WOLF CITY BÖLÜM 5
Amerikaya geleli 1 yıl oldu.Annemi kaybetmemin üzerine birde buraya sürülmüştüm..BEN ÜLKEME GERİ DÖNMEK İSTİYORUM !!!
--------------------------- 1 YIL ÖNCE ---------------------------------
Yüzümdeki yara yüzünden arkadaşlarıman da olmuştum.Teamin olmasa yaşamak için bir sebebim kalmazdı.88wex'den hiç ses çıkmamıştı.Beni tedirgin eden de buydu.Krisin babasının olanları öğrenmesi başımı büyük bir belaya sokacaktı bunu biliyordum...
Okulların yarıyıl tatili gelmişti Artık annemi ziyaret zamanıydı.
Annem fazla uzakta oturmuyordu.Büyük ihtimalle beni bekliyordur zaten..
Gijong - Anneeee ben geldiimm.
G.Annesi - Hoşgeldin canıımm.Odan bıraktığın gibi.Önce duş al istersen.Sonra yemeğe gelirsin.
Gijong - Tamam.Birazdan inerim yemeğe.
Odamı çok özlemişim.2 hafta geçmesine rağmen özlemimi geçiremedim.Odamdaki resimlerin yarısı teaminle bana aitti.Onunla
gerçek kardeş gibiyiz.Hatta annemin evinde bir odası bile var.
Yemeğimizi yedikten sonra ennemle film keyfi yapacaktık.Herşey hazırdı.Filmin konusu aşk olduğu için ağlamamak mümkün değildi.Hava kararmıştı.Filmin sonlarına doğru kapı çaldı.Geç olduğu
için kapıyı annem açmak istedi.Annemin bağırmasıyla yerimden sıçramıştım.
G.Annesi - Siz kimsiniz??? Çıkın evimden.Ne yapıyorsunuz !!!!
Tam tahmin ettiğim gibi Krisin babasıyla başım derde girmişti...
Gijong - Bırakın beni !!! Anne merak etme bişi olmicak ! Bırak dedim!!!
Kris'in babası - Yüzüneki yaraya bakılırsa doğru eve gelmişim.Sen gijong olmalısın.
Kollarımdan tutuyorlardı.Krisin babası bana yaklaştı.Yüzümdeki yara izine bakıp elindeki bıçakla üzeriden hafifçe geçti.
Krisin babası - Tam öğrettiğim gibi yapmış.Senin o geceki cinayeti görmemen gerekiyordu.Şimdi senin yüzünden annen ölecek.Ya da seni öldürüp annene mi izletsem ?
Gijong - Bunu yapamazsın.Er yada geç polisler seni bulucak.Birak beni hayvan herif.Sen korkağın tekisin ! Hiç bi bok yapamazsın !! Bırakın beniii
O sözleri söylememin neye mal olacağını bilemezdim..
Krisin babası - Getirin kadını !
Kris'in babası annemi önünde diz çöktürttü.Daha sonra bana pis bir şekilde baktı.
Krisin babası - Annenim ölümünü izle orospu !! tutun şunu.
Annemim kafasını arkaya doğru eğdi daha sonra elindeki bıçağı ennemin boynuna tuttu.
Gijong - Bırak beni ! ANNEEEE KAÇ ÇABUUKK !!!Bırakın dedim Allahın belalarıııı BIRAAAK !!!!!!!
Annemi saçından tutup geriye yatırdı.Bıçağı yavaşça boynuna bastırdı.Yavaş bir şekilde boynunu kesiyordu.Bunu izlemek bana ölümden daha beter gelimişti.Hızlı ve tek bir hamleyle bıçağı boynundan çekti.Her taraf kan olmuştu.Krisin babası yüzünü silip bana yaklaştı.
Krisin babası - Bu çok eğlenceliydi.Sencede öyle değil mi ??
Gijong - SE..SENİ ÖLDÜRÜCEM ! PİSLİK HERİF !! KAÇMA SAKIN ! SENİ BULUP GEBERTİCEM ! ANNNEEEEEEEEEEEEEEEEEĞEE.NEREYE GÖTÜRÜYOSUNUZ BENİ ANNEE KALK LÜTFEEN UYAANNN !! BIRAK BENİİİİ !!!
Beni bi arabaya bindirdiler.gözlerimi kapamışlardı.Hiç bir şey göremiyordum.Öylece kendimden geçmişim.Uyandığımda bir gemideydim.Yanımda Kris'in babasının adamlarından vardı.Birisi bana elindekileri uzatıp ;
'' Bunlar yeni bi hayat kurmak için gerekenler.Bu yeni pasaportun.Koreye dönmeyi düşünmeyim deme ! Heryerde adamlarımız olacak al buda para yeteri kadar var.Evin hazır git ve sakin şekilde yaşa.Polise gideyim deme sonunun annen gibi olmasını istemezsin.''
Elimdekileri incelemeye başladım.Pasaportun üzerinde adımın Jane olduğu yazıyordu.Annemin yasını tutmaya fırsatım olmadan ülkemden de ayrıldım..Bunları hak edecek ne yaptım ben....
--------------------------GÜNÜMÜZ--------------------------------
Burada kurulu bir hayatım oldu.İntikam hissiyle dolu olan ruhumun rahatlaması için koreye dönmem gerekiyordu.Ve bunun tek yolu Erkek olmaktı.
Michael - Bunu yapmak zorunda değilsin.
Gijong - Hayır zorundayım.Ondan intikamımı almadan yaşamak istemiyorum..
Michael'in (gijong'un amerikada olan arkadaşı) tanıdığı bir kaç kişiyle konuşup yeni kimlik ve pasaport çıkarttım.İşte yeni erkek ismim YONG SOOK . Biletimi almıştım.Koreye dönmek için hazırlanıyordum.Arkadaşlarıma veda edip hava alanına gittim.Uçakta yeni okuluma yani 88wex'in de bulunduğu seul erkek lisesine kayıt formunu dolduruyordum.Yanıma makas ve kıyafet alıp tuvalete girdim.Saçlarımı dikkatli bir şekilde kestim.Yanıma aldığım kıyafetleri de giydim.Artık bir erkektim.Koreye varmıştım sonunda.İlk işim okula kayıt yaptırmak oldu.Ben okulun yurt kısmında kalacaktım.88wexle beraber..İşte yeni odam.Oda arkadaşımın ismi ise..Lay....
Exoweareone_