WOLF CITY BÖLÜM 9 PART 2
Beakhyun - HAH ! ŞAKA YAPIYOR OLMALISIN !!!
Biri beni tutup geriye doğru çevirdi.Beakhyun ! Ondan kurtulup kaçmaya başladım.Arkamdan koşuyordu.Ona doğru bakarken sert bir şeye çarptım.Kafamı tutarak yukarı baktığımda karşımda Kris'i gördüm.O an gözlerim yerinden çıkacak gibiydi.Kolumdan tutuyordu.Gözlerinden ateş çıkıyordu sanki.
Kolum hissizleşmeye başlayınca ondan kurtulmak için çırpındım.Kurtuldum da. Geriye doğru koşup beakhyuna çarparak yanından geçtim.Hemen kendi odama girip kapıyı kilitledim.
Lay suho ve chen kapıyı zorluyordu.Kris onların arasından geçti.Kapıya yaklaşıp camdan bana baktı.Elini kapıya koymasıyla yana çekip açması bir oldu.Üzerime doğru geliyordu.Arkadan bir hışımla Luhan çıkıp Kris'i yana itti.Şimdi üzerime doğru gelen Kris değil Luhan'dı..
Luhan - Yongsook sen...sen kızmısın !!??? Sen nasıl...
Luhan'a doğru yaklaştım.Onun kolundan tutup derdimi anlatmaya çalışıyordum.
Yongsook - Luhan ben..Ben mecburdum..Bunu yapmasaydım...
Luhan konuşmamı bitirmeme izin vermeden kolumu sert bir şekilde tutup kendinden uzaklaştırdı.Kafasını hayal kırıklığına uğramış bir şekilde sallayarak hızlı bir şekilde odadan çıktı.Kris'in yaklaşmasına fırsat kalmadan Xiumin araya girdi.Ama bir şeyler garipti.Sadece bana bakıyordu ve öylece dikiliyordu.Gözlerini olabildiğince açmıştı resmen....
------------------Xiumin'in gözünden----------------------------------
Luhan'ın ona kızmasına şaşmamalı.Bende dahil herkes çok kızgındı..
Onu azarlamak için yanına yaklaştım.Bağırmaya başlayacaktım ki *Gözlerini kırpıştırarak aklından* onu kokusu..Onun kokusunu tanıyorum..*2 yıl önce hastane odasında gijongu öperken içine çektiği kokusunu hatırlar ;D * Yerime çakılı kalmıştım.Onun gijong olabileceğini hiç düşünemezdim..
--------------------------------------------------------------------------
Xiumin geri çekilmeye başladı.Kaşının tekini havaya kaldırdı..
Xiumin - GİJONG !!
Gözlerim bu sefer gerçekten yuvalarından fırlayacak gibiydi.Kafamı refleks olarak Kris'e çevirdim.Hiç bir tepki vermiyordu.Sadece bana bakıyordu.Tepki vermemesine rağmen gözlerindeki öfkeyi görebiliyordum....Buradan kesinlikle kaçmam gerekiyor !!!...-Exoweareone_