Wolf City

503 41 0
                                    

WOLF CITY BÖLÜM 10 FİNAL PART 2 (Bir part daha olacak)


Chen - Bizi öldüremez.Kurt olmadan bunu yapması imkansız...

Chen'in söyledikleri doğruydu.Bir kurt olmadan bizi öldüremezdi.Biz konuşurken hemşire dışarı çıktı.Luhan öne atılıp hemşireyle konuşmaya başladı.


------------------YAZARIN GÖZÜNDEN--------------------------

Luhan - O nasıl ? Yaraları çok mu ciddi ? Yanına girebilirmiyim ?. Luhan sormuştu.

Hemşire tatlı gülümsemesiyle cevap verdi.

Hemşire - Şu anda iyi de , sen sevgilisi misin ??



Luhan cevap veremeden Kainin sesi duyuldu.En arkada duvara yaslanmış başı yukarı bakar şekilde gülüyordu.Kalın dudakları dişlerinin beyazlığında daha çok belli oluyordu.Esmer teninin kapladığı sivri çene kemikleri , insanın nefesini kesecek kadar düzgün yüzü ve dağınık saçları.....

Kafasını aşağı indirip gülmeye devam etti.Luhan araya girerek ;

Luhan - Bu durumda gülebiliyor musun ?

Kai - Sizce de komik değilmiydi ? Sevgiliymiş AHAHHAHA..

Suho'nun onu cimciklemesiyle Kai'nin sesi acıyla inlemeye dönmüştü.

Luhan gözlerini devirerek hemşireye döndü ;

Luhan - Girebilir miyim ??

Hemşire - Peki ama onu çok zorlamamalısın.




----------------------GİJONGUN GÖZÜNDEN----------------------------




Kris dışarı çıktıktan sonra hemşire daha rahat davranmaya başlamıştı.Yaralarımı hızlıca temizleyip dikişi attı ve yeni sargıyla biraz sıkı şekildfe sardı.Ardından çok kan kaybettiğimi söyleyerek serum taktı.Biraz daha dinlememi söyledi ve çıktı.Biraz sonra dışarıdan Kai'nin kahkaha sesini duydum.Yaralandığım için sevinçten dörtköşe olmuşlardır.İçeri Luhan'nın girmesiyle irkildim.Sakince yanıma doğru yaklaştı , diğer yatağın üzerine oturup ellerini dizlerinin arasına sıkıştırdı.Yüzüme bakmıyordu.Sonra hafifçe öksürüp konuşmaya başladı ;


Luhan - Yaran.. i-iyi mi ??


Gijong - Evet şimdi daha iyi.Ama sen bana kızgın değil misin ? gitmiş olman gerekmez miydi ??


Luhan - Kızgınım.Hemde çok.Ama arkadaşımsın sonuçta.Beni kandırmış olsan da seni önemsiyorum..Bide şeyy zor olmadı mı ??


Gijong - Ne zor olmadı mı ?


Luhan - Şey işte...erkek olmak.


Gijong - Zordu tabiki.Her an tetikte dolandım etrafta.Daha ilk günden Lay'e yakalanıyordum az kalsın.


Luhan - İyi idare ettin.Ben bile anlamadım.


Luhan o tatlı gülümsemesini yine gün yüzüne çıkarmıştı.Sanırım ona güveniyorum ve onunla iyi arkadaş olmak istiyorum.
Biz konuşurken Lay içeri girdi.Kapıyı kapatıp avuçlarını birbirine hafifçe sürterek yanımıza geldi.Kaşlarının çatıklığı yavaşça kayboluyordu.Birden yanağındaki o kocaman gamzesi beliriverdi. Bana gülümsüyordu.Luhan yüzündeki tuhaf ifadeyi bırakıp Lay'le gülmeye başlamıştı.Bende sonunda pes edip gülmeye başladım.Rahatça gülüyorum derken yarama basınç yapınca canımı yakmıştı.


Gijong - ahahahh aahh acıdıı aahhhaaahahah !!


Lay yatakta doğrulmama yardım etti.Luhan da içindeki kuaförü ortaya çıkararak saçlarımın ön kısmını garip bir şekilde topladı.İkisi birden aynı anda karşı yatağa yayıldılar.


Lay - ee seni dinliyoruz..


Gijong - Ne ?


Luhan - Senin için zorsa anlatmayabilirsin . 


Gijong - Haa . Sorun değil anlatabilirim.Taeminle çok yakındık.Çocukluktan beri arkadaştık ama uzun zamandır görüşemiyoruz.İşte comeback partisi çıkışı oldu herşey.Taemin'e yardım ettikten sonra evden çıkmıştım.Kris'in orda yaptığı yanlış bir şeye tanık olmam sonucunda kaçırıldım..

Luhan - Buraları biliyoruz.İlerle biraz.


Gijong - Tamam be.İşte o yaz tatilini annemle geçirecektim.Her şey normaldi.Biz film izlerken kapı çaldı.Geç olduğu için kapıyı annem açtı.İçeri geldiğinde Kris'in babası kendini tanıttı.Ona karşı çıktım.Damarına basmış olmalıyım.Sonucunu annemle ödedim.Beni bayıltıp kaçırmışlardı *mk buda hep kaçırılıyo* . Sonra zorla yurt dışına gönderildim.Her yerde izlendiğim için Koreye erkek kılığında kaçtım.Sonra bizim okula geldim işte.Kris'e yakın olup intikam almak için.Ama size karşı çıkılmayacağını çok iyi biliyorum.Bu durumdan vazgeçtim.Ama hala ona güvenmiyorum.İçimde ona karşı hala kin var.


Luhan - Peki bize nası güveniyorsun ? onun da arkadaşıyız sonuçta.


Gijong - Size güveniyorum evet.Ama nedenini bilmiyorum açıkcası.


Lay -Ona birşey yapmana izin vermeyiz.Ama senin de zarar görmeni istemiyoruz.Vaz geçerek iyi yapmışsın....

-Exoweareone_

Wolf CityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin