Pabudau nuo beldimo į duris. Negalėjau pajudėti, nes Tomo rankos buvo mane apsiviniojusios.
-Tomai, kažkas atėjo,-sušnabždėjau.
-Mhm...
-Tomai paleisk mane.
-Aj jo, atsiprašau,-jis nuėmė rankas nuo manęs ir nusisuko į kitą pusę. Man rods jis užmigo. Tyliai nusijuokiau ir atidariau duris. Sustingau, kai už jų stovėjo Tomo tėtis ir mama.
-Ar kažkas atsitiko?-paklausiau susirūpinusi.
-Mes išeinam į miestą,-mama pasakė.
-Kiek valandų?-pasiteiravau, nes nesiorentavau laike.
-17.47,- pasakė mama.
-Nu gerai, pasilinksminkit,-nusišypsojau jiems ir uždariau kambario duris.
Manau laikas eiti daryti namų darbus.
Išsitraukiau knygas ir man reikėjo padaryti tik anglu ir matematika.Pabaigiau rašyti anglu ir krūptelėjau, kai Tomas uždėjo savo rankas man ant pečių.
-Kaip tu taip tyliai čia atsiradai?-paklausiau nustebusi.
-Aš turiu super galių,-nusijuokiau, nes jis atsistojo į supermeno pozą.
-Tu gal sapnavai 'Niekados šalį'?-prisiminiau, nes kai jis buvo girtas apie vienaragius šnekėjo.
-Taip! Aš esu kapitonas Kablys ir tuojau pat pasakai kur man rasti Piterį Peną!-aš tiek juokiausi iš Tomo žodžių, kad net ašara išbėgo.
-Tu pasiliksi ar važiuosi namo?-paklausiau jo.
-Oo kažkas mane įsimilėjo,-jis pakilnojo antakius.
-Gerbėjos visada myli savo Dievaičius. Bet dėja aš ne gerbėja,-išspaudžiau -pedo- šypseną.
-O tu nori, kad aš pasilikčiau?
-Jo, gali miegoti ant sofos,-dabar jau mirktelėjau jam.
-Tu su manim filtruoji?- aš ir vėl pradėjau garsiai juoktis.
-Aha aš su tavim filtruoju,-manau prailginau savo gyvenimą 15 metų...Nulipome į apačią pasidaryti kažką valgomo, nes mano žarnos suės mane. Atidariau šaldytuvą ir pamačiau 'chicken nuggets' pakuotę. Stagiai ją ištraukiau ir iš šaldiklio paėmiau 'bulvytes fri'. Iškepusi tobulą patiekalą įdėjau sau ir Tomui.
Pavalgę išgirdau mamos ir Beno juoką. Aš atsisukau į Tomą ir paskuj nuėjau pas mamą. Manau Tomas nematė tėvo tiek kiek aš jo. Ką daryt?
-Tomai?- Benas sustingo, kai pamatė Tomą sėdintį prie virtuvės stalo.
-Labas tėvai,-jis priėjo ir apsikabino tėvą, bei buvo išsišiepęs iki ausų. Mačiau, kad jiems abiems buvo gerą vienas kitą matyti.
-Sara, Tomai. Mes turime jums kai ką pasakyti,- mama pasakė ir buvo tuo momentu labai laiminga.
-Taip vaikai. Sėskit ant lovos,-pridūrė Benas.
-Taigi... Matau jūs ir vėl tapot labai gerais draugais ir mes jus pradžiuginsime, nes dabar jūs būsit daugiau nei draugai vienas kitam,-mama atkišo savo ranką ir pamačiau ant jo žiedą. Jis buvo su deimantu.
-Aš pasipiršau Keitlyn.
Man atrodo mano širdis sustojo. Vienu metu aš džiaugiuosi ir tuo pačiu liūdžiu. Aš laiminga, nes mama pagaliau susirado savo gyvenimo meilę. O liūdžiu dėl to, kad aš būsiu įseserė Tomui, o jis man įbrolis. Kodėl viskas taip sudėtinga? Aš atsistojau pasižiūrėjau į Tomą. Man tuo metu pradėjo labai skaudėti galvą ir kūnas nutirpo. Po poros sekundžiu pasinėriau į tamsą.Yey! Aš apalpau... Gal ir gerai, kad apalpau, nes dabar galiu viską apgalvoti. Aš pradėjau jausti Tomui simpatiją. Dabar męs esame netikra pora. Greit būsim įbrolis ir įseserė. Argh... Kodėl aš jam pradėjau jausti simpatiją? Aš jam vistiek nepatinku... Juk mes tik apsimetinėjame.
Pramerkiau akis ir pamačiau savo kambario lubas. Kažkas mane atnešė. Labai norėjau gerti, bet buvo labai silpna. Sukaupiau visas jėgas ir pradėjau eiti. Vos priėjau prie laiptų iškart susvyravau. Bet dar laikiausi pusiausvyros. Atėjau į virtuvę ir įsipyliau vandens.
-Kaip jautiesi?-krūptelėjau, nes išsigandau.
-Gerai,-atsisukau į Tomą.
Mes kurį laiką tylėjome.
-Tomai, kaip dabar viskas bus?-paklausiau
-Manau taip kaip ir anksčiau. Ar nori, kad kažkas pasiekeistu?
Aš nežinau kas man pasidarė po jo šitų žodžių, bet aš jį prisitraukiau ir įsisiurbiau jam į lūpas. Jis mane pekėlė ir pasodino ant virtuvės stalo.
-Sara aš no-amm-pala kas čia vyksta?-išgirdau mamos balsą ir sustingau. Tomas greitai atsitraukė nuo manęs.
-Nu-Aš-Mes-Man reikia į tualetą,-mikčiojau.
Aš atėjau į tuoaletą ir užrakinau duris. Atsisėdau ant vonios krašto ir pradėjau giliai kvėpuoti. Kas dedasi su manim? Aš katik pabučiavau Tomą? Jis man net nepatinka...
O gal?Pagalvojau, kad man riekėtu išsivalyti dantis ir eiti į lovą. Jau ėjau iš vonios, kai prieš mano akis išdygo mama.
-Kokį velnią panelyte tu čia išdarinėji?-ji paklausė supindama savo rankas ant krutinės.
-Amm bučiavau Tomą?-tai skambėjo, kaip klausimas, bet aš tiesiog praėjau pro ją ir nuėjau link savo kambario.
Tik įžengusi į kambarį pamačiau, kad čia labai tamsu. Kadangi aš prisigalvojų visokių monstrų, kurie gyvena po lova, tai aš uždegiau šviesą. Po kambarį pasklido šviesa ir pamačiau Tomą gulintį ant mano lovos.
-Tomai ką tu čia darai?-paklausiau.
-Mm...
-Ahh, tu čia pasiliksi?
-Mhmm.
Jis mane pradėjo nervinti, kad praleidžia labai daug laiko su manimi. Aš nuėmiau jo kelnes ir maikę, palildama jį tik po trumpikėmis. Jis miegojo kaip užmuštas. Tai aš nusirengiau ir užsidėjau savo oniese panda ir atsiguliau į lovą. Pajaučiau jo rankas apsivijant mano liemenį, bet aš jų nenustūmiau ir užmigau.Ryte atisbudusi aš atsisikau į pusę, kurioje Tomas turėjo miegoti, bet jo ten nebuvo. Aišku... Aš išlipau iš lovos, įsispyriau į savo tapkes ir nusileidau į apačią. Girdėjau garsus virtuvėje, tai aš supratau, kad ten mama ir nesivarginau susitvarkyti savo stiliaus. Mano plaukai buvo susivėlę, buvau be makijažo ir su oniese. Kai įėjau į virtuvę, prieš mane išdygo telefono kamera ir mane nufotografavimo. Aš užsidengiau veidą, kai pamačiau, kad mane nufotkino Tomas.
-Ej! Ką čia gamini?-suirkau, nes nenorėjau, kad jis turėtu mano nuotrauką, kaip aš atrodau ryte. Priėjau prie keptuvės ir pamačiau, jog jis kepa blynus.
-Manau tau jie sudegė,-pasakiau užuosdama degėsių kvapą.
-Šūdas!
Aš iš jo juokiausi, nes jis nesugebėjo padaryti tokio paprasto darbo. Jis bent jau buvo prikepęs blynų gan daug. Tai jis juos padėjo ant virtuvės stalo.
-Kur tėvai?-paklausiau, nes pamačiau, kad tik mes vieni namuose.
-Nežinau, kažkur išvažiavo. Sakė jų nelaukti, nes jei grįš vėlai vakare.
-Sugalvojau, ką mes galėtumėm nuvekti!-surikau.-Išsinuomojam filmų!
-Nu gerai, bet aš vieną ir tu vieną. Parašyk man žinute, kokio norėtum. Aš tuo tarpu einu apsirengsiu.Sara:The Notebook arba Love, Rosie xx
-Ok aš važuoju!
-Paimk užkandžių!-tikrai filmo nežiūrėsiu be užkandžių.Po pusė valandos Tomas atidarė duris su dideliu maišu visokių produktų ir "The Notebook" filmu.
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...