Wolf City

628 49 5
                                    

WOLF CITY BÖLÜM 6


İşte yeni odam.Oda arkadaşım ise lay..

Eşyalarımı odaya yerleştirdim sayılır.Ben üst katta yatıyorum anlaşılan alt katta eşyalar var.Beni yakalamalırını istemiyordum.Özel günlerimde lazım olan malzemeleri çekmecemin en arka tarafına sokuşturup üstüne havluları koydum.Lay'la daha tanışmamıştım.Geldiğimde odada değildi.Ama iyi bir başlangıç yapmam gerekiyordu.Okulda bir tur attıktan sonra odaya döndüm.
Çok terlemiştim.Eşyalarımı alıp banyoya girdim.Kapıyı kilitleyip duşumu aldım.Çıktığımda ise lay uzanıyordu.Biraz yanına doğru gittim.Kafamı çevirdiğimde luhan'ı gördüm.O da kaltuğa uzanmıştı.Sessizce kendi katıma çıkmak istedim.Birden lay 
doğruldu ve bana seslendi.

Lay - Ohhoo dur bakalım.Kendini tanıtmayacