Fiúk! Gyertek menjünk.
Én még maradok! Mondta Jimin.
Még próbálok egy kicsit.
Oké! Akkor a többiek jöhetnek nyugodtan. Mondta Rapmonster.
Jimin szemszöge.
Még maradni akartam egy kicsit próbálni. Mindig sokat szoktam gyakorolni hogy kifogástalanul teljesitsek, és az Army-k a legjobbat kapják és boldogok legyenek!
-J-Hope te nem mész? Kérdeztem.
-Ohm...Még nekem is át kellene gyakorolnom, szóval nem.
-Oké
J-Hope szemszöge.
Mikor Jimin mondta hogy itt fog maradni, kihasználva az alkalmat mondtam hogy én is maradok. De persze mikor azt mondtam hogy még nekem is gyakorolnom kellene hazudtam. Muszáj volt valamit kamuznom hogy ittmaradhassak. Végül is nem mondhattam azt hogy szerelmes vagyok Jiminbe.
Igen szeretem Park Jimint!
Már azóta mióta megnyertük a MAMA-t és este hosszas érzelem dús beszélgetést folytattunk.Jimin szemszöge.
Elindítottam a zenét ami a NOT TODAY volt.
Rögtön el is kezdtem táncolni de J-Hope csak állt egyhelyben es nézett.
-J-Hope. Te mért nem táncolsz?
-Oh, tényleg! Bocs.
J-Hope szemszöge.
Mikor elkezdett táncolni lefagyva álltam és csak neztem őt. Szóhoz sem bírtam jutni annyira jólnézett ki miközben táncolt.
Tényleg akarom őt! Most már ebben biztos vagyok!
Senki iránt nem éreztem még ilyet!
De kizökkentett abból hogy tovább nézhessem.
J-Hope. Te mért nem táncolsz? Kérdezte, mire én elkaptam róla fejem és a plafont bámultam.
Jimin szemszöge.
J-Hope feleslegesen sajnalkozott, hiszen nem zavart hogy nézett. Sőt aranyosnak találtam.
Ennyire lekötötte volna a táncom?
Tánc közben annyira kimelegedtem hogy kénytelen voltam levenni magamról pólom.
Ez J-Hopot biztos nem zavarná. Gondoltam.
Mikor már eléggé kifáradtam elmentem a sporttáskámig és elővettem belőle a kulacsomat amiben sima ásványvíz volt.
Annyira szomjas voltam hogy ivás közben véletlenül magamra öntöttem.
A francba! Mondtam
J-Hope szemszöge.
Azt a büdös***
Mikor levette a póloját már csak a csupasz felsőteste volt látható!
Kidudorodott a kockája hasán amiből nem is egy volt.
Én azthittem ott esek össze menten és csak kiskanállal lehet majd összekaparni!És mikor azthittem már nem lehet tovább fokozni az izgatottsági állapotomat, magára öntötte azt a szerencsétlen vizet.
Tudom hogy nem direkt volt, de akkor is. Ez csak egyre jobban keltette életre a kicsi J-Hopeot!
Ahogy az apró vízcseppek átjárták teste minden pontját. És ahogy szemtelenül csillantak meg rajta, azthittem ott esek hanyat!
Annyira gyönyörű volt a látvány hogy álmaim férfia ott áll vizesen előttem.
ESTÁS LEYENDO
BTS_Oneshots °·°
FanficItt BTS oneshots történeteket olvashattok korlátlan mennyiségben. ^·^ Némelyik +18^^