Kíváncsiság. (Suga & Jungkook)

398 18 1
                                    

-Na fiúk mi mentünk aludni! Mondták a többiek.

Suga szemszöge.

Menjetek. Nem nagyon érdekel. Én még maradok. Mondtam. Igazából nem nagyon érdekelt az kell hogy mondjam.

-Kook. Te nem mész? Kérdeztem a fiútól.

-Nem vagyok álmos. Mondta, és oda ült mellém a kanapéra.

Jungkook szemszöge.

Nem voltam valami álmos. Így hát lentmaradtam Sugával. Ő mindig eltud szórakoztatni.

Mikor ezt kimondtam hangosan elnevettem magam.

-Hát te meg min nevesz? Kérdezte olyan aranyos fejjel hogy azthittem majd meg zabálom.

Szeretem mikor Suga nemtudja hogy mivan. Annyira aranyos fejet bír közben vágni.

És a gondolatra megint elmosolyodtam.

-Naaa!! Mivan már!? Kérdezte dühösen.

-Semmi. Mindegy.
Nem akartam tovább húzni a dolgot mert még a végén rá ugrok és elkezdem ölelgetni.

De komolyan! Annyira aranyos hogy néha nembirok ellenállni és órákig tudom nézni. De ezt persze ő nem érti miért csinálom.

Suga szemszöge.

Hát már megint kezdi!

Sosem mondja el miért csinálja! Ezt nem szeretem benne.

Most is mint máskor elkezdett a semmiért bámulni.

Igaz hogy ezt a tulajdonságát nem nagyon tolerálom de nem tudok rá haragudni. Egyszerűen túl aranyos ahoz hogy haragudni tud
ak rá.

                         .........

Mikor a többiek elmentek elővettem a dalszerzős füzetemet ami igazából csak egy sima csíkos füzet volt de én abba szoktam írni a dalaimat ezért hívom dalszerzős füzetnek, és elkezdtem random szavakat írkálni és a végén abból össze raktam a mondatot. De most valahogy nem akart sikerülni.

Talán mert ott volt Jungkook? Nemtudom.

Inkább hagytam is a fenébe és elkényelmesedtem az ülőalkalmatosságon ami egy csodálatos mű bőr kanapé volt. Nemvolt olyan kényelmes mint az ágyam, de annak hogy most hátradőljek és lazítsak teljesen megfelelt.

Jungkook szemszöge.

Ahj! Ez az ember kikészít! Hogy lehet dalt írni ilyen tökéletesen?

Ahogy a sötétbarna haja egynletesen takarta homlokát és itt ott belelógott azokba a nagy sötét szemeibe. És amikor valami nem nagyon ment beleharapott alsó ajkába. Komolyan mondom ez az ember maga a tökéletesség!

Nemtudom mit gondoljak. Nem vagyok tisztában az érzéseimmel.

És úristen mikor hátradőlt a kanapén ami bevallom nem volt túl kényelmes mert nyomta a fenekem, azt gondoltam magamban "Jézusom mindjárt rá ugrok!" de nemtettem. Nem volt annyi bátorságom. Igaz hogy szoktam ölelgetni, de ez most nem olyan.

Suga szemszöge.

Mikor elhejeztem magam viszonylag kényelmes pozícióba, úgy éreztem mintha valami nyomná az oldalam.
Előhúztam azt a valamit és megláttam hogy egy alsónadrágot tartok a kezemben.

-Jézus!! Ez meg mi a szent szar!??

-Azta..Öhm...Hát az az enyém. Mondta Jungkook.
De egyébként pont ezt kerestem! Köszi  Hyung!

BTS_Oneshots °·°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora