P.O.V. Sara
Šiandien yra penktadienis. Paskutinė savaitės diena mokykloje. Taip pat miegojimo pas Karą diena! Kekvieną penktadineį aš meigu pas ją, o kekvieną šeštadieni ji miega pas mane... Iš spintos išsitraukiau baltą gėlėtą suknelę ir susirišau plaukus į aukštą akrlio uodegą. Manau ši apranga atitinka šios dienos orą. Saulės spinduliai jau skverbiasi pro langą, nors dar tik 6:30 ryto. Kadangi gyvenu labiau į miesto pakraštį manęs atvažiuoja mokyklinis autobusiukas. Kuris bus... O šūdas! Jis bus už 30min. Staigiai nubėgau į vonią. Apvedžiau akis eyelineriu ir pasidažiau blakstienas. Jau 6.45, o man dar reikia susidėti kuprinę ir nueiti iki pagrindinės gatvės. Šūdas! Mintyse garsiai nusikeikiau. Išbėgau iš namų likus 5min iki autobuso išvažiavimo. Nors ir buvau su aukštakulniais, vistiek bėgau. As jau nuo 15 metų nešioju aukštakulnius, nes mano ūgis 1.52cm... Todėl moku su jais daryti viską...
-Ačiū, kad palaukėt,- uždususi nuo bėgimo pasakiau vairuotojuj. Pamačiusi Kara man mojuojant ėjau link jos, bet autobusiukas staigiai pasuko ir aš kritau Taileriui ant kelių. Ačiū Dievui, kad tai buvo Taileris, o ne kažkas kitas.
-Sara, kita kartą būk atsargesnė, nes gali susižeisti,- Taileris padėjo man atsistoti, o aš linktelėjusi ėjau pas Karą. Taileris rūpinasi manim kaip mažąja Karo sesute. Tai be galo miela, tik man nepatinka, kad aš mažoji... Aš už Karą vyresnė 2 mėnesius. Bet mano ūgis tai...
-Nu, ka veiksim šiandien pas tave?- uždaviau klausimą Karai.
-Manau bus ir Taileris, tai turbūt nežiūrėsim romantinių filmų,-abi garsiai nusijuokėm.
-Taigi Taileris irgi bus...
-Sara! Vos nepamiršau tau pasakyti, kad turiu bilietus į Tomo Dallo koncertą,jis vyks Los Andželo koncertų salėje už dviejų savaičių! Užsakytos VIP vietos su vardais tau, man ir Taileriui!- o ne... O NE! Prašau pasakyk, kad tai pokštas! Taigi... Taigi ten Tomas! O viešpatie, negalėjo būti geriau? Už ką man taip?
-Kara, taigi tu žinai, kad ten Tomas Dallas iš mano vaikystės. Aš negaliu ten eiti...
-Ak Sara... Viskas vyko pries 9 metus. Jis tave jau bus senai užmiršęs.- Kara bandė mane raminti.
-Nu gerai aš eisiu, bet tik dėl tavęs!-taip nenorėjau šito pasakyti, bet labiau nenorėjau nuvilti Karos...
Aš išlipau iš autobusiuko ir mačiau kaip Taileris jau laukia Karos. Jis visada iš autobusiuko ją paima nuotakos stiliumi ir neša iki mokyklos. Ak... Kad man taip...****
Pasibaigus pamokoms aš važiavau iki namų. Ir su Kara susitarėm susitikti pas ją 5h. Taileris sakė mane paims iš namų.
Nusivaliau visą makijažą ir užsivilkau STAR WARS kombinezoną. Aš atrodau visai kitas žmogus, nei mokykloje. Bet Taileris ir Kara yra mane matę visokią. Aš labai džiaugiuosi, kad juos turiu. Išgirdau skambutį ir nusileidau į apačią. Mamai jau nebesakau, kad miegu pas Karą, nes mes tai jau darom nežmoniškai ilgą laiką. Atidariusi duris pamačiau Tailerį. Padaviau jam savo kuprinukę ir užsidėjusi sportbačius išejau.
Iki Karos namų važiavom 5min, jeigu eitume pestute, būtų 15min. Užėję į Karos namus išgirdome tik, kad Kara dar prausiasi. Taileris padėjo maišą su užkandžiais ant virtuvės stalo, o aš tuo tarpu dariausi mėtų arbatą. Kai vanduo nustojo tekėti iš dušo Kara išlindo tik su apatiniais. Ji nesigėdija, nes čia tik aš ir Taileris. Kara apsirengusi nusileido į apačia ir įdribo į Tailerio glėbį.
-Nu tai ką veikiam?- paklausiau, nes reikėjo atitraukti jų dėmesį, kol jie vienas kito nusuvalgė.
