WOLF CITY BÖLÜM 9 PART 1
K-Kris n-nefes ala..alamıyorum !!!
Ayaklarımı yere basmaya çalışıyordum.Ama her debelenmemde Kris boğazıma daha da çok abanıyordu.Sol elininin tersiyle yüzüme dokundu.Daha sonra hafif bir gülümsemeyle * piç smile * Elini havaya kaldırdı.Bir hamleyle tırnaklarını çıkardı. *aklından* Bunu yapması mümkün değil.Sanırım bugün öleceğim..Kris elini yavaşça aşağıya indirdi.Daha sonra karnımdaki acı nefesimi kesmişti.Kafamı aşağı doğru eğmeye çalıştım.Son hatırladığım şey Kris'in elinin karnıma girmiş olduğuydu...
---------------KRİS'İN GÖZÜNDEN--------------------------------
Son 1 yıldır bütün grup tuhaflaşmıştı.Her ayın 14'ünde garip bir şekilde kendimizi kaybediyorduk.Bu çok kötü birşeydi çünkü en sevdiğimiz insanları bile incitebiliyorduk.Bugün yine ayın 14'ü.Bizim KURT olma dönemimiz..Gece olduğu için şanslıyız aslında.İncittiğimiz insan sayısı az oluyordu.Dönüşümümüzün fazla sürmemesi için önceden okuldan birini kurban seçiyorduk.Bugün de öyle oldu.Herşey planlıydı.Bileğimizdeki kurt dövmesine kurban edeceğimiz kişinin kanını akıtmamız gerekiyordu.Kan akıtma işleminden sonra kurban ettiğimiz kişiyi direğe asıyorduk , daha doğrusu direği onun göğüs kafesine sokmamız gerekiyordu.Bu bizi dönüştüren kişiye minnetimizi yansıtma şeklimizdi.Bilinçsizce yaptığımız için sonradan neler olduğunu hatırlamıyorduk.
-----------------------ERTESİ GÜN---------------------------------
*Lay koşarak sınıfa girer.88wex'le hızlıca konuşmaya başlar.*
Lay - YAH ! Yongsook'u gördünüz mü???? onu hiç bir yerde bulamıyorum.
Chanyeol - Gelir birazdan fazla endişelenme.
Kyungsoo - Evet gelir birazdan.
*sınıftan herhangi biri 88wex'e dönüp konuşmaya başlar*
X - Siz bilmiyo musunuz ?
Kris - NEYİ ??
X - Yongsook dün gece hastaneye kaldırıldı.Bi hayvanın saldırısına uğramış galiba.
88WEX - NE !!!!
*Hepsi birden birbirine bakmaya başlar.Ve bir hışımla sınıftan çıkarlar.Hastaneye vardıklarında Yongsook'u aramaya başlarlar.Bütün odalara teker teker bakıyorlardır..*
-----------------YONGSOOK'UN GÖZÜNDEN-----------------------------
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Midemden gelen acı yüzünden doğrulamıyordum.O an gece yaşananları hatırladım.*K-Kris ne-nefes alamı..alamıyorum* Krisin elini içime sokmasına hala inanamıyordum.Onlar gerçekten kurttu.Ama bu mümkün değil.Sadece efsane olduklarını sanıyordum.Ahh kafam çok karıştı.
Mideme soktuğu tırnaklarını gerçekten hissetmiştim.İçimde parmaklarını bile oynatmıştı.Onlardan intikamımı nasıl alacağımı bilmiyorum.Çünkü onlar hem çok güçlü hemde çok hızlılar.bunları düşünürken karnımdan gelen hafif kanı gördüm.düğmeye her ne kadar bassamda bir türlü hemşireler gelmemişti.Sanırım onları benim bulmam gerek.Koridorda kimse yok.yavaş yavaş yürüyebilirim..
------------------BEAKHYUNUN GÖZÜNDEN-----------------------------
Danışmanın söylediği oda hangisi ?? Onu birtürlü bulamıyorum.Kahretsin hangi odada bu ?Kapıların camlarından bakıp geçiyordum.Bi odanın kapısına yaklaştım.Bir an duraksadım.Odadaki çanta Yongsook'undu.Ama odada kimse yoktu.Birilerine sormak için koridora döndüm.Biraz ileride yürüyen bir kız vardı.Omzundan tutup kendime çevirdim.
Beakhyun - HAH ! DALGA GEÇİYOR OLMALISIN !!!
Exoweareone_