~6~

37 8 0
                                    

Yiğit'in bu sözüyle öksürük krizine girmiştim. Yok artık, nasıl yanı beni ve Arda'yı biliyor mu? Ona gözlerimi pörtleterek bakıp "Sen na..." sorumu sormadan cevabı vermişti her zamanki ego tavrıyla. "Ben bilirim." Deyip göz kırptı. Bende buna karşılık gözlerimi devirdim ne kadar egolu bir çocuk böyle ya.
Zil çalmış Yiğit sınıfına gitmişti. Garip olan bir daha yanına gelmeyişiydi. Umursamadım sınıfına da gitmedim nasıl olsa eve gelecekti değil mi? Annem iki gün sonra geleceği için kafam rahattı. Okul çıkışı gözlerin Yiğit'i aradım fakat hiçbir yerde göremedim. Bende daha fazla beklemeden eve doğru yürümeye başladım. Kayra komik şeyler anlatsada pek bir şey anlamıyordum açıkcası. Eve gelip kapıyı açtım. Ev sepsessizdi, allah allah neredeydi bu çocuk. Son bir kez evde olup olmadığını kontrol etmek için "Yiğit!" diye seslendim ama çıt yoktu. Gelir diye düşünerekten odama çıktım. Ödevlerimi yaptım, saolsun canım hocalarım bir yığın ödev verdiğinden saat gece 12'de bitirdim. Geceliklerimi üstüme geçirdim aklım hala Yiğit'teydi, gelmemişti. Telefonu da yokki arasam. Acaba nerde ve kimleydi bu saate kadar, belki de hiç gelmicekti değil mi? Düşüncelerimi bölen kapının çalması idi. Koşarak kapıyı açtım ve karşımda Yiğit'i görmemle derin bu nefes aldım. Umursamazca içeri geçti. Bende arkasından kapıyı kapatarak geldim. Ayakkabılarını çıkarıp, yatak odasına gitti. Battaniye ve yastık ile geldi, hızlı bir biçimde serip yattı.
"Neredeydin?" Diye sordum. Cevap vermedi.
"Sana diyorum." Dedim ve dürtüklemeye başladım.
"Melek git başımdan."
"Gitmiyorum."
"Melek!!" Diye çıkışınca cevap vermeden odama gittim. Hem geç geliyordu hem de ters ters cevap veriyordu. Gerizekali.

Sabah şiddetli bir baş ağrısı ile uyandım. Gece uyku tutmamıştı. Salak yaa cidden beynine kan yerine vişne suyu gidiyor galiba       ( bunu yiğenime çok diyorum😂- Şerife) Söylenerek odamdan çıktım burnuma güzel kokular geliyordu yoksa annemler mi geldi? Olamaz değil mi annemler gelmiş olamaz. Yiğit'i bizim evde hele de sadece ikimizken görmeleri direk ölüm. Koşarak mutfağa girdim ve gördüğüm manzara ile donakaldım.



Kısa olduğu için affedin yazılı haftamız vardı ve bazı kişisel sorunlar yüzünden yazamadık. Yazmaya başlamışken de kısa da olsa atalım dedik. Yarın İnşallah  uzun bir bölüm yazmaya çalışacağız şimdilik bununla idare edin sizi cok seviyoruz bi sonraki bölümde görüşmek üzere ❤💙😙😍

Ve Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin