Sziasztok.
Ez most egy ajándék rész lesz az egyik drágalátos barátnőm részére.TaeHyungBolond
Remélem tetszeni fog neki.
Utólag is jó olvasást mimdenkinek!Mindenkinek lehet rossz napja, de nem gondoltam volna hogy ez a nap ennyire megváltoztatja egy bizonyos emberről minden egyes gondolatot amit róla hittem.
Klaudia szemszöge.
Ez a nap már nem is lehet rosszabb! Reggel lekésem a buszt iskolaba menet és még ez a hülye autó is felcsapja rám a vizet. Ja igen...Tegnap este szakadt az esső és másnap reggel minden csupa víz volt kint az utcán.
A suliban.
-Na de tanarnő!!!Ezt most miért kaptam??!
-Mert megérdemelted!
Máskor inkább tanúlj és nem kapsz egyest!-Tanárnő!! Tetszik tudni mivan?? Hát az hogy már nagyon elegem van mágából!!
Mindig tanulok a maga fölösleges órajára!! 5.0 az átlagom! Folyton szerzem a jobbnál jobb jegyeket és maga azért mert elfelejtettem leírni azt hogy mit jelent a varrás, a hímzés, és a kosárfonás fogalma ezért ad nekem egyest??? Egyáltalán mi hasznát fogjuk venni a kosárfonásnak meg stb... Jó nemmomdom hogy nem hasznos vagy valami de semmi hasznát nem fogjuk venni az életben!Azta... nagyon kibuktam tnárnőre. Még sosem kiabáltam egy tanárral sem. De nem értem hogy miért adott egyest amikor másnak meg haladékot ad.
-Igen?? Ha így állsz a dolgokhoz akár megkérdezheted az igazgatónőtöl is hogy miért adtam egyest!
-Chh. Tökmindegy!
-Akkor most nyomban indulj lefele!
Az igazgatóiban.
-Jóreggelt! -Köszöntem illedelmesen ahogy mindig is szoktam.
-Már vártam magát. -Mondta ujjait az asztalon kopoktatva.
-Ömm...Tényleg?
-Igen, tényleg! -Tudja ez nálunk nem megengedett!
-Na ja...
-Mi ez a stílus kisasszony!? Hogy ha mem vigyáz a szájára akár ki is csaphatom!
-Rendben, viszlát!
Ja és a könyveket majd bekűldetem valakivel. -Mondtam teljesen flegma arckifejezéssel mert már untam azt hogy folymatosan meg kell felelni. Valami újra vágytam és ebbe nem fért bele az hogy mások megmondják mit csináljak.-Most hová megy??
-Aztmondta hogy ki vagyok csapva. Viszlát! -Fogtam magam és csak úgy kisátáltam az irodából.
Hazafelé.
Betettem a fülhallgatóm a fülembe és elindítottam a kedvenc bandám egyik számát ami a BTS-től a Stigma amit Kim Taehyung énekel.
Omoo... Az az ember egy isten komolyan mondom! Néha azt kivánom hogy bárcsak láthatnám közvetlenül.
Az a szem, az a száj, az a test... Jézusom!! Meghalok...
.........
Mikor már majdnem hazaértem megláttam hogy egy pasas az utcán rohan valamivel a kezében mint egy őrült. Olyan volt mintha uldözné valaki.
Egyszercsak rámnézett és felém vette az irányt.
Belenyomta a csomagot ami a kezében volt az én kezembe és futott tovabb úgy mint ha mise történt voln.
ESTÁS LEYENDO
BTS_Oneshots °·°
FanficItt BTS oneshots történeteket olvashattok korlátlan mennyiségben. ^·^ Némelyik +18^^