-Taileri. Ar tik pas Hari nevyksta vakarėlis?- kai Kara pasakė šiuos žodžius aš atsakiau greičiau nei Taileris.
-Tikrai ne! Pasižiūrėk kaip aš atrodau! Nieku gyvu mes ten nevyksim!-užrėkiau ant Karos.
-Gerai gerai, tik nemušk...
Puiku. Kara ant manęs supyko. Nu, bet ką man daryt, jeigu aš nenoriu jokių vakarėlių.
-Žiūrim siaubo filma?- Taileris nutraukė tylą.
-Man tinka!-sušuko Kara ir pakštelėjo Taileriui į lūpas. Jie tokie mieli...
-Oky!- aš turėjau sutikti, nes Kara būtų nusiminusi.
-Aš jau žinau kokį! Nesenai atsirado 'Skambutis 3' šitą žiūrėsim.- Taileris jau išrinko mums filmą. Puiku! Neužmigsiu! Pasispraginom popkornų ir įsijungėm filmą per televizorių. Dar geriau... Pagarsino iki maximumo ir aš jau mirusi! Susigūžusi į pledą žiūrėjau į Tailerį ir Karą. Jie tikrai tinka vienas kitam.
Pasibaigus filmui sedėjau drebėdama. Man buvo užėjęs panikos ir juoko priepolis. Aš taip išsigandau, kad net verkt pradėjau. O juokiausi iš savo elgesio. Verkiau is baimės ir juokiausi panišku juoku. Puikumėlis!
Nusprendėme dabar dainuoti karaokę. Tai yra aš nusprendžiau ją dainuoti. Pasijungiau dainą 'One last time' ir pradėjau dainuoti. Tik dainos pabaigoje pastebėjau, kad Taileris mane filmuoja. Bet nekreipiau dėmesuo ir dainavau toliau.
Jau ruošėmės miegoti, tik mano telefone pradėjo eiti žinutės...
"OMG! Tu turi tokį tobulą balsą Sara!"
"Manau tu galėtum būti pop žvaigždė su savo nuostabiu balsu!"
"Kaip tu išdainuoji tokias sunkias natas?!"
Atsisukau į Tailerį ir užšaukiau.
-Taileri! Ką jau pridarei?! Man visi rašo, kad mano nuostabus balsas, o aš neikur nedainavau!
-Sori lelyte, bet aš privalėjau tavo balsą paviešinti youtube tinklapyje.
-Tu padarei ką?!- jau nebevaldžiau pykčio.
-Aš paviešinau ta...
-Aš girdėjau ką tu pasakei! Ne glūša esu! Bet bent jau galėjai perspėti. O dabar visi žmonės mane žinos! Taip negalima Taileri...- aš tikrai nenorėjau būti paviešinta, o ypač youtubėje.
Vos valdžiau pyktį ir net nepastebėjau, kaip užmigau.
Ryte pabudusi nusprendžiau nueiti į youtube ir pažiūrėti kaip aš sudainavau. Atidariusi išsprogdinau akis nes jau buvo 100,000 peržiūrų. 879 laikai ir 23 dislaikai. Galvojau uždusindiu Tailerį su pagalve, bet Kara liūdės, kad jo nėra šalia, tai susilaikiau. Nulipau į pirmą aukšta ir padariau visiem kavos ir iškepiau blynų. Pavalgęs Taileris išvažiavo, o aš su Kara nusprendėm nueiti į prekybos centrą. Kol ieškojom ką nusipirkti daug žmonių žiūrėjo į Karą. Nesupratau ką ji tokio padarė, kad į ją žiūri tiek daug žmonių.
-Karą. Į tave daug žmonių žiūri. Ką jau pridirbai? -nusijuokusi pasakiau, Kara pradėjo irgi juoktis.
-Kvailute. Jie visi žiūri į tave.- O ne... Ar jau visas miestas mane žino dėl to video youtubėje? Šūdas!
-Kara prašau važiuojam namo,- Kara suprato, kad man negerai ir parvežė namo. Aš pasakiau jai, kad šiandien neišeis pas mane nakvoti, nes aš nenoriu dabar jokios draugijos. Nuėjusi į kambarį užsidariau ir įsijungiau romantinį filmą, man į telefoną žinutės ėjo be perstojo. Aš tiesiog jį išjungiau ir užmigau bežiūrėdama "Notebook"...Nu ką 991 žodžiai. Įdomu kaip bus toliau Sarai su jos tuo greitu populerėjimu? Ir kaip ji reguos į aplinkinius? Atsiprašau už klaidas ;/ Nuotraukoje Kara ir Taileris ;)
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...