Ką gi... Šiandien ta diena, kai pamatysiu savo 'bičiulį' po 9 metų. 'Laukiu nesulaukiu to momento, kai jį pamatysiu! Aš esu best fan forever (bff)' sarkazmas skambėjo mano balse.
Mokykloje Kara kalbėjo ir kalbėjo apie Tomo nuostabų balsą. O Taileris tiksuraukė antakius ir pavydžiai žiūrėjo kaip ji kalba apie Tomą.
Jau kartu buvom pasakę Karai, kad ji užsikištu, bet ji mus ignoravo ir darė savo.
-Kara!- kartu su Taileriu užklykėm, o ji tik nustebusi į mus žiūrėjo,- gal gali jau užsikišti?
-Oh atsiprašau, bet aš šitos dienos laukiau taip ilgai!Pasibaigus pamokoms aš grįžau namo ir nulėkiau į dušą. Išsiplovusi galvą ir nusiskutusi kojas išlindau iš dušo. Pažiūrėjau į laikrodį ir mano žandikaulis atvipo. Aš visą valandą prabuvau duše. Iki koncerto liko dvi su puse valandos. Iš spintos išsitraukiau baltus šortukus ir baltą 'croptop' maikutę. Akis apsivedžiau juodu 'eyeliner', rausvai pasidažiau akių vokus ir lūpas pasidažiau matiniu kūno spalvos lupdažiu. Mano plaukai buvo palaidi ir juose buvo lankelis su katės ausimis. Mano pats mėgstamiausias plaukų aksesuaras yra lankelis su katės ausimis.
Išgirdau skambutį į duris ir jau supratau, kad ten Taileris su Kara. Užsidėjusi baltus aukštakulnius ir išėjau pro duris.
-Sara tu atrodai žavingai!,- po tokių žodžių Taileris gavo nuo Karos į pilvą. Nuo jos tokio poelgio nusijuokiau.
-Nu gal jau einam?,- Kara mus nutrauke su Taileriu besišnekančius.
-Tai žinoma!- su Taileriu sušukom vienu metu.
-Mano laimė, tavo kaliošas,- po šitų mano žodžių jie pasižiūrėjo į mane, kaip į debile. O ką? Aš tokia ir esu. Mintyse nusijuokiau.
-Ah 'nevermind',- pasakiusi atsisėdau į Telerio tėčio 'mustangą'. Man įdomu kaip jo tėčiui negaila?Kai privažiavom koncertų salę išsižiojau. Čia buvo nerealiai daug žmonių. Kaip jie visi sutilps į salę?
-Eime,- paragino mus Taileris. Kara irgi buvo apstulbusi.Jau nuėję į reikiamas vietas buvau pasipiktinusi. Mes buvome prie pat scenos... Laukėm kol koncertas prasidės gal 30min, nes visos vietos nebuvo užpildytos. Po 5min į sceną įbėgo Tomas. Jis buvo tikrai karštas. Pala ką? Ar aš katik pasakiau, kad Tomas yra karštas?
-Dieve Sara... Neryk jo akimis!-per visą šurmuly pasakė Kara.
-O tipo taip matosi, kad aš jį nužiūrinėju?
-Mūsų Sara nužiūrinėja vaikystės priešą!-sušuko Taileris.
-Blemba Taileri tyliau!
-Juk gi niekas neišgirs per tokį širmulį!- pridūrė Kara. Oh ačiū už palaikyma sese...Tomas pradėjo dainuoti "what do you mean?" Šita daina man labiausiai patiko. Tomas pribėgęs prie scenos krašto padavė man ranką. Kara žiūrėjo į mane ir pritare, kad jam paduočiau taip pat. Padavusi jam savo ranką Tomas mane užkėlė ant scenos. Aš buvau be žado, kai pamačiau kiek žmonių klykia, nes nori būti mano vietoje.
-Koks tavo vardas gražuole?- paklausė manęs Tomas.
-Amm... Ma-n-o vardas Sara,-vos pralemenau sakinį...
-Mačiau tave youtube! Tavo balsas tikrai nuostabus, gal galėtum padainuoti?-su šypsena veide manęs paprasė Tomas.
-Am aš?
-O kas yra be mūsų ant scenos?
Pasižiūrėjau į Karą ir ji linktelėjo. Ką gi aš pradėjau dainuoti..."What do you mean? Oh, oh
When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean? Hey-ey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?
Oh, what do you mean?
Said you're running out of time, what do you mean?
Oh, oh, oh, what do you mean?
Better make up your mind
What do you mean?"-Ką aš galiu pasakyti? Tavo balsas tikrai nuostabus!-po mano sudainuotu žodžių Tomas prabilo, o salėje žmonės klykė.
-Nu ačiū,-su šypsena veide pasakiau.
-Žinai, tu man primeni tokią vieną mergaitę iš vaikystės. Jos vardas irgi buvo Sara,- nusišypsojęs pasakė. Aš specialiai paklausiau.
-Apibūdink ją!-iš tikro labai norėjau išgirsti iš jo tai.
-Nu, amm ji buvo graži, mes buvom klasiokais. Ji man patiko, o aš to nenorėjau jai parodyti, nes aš buvau mažas... Laužiau jos daiktus, skriaudžiau ją. Kai man buvo 10 metų aš išsikrausčiau į Newyork'ą.
