. Kai pamačiau Benas man žandikaulis atvipo. Jis tikrai išvaizdus.
-Labas, aš Benas Dallas jeigu tokį prisimeni,-jis nusišypsojo, o aš buvau šokiruota. Tai Tomo tėvas! Aš dirbtinai nusišypsojau ir atsiprašiusi nuėjau į kambarį.Paskambinau Karai per skype ir viską jai papasakojau. Ji visą laiką juokėsi, o aš tik sedėjau 'poker face' ir žiūrėjau į ją.
-Nu sese, tau tikrai "nuskilo",- psrodė kabutes sakydama nuskilo. Aš tik pavarčiau akis.
-Nu ok, ate, nes jau vėlu. O ryt laukia bemiegė naktis ir sunki diena,- atsisveikinau su Kara, o ji nusiuntė man oro bučinuką ir atsijungė.Puse nakties negalėjau užmigti galvodama, kas gali nutikti Tomo koncerte... Nu, kas nerizikuoja, tas negeria šampano! Po 2h galvojimo užmigau...
Nu ką 3 dalis jau išėjo. Šioje dalyje nedaug žodžių, bet kitoj tikrai bus daug vriksmo ir wou... Įtampaa! :D Sorry už klaidas ;*
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...