Influenza. (Taehyung & Jin)

512 17 0
                                    

Tae szemszöge.

Úristen de rosszul érzem magam! Temettem arcom tenyerembe. Szétszakad a fejem! Szédülök.
Éreztem hogy a homlokom meleg, de biztosan csak egy kis hőemelkedés, gondoltam magamban.

Megyek lefekszem az ágyba kialszom magam és utána biztos hogy jobbanleszek.

Jolvan. Most van 5:30 alszom olyan 7:00 ig addigra biztos hogy jobbanleszek és már nem is leszek ilyen ramaty állapotban.

Beállítottam az ébresztőmet 7:00 ra, megfogtam a macis kispárnámat amit még anyukámtól kaptam mikor még kicsi voltam, jó szorosan átöleltem és már aludtam is.

Nem kellett sokat vacilálnom az ávással mert miután lehunytam szememet rögtön el is nyomott az álom.

Álmomban egyedül voltam itthon mert a többiek elmentek valahová, egy valakit kivéve aki Jin hyung volt.

Hyung hát te mit keresel itthon? Miért nem vagy a többiekkel?

Hát mert nem akartalak itthon hagyni egyedül. És amúgy is be kell hogy valjak valamit!

Hmm?

Taehyung! Én..én, szeretlek! És már nembirom tovább türtőztetni magam tőled!

Hogy mi?

De esélyt sem adott befejezni rögtön nekem támadt és ajkaink eggyéváltak.

Hevesen kezdte falni azokat, közben két kezével pólomon ügyködött hogy levehesse azt.

Hyung te mire készülsz?
De nem válaszolt.

Mikor sikerült levennie pólomat, már csak egy nadrág volt rajtam.
Egy pillanatra eltávolodott tőlem es végigmért rajtam. De nem tiltakoztam ez ellen. Mikor végigmért, szájával apró puszikat nyomott nyakamra majd onnan kulccsontomra amitől egy kicsit fel is nyögtem. Kezével a nadragom irányában matatott. Mikor sikerült azt is leszednie rólam már csak egy szál boxerben virítottam előtte. Hirtelen felkapott az ölébe, nyakát átkaroltam, lábaimat összekurcsoltam derekán és úgy vettük az irányt a szobám felé.

Mikor már épp az izgalmasabb dolog jött volna, nekem is pont ilyenkor kell felébrednem.

Jesus! Mikor felkeltem végiggondoltam az álmom mimden egyes részét és éreztem hogy valami nyomja a nadrágom.

Mikor lnéztem láttam hogy a kicsi Tae feléledt, és ez nem az alvás utáni merevedes miatt van.

Elsem hiszem hogy én Kim Taehyung az egyik bandatársamra fogok majd épp felizgulni. De bevallom nem is volt olyan szörnyű ez az álom. Kifejezetten élveztem hogy csak én és Jin vagyunk, senki más.

Nem! Miket beszélek, hiszen ő egy fiú, és ráadásul az egyik társam! Ez így nem helyes.

Rácsaptam a homlokomra hogy milyen egy idióta vagyok, de mikor oda ért a kezem éreztem hogy még mindig nagyon meleg a fejem és még mindig nem éreztem magam a legjobban.

Gondoltam kimegyek a konyhába és főzök magamnak egy jó forró bögre teát.

Megfogtam egy pokrócot es magamra csavartam, úgy menetem ki a konyha irányába.

Mikor megláttam ki áll a konyha pultnál nemtudtam mit szólni.

-Hyung hát te mit keresel itt? Kérdeztem egy kicsit zavarban.

-Ő hát én maradtam itthon egyedül a többiek közül. Mondta

De ott a cetli nézd meg. Mutatott a cetlire ami a hűtőn ékeskedett.

BTS_Oneshots °·°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora