13.

40 3 0
                                    

-Labas, ko užsisakysi?-paklausė padavėja.

-Dvi karamelines grande,-atsakiau.

Po minutės pasiemiau kavas ir ėjau link staliuko. Tik atsisėdau ir suskambėjo telefonas. Net nepažiūrėjusi kas skambina atsiliepiau.

: Klausau.

Nežinomas: Labas čia Sara?

: Taip.

Nežinomas: Ačiū Dievui pataikiau. Čia Tifanė. Mes susipažinom vakarėlyje.

: Ak taip. Labas, kas nors nutiko?

Tifanė: Am. Norėjau paprašyti, kad įrašytume bendrą dainą, girdėjau tavo balsą ir jis man tikrai patiko.

: Ar tu tuo tikra?

Tifanė: Žinoma. Kada galėtum pas mane užsukti?

: Kad ir ryt. Parašyk man adresą.

Tifanė: Puiku! Dedro aveniu 344.

Visą laiką Kara žiūrėjo į mane ir klausėsi. Kai pabaigiau pokalbį su Tiff atusukau į Karą.

-Ryt įrašau dainą su Tifane Jutido! Oh Gaš... Aš negaliu tuo patikėti!

-Aš taip džiaugiuosi už tave!

-Gali mane parvešti į mano namus?-paprašiau merginos.

-Aš nežinau kur tu gyveni,- nusijuokė ši.

-Netoli Beverli Hilso. Važiuojam.

***

Po poros valandų sustojom prie namo ir Karos žandikaulis atvipo.

-Čia jūsų namas?-paklausė ji.

-Yep, jis labai didelis. Einam vidun.

Atidariusi duris mus pasitiko Svimo lojimas. Bet pamatęs mane jis pradėjo bėgti link manęs ir užšoko. Aš žinoma parkritau, nes tikrai neįmanoma atsilaikyti prieš tokį tanką. Kara juokėsi susiėmusi už pilvo, kol šuo mane laižė.

-Svimai šalin,- išgirdau Tomo balsą.

-O negalvojau, kad tu namie,- nusišypsojau jam.

-Namie. Klausyk. Aš atsiprašau, kad taip negražiai šnekėjau prie ligoninės. Tiesiog tu man labai rūpi ir buvau labai susinervinęs.

-Viskas gerai Tomai. Tikrai.

-Gerai žmonės aš noriu valgyti,- sušuko draugė ir pradėjo eiti į priešingą pusę, nei yra virtuvė.

-Kara ne ta pusė,-pasakiau tvardydama juoką merginai,- Tomai nuvesk ją, o aš einu į dušą.

Pasiekusi savo tikslą įlipau į dušą ir ant savo kūno pajaučiau šiltus vandens lašelius. Duše pradėjau niuniuoti Tomo dainą ir nusipraususi nusisausinau kūną rankšluosčiu ir apsivilkau atsineštus rūbus. Ėjau virtuvės link, nes iš ten sklido balsai.

-Ką veikiat?-paklausiau įžengusi į virtuvę.

-Kara daro valgyti, o aš tiesiog palaikau pokalbį,-atsakė Tomas. Jis išskietė rankas, kad ateičiau pas jį. Netycia eidama užkliudžiau ranką už spintelės ir pradėjo stipriai gelti ranką. Tomas priėjo ir paėmęs mane nuotakos stiliumi nunešė ant sofos ir pasodinęs pabučiavo į kaktą. O aš nusišypsojau šilta šypsena.

-Nuo kada tu toks džentelmenas?- paklausė iš virtuvės atėjusi Kara.

-Nuo tada, kai pamačiau ją,-atsakė blondinas.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stars (J.B.) LTWhere stories live. Discover now