Bet dabar aš nenorėčiau su ja susitikti akis į akį-aš buvau apstulbusi nuo jo tokių žodžių...
-Ką gi tu ją katik užkalbinai,- po šitų savo žodžių aš jau lipau nuo scenos.
-Kara prašau einam iš čia,- aš jai pasakiau. Ir mes visi trys išėjom.Salė nutilo, nes vyko tikrai didelis konfliktas. Ir aš galiu lažintis, kad kažkas viską nufilmavo ir tas video tuoj bus paskelbtas internete... Galėjau nelipti ant tos scenos. Aj, bet man patiko dainuoti. Mintyse nusijuokiau.
-Panele jums išeiti dar negalima,- pagriebė mane už rankos apsauginis.
-Atsiprašau pone, bet jūs mane su kažkuo sumaišėte,-nustebusi pasakiau.
-Jūs ta mergina kuri dainavo ant scenos?-paklausė jis.
-Taip ta pati ir vienintelė!-sušukau nelaikydama nervų. Taileris ir Kara jau buvo nuėję. Šūdas!
-Panele, jūs turite eiti su manimi,- apsauginis pradėjo mane tempti kolidoriumi.
-Ej paleiskit!-sušukau išsigandusi. O jis neregavo. Mane nuvedė į kažkokį kambarį, ten buvo daug gitarų, rūbų ir veidrodis.Po 15min išgirdau kažką atidarant duris.
-Aš atsiprašau už tokį bjaurų Deno elgesį, bet aš paprašiau jo, kad tave čia atvestu,- tarė Tomas.
-Tai yra žmonių pagrobimas!-klykiau per visą kambarį.
-Aš sakau atsiprašau, nereikia taip klykti.
-Išleisk mane, manęs jau laukia ir nerimauja!-aš tikrai jau nebelaikiau nervų.
-Visų pirma tu turi manęs išklausyti. Tik kai pasikalbėsim tave išleisiu.
-Neturiu aš su tavim apie ką šnekėtis. Jei kokio žodžio nesupratai, tai įsijunk 'translate',- ramiu tonu paskiau, nors manau jau dūmai iš ausų rūkt pradėjo.
-Aš turiu,-visiškai ramiu tonu pasakė Tomas.
-Ahh! Šnekėk, bet greitai,- jeigu neišklausysiu jis manęs neišleis.
-Gerai. Visu pirma ką norėjau pasakyti tai- atsiprašau už pasakytus žodžius ant scenos. Visu antra girdėjau mano tėtis su tavo mama vaikšto į pasimatymus. Visu trečia tavo draugai jau išvažiavo, nes pasakiau, kad aš tave parvešiu.
-Ha ha ha! To tikrai nebus. Išsikviesiu geriau taksi,- jau rinkau taksi numerį, bet Tomas išplešė telefoną man iš rankų.
-Sakiau, kad aš tave parvešiu.
-Tu gal durnas? Telefonų taip iš rankų atiminėti negalima! Tomas mane persimetė per petį ir pradėjo nešti kolidorium.
-Pleisk mane tu storžievi!-klykiau ir trankiau jo nugarą, bet buvo beviltiška, kad jis mane paleis... Kai tik išėjom į lauką mus pasitiko gerbėjos ir paparaciai, bet Tomas nekreipė į tai dėmesio, o aš vis dar gulėjau sunėrusi rankas ant jo peties.Mes įsėdom į BMW y8 ir pradėjom važiuoti. Visą kelią tylėjau, nes buvau supykusi ant jo.
-Aš jau pamiršau kur tu gyveni, gali man priminti savo adresą?- pasiteiravo Tomas.
-Bybių aveniu 69,- viduje labai juokiausi, bet išorėje buvau vis dar rimtos minos.
-Gerai, nuvešiu tave pas save į viešbutį,- jis nusišypsojo ir pakilnojo antakius.
-Ne! Holo gatvė, 6 namas,- greitai jam pasakiau, nes tikrai nieku gyvu nevažiuosiu su juo į viešbutį.Atvežęs mane namo atidavė man mano telefoną ir palinkėjo labos nakties. Aš aišku pasakiau tik 'Ate liurbi', o jis nusišypsojęs išvažiavo.
Jau gulėjau savo lovoje ir naršiau internete. Akis užkliuvo už vieno straipsnio ir nuotraukos. O ne! Ten nuotrauka, kaip Tomas mane neša. O šūdas! O straipsnio pavadinimas "Kas ta naujoji Tomo Dallo draugė kurią jis išsinešė iš savo koncerto ir su ja išvažiavo?" Ahh ir vėl aš įžimi...Nu ką nauja dalis. 1155 žodžiai wow. Tikiuosi jum šita dalis patiko!
YOU ARE READING
Stars (J.B.) LT
Teen FictionŠi istorija yra apie du visiškai skirtingus dainininkus, kurie yra pažįstami nuo pat mažens. Tik kai jiems buvo 10 metų jie nekentė vienas kito. Bet 11 metų vaikinas išvyko į kitą miestą ir jie nematė vienas kito jau 9 metus. Sara tai labai kukli ir...