Wol City

497 42 1
                                    

WOLF CITY BÖLÜM 10 FİNAL PART 1


Xiumin - GİJONG !!

Gözlerim bu defa gerçekten yuvalarından fırlayacak gibiydi.Kafamı refleks olarak Kris'e çevirdim.Hiç bir tepki vermiyordu.Sadece bana bakıyordu.Tepki vermemesine rağmen gözlerindeki öfkeyi görebiliyordum....Burdan kesinlikle kaçmam gerekiyo !!!..



Xiumin gözlerini karnıma dikmişti.Sanki bayılacakmış gibi hissediyordum.Karnıma doğru eğildiğimde geceliğin üzerinden sızan kanı gördüm.Koştuğum için dikişler açılmıştı.Elimi karnıma doğru koyup kaldırdığımda tüm elime bulaşan kana baktım.Yere damlayacak kadar çoktu.Kafamı kaldırıp Kris'e baktım.Sallanmaya başlamıştım.Gözlerim kayıyor ve tüm dünya dönüyordu sanki.Kris kaşlarını çatıp bana doğru koştu.Tam düşecekken beni kollarımdan tutup kaldırdı..



Kucağına alıp yatağa yatırmıştı.O anda içeri hemşire girdi.Hepsine bağırıp dışarı çıkardı.İçeride bir tek ben hemşire ve bir de KRİS kalmıştık.O neden kalmıştı ki sanki.Korkmuş görünüyordu.



Hemşire belimdeki sargıyı çıkarttı.Kanları pamukla temizledikten sonra üzrerine tentürdiyot sürdü.O anda Kris'in kolunu sıkmıştım.Biraz sonra kolumu kendinden ayırdı.Hızlı bir şekilde odadan çıkarak kapıyı çarptı...




------------------KRİSİN GÖZÜNDEN-----------------------------------


Onda birşeyler olduğuna emindim.Bir erkek için fazla küçük ve kırılgandı.Ama ona ne olmuş olabilir ? Gerçekten bir hayvan mı saldırdı yoksa ona saldıran ben miydim ?? Kafam çok karışık.Ben bunları düşünürken yongsook bayılmak üzereydi.Refleks olarak hemen yanına koşup onu kaldırdım.Kucağıma alıp yatağa yatırdım.Ben onunla ilgilenirken içeri hemşire girdi ve bizim çocukları dışarı çıkardı.


Kris - Ben kalacağım !

Hemşire - Hayır dışarı çıkın lütfen.

Kris - KALICAM DEDİM ! LÜTFEN 

Hemşire - Peki ama hastayı yormayın lütfen.


Hemşireyi ikna edip odada kaldım.Çünkü yara izlerine bakmam gerekiyordu.Benim bıraktığım bir izse ne yapmalıyım ? 

Koreku dolu gözlerle yaraya bakarken yongsook'un kolumu sıkmasıyla irkildim.Kafamı onun yüzüne doğru çevirdim.Gözlerini sımsıkı kapatmıştı yanlarından yaşlar akıyordu ve dudağını ısırıyordu.Kendimi toparlayıp yaraya tekrar baktım.Şimdi çok daha belli oluyordu.Yaranın altındaki kabartı dikkatimi çekmişti.Sanki bir kurt'u andırıyordu.Kurt olduğumuz da kolumuzdaki dövme kızarır ve yanar. dokunduğu şeyide yakardı..


Bunu ben yaptım !! Ona bunu ben yaptım...!!!!


Odadan çıkıp diğerlerinin yanına gittim.Kapıda bekliyorlardı.Onlara doğru yaklaşınca Luhan aradan çıkıp yanıma koştu.Onun için endişelendiği herhalinden belliydi.Ona kızmış olmasına rağmen onu önemsiyordu.


Luhan - Nasıl oldu ? O nasıl ?? Bunu...ona biz mi yapmışız ???


Kris - Evet..o şuan da iyi mi bilmiyorum.Çok kötü görünüyordu.


Luhan - Orada ne işi vardı sanki !! Çok mu gerekliydi dışarı çıkması AAAİİİSSHHHH.

Luhan elleriyle saçlarını karıştırmıştı.Biz konuşurken Lay araya girdi;


Lay - O..Benim yüzümden oradaydı..Beni aramak için.Kahratsin hepsi benim yüzümden..

Tao bağırmaya başlamıştı..


Tao - ONUN BİZİ KANDIRDIĞINI NE ÇABUK UNUTTUNUZ !!! KENDİNİZE GELİN.O SADECE BİR YALANCI !!

Suho - Tao sakin olmalısın.Eminim bunu yapmasının sebebi vardır.Xiumin onun gijong olduğunu söyledi.

Kai - Yani Shinee'nin comeback partisindeki kız.Onu taemin'le görmüştüm.Gerçi ona yaptıklarımızın yanında yaptığı şey hiç kalır.*çok karışık oldu bura mk :D*

Suho - Ama neden erkek olarak geri döndü ? Bu çok mantıksız.Kris bir bilgin var mı ??

Kris - Aslında sizin bilmediğiniz bazı şeyler var.Babam..Babam annesini öldürdü..Okulların tatil olduğu gece.Bizi meşgul etmesinin sebebi yoluna çıkmamamız içindi.Bende bunu bildiğim halde göz yumdum.Ama onu yurtdışına zorla göndereceğini bilmiyordum.

Tao birden üzerime doğru yürümeye başladı.Sonra beni tutup sağlam bir yumruk geçirdi.

Tao - Bunu bildiğin halde bize şimdi mi söylüyorsun ! Belkide intikam için burada.Bizi öldürse kimse ondan şüphelenmez.Daha önce anlatmalıydın !!!!

Arkadan Chen'in sesi gelmişti.

Chen - Bizi öldüremez.Kurt olmadan bunu yapması imkansız...

-Exoweareone_

Wolf CityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin