A szertárban.(J-Hope)

231 5 0
                                    

Na hello ismét.
Ez is egy ajándék rész az egyik kedves ismerősömnek Park_Soomin remélem örűlsz neki mert ha nem több ilyen nem lesz😂
Jó olvasást mindenkinek!

Vivi szemszöge.

Hála az istennek hogy már csak egy óra és mehetek haza. Komolyan mondom néha úgy tudom gyűlölni ezt az iskolát, na jó mikor nem. A tanárok a sírba kergetnek! Az osztálytársakkal nincs is semmi problémám, na jó vannak kivételek de a többiekkel nincs bajom.

Órán.

-Vivien! Vivien! Figyeljenmár! -Kiabálta az osztályfőnök.

Épp kifelé bámultam az ablakon, valami kutyát sétáltátó nőt néztem. Egyébként az a kutya amit sétáltatott olyan volt mint Sehuné az Exoból. Apropó! Milyen jó lenne ha összefutnék valakivel az Exoból. Most elképzelem ahogy találkozom valamelyikkel az utcán.

-Vivien! Kérdeztem valamit! - Mondta a tanárnő vörösen izzó fejjel.

Ábrándozásomból csak a tanárnő kellemetlen virnyikoló hangja szakított meg.

-Igen figyelek. -Mondtam unottan.

-Min gondolkodott ennyire? -Kérdezte.

Hát most mit mondjak. Azt nem mondhatom hogy Park Chaneyol űber cuki fején, Byun Baekhyun szexi testén vagy D.O bénaságain ami már annyira vicces hogy már aranyos. Ohh ezekről jut eszembe. Mikor lesz már fent az Exo koncert.

-Ömm semmin. -Mondtam.

-Hát jolvan most az egyszer elengedem ezt neked de máskor ez nem szeretném latni.

-Rendben.

.......

-Mielőtt még mennétek szeretném ha valamelyikőtök elvállalna valamit. És az a valaki Vivien lesz.

-Miért én?! -Értetlenkedve néztem a tanárnőre mert rajtam kívül még ott voltak tizennégyen.

-Ezt az órai magatartásod miatt kapod.

-Azért mert nem figyeltem fél percig?

-Hát az volt egy fél óra is csak direkt nem szóltam hátha észreveszed magad.

-Pff..... Mitkéne csinálnom?

..........

Miután mindenki elment el magyarázta hogy egy külföldi híresség jön a suliba hogy körbenézzen és kérdezzen az igazgatótól a sulival kapcsolatban azt is elmondta hogy nekem jó az angoltudásom és ezért is kérte hogy maradjak. Csak azt nemértem hogy miért nem árulta el hogy ki az.

Mikor lementem az igazgatóihoz megláttam egy magas pasztellszínű hajú fiút az igazgatóval. Ő épp háttal állt nekem és így nem láttam az arcát. De mikor megfordult azt hittem ott helyben bepisilek!

Koreai volt ráadásul nem akármilyen koreai egy idol méghozzá J-Hope a Btsből.

Szóval hogy ő lenne az akit érdekel a sulink. De ő miért is jönne ide? És miért nem akkor mikor tele van az épület. Most csak hárman vagyunk itt. Én, az igazgató, és persze ő.

-Áhh jó hogy jössz! -Mondta nekem az igazgató. Épp kezdeni akartunk.

-És én egyébként mire is kellek?

-Hát úgytudom jó az angolod. Lehetnél tolmács.

-És az nekem miért is éri meg? -Valamit akartam még pluszba. Minthogy ha nem lenne már az elég hogy J-Hopeot látom.

BTS_Oneshots °·°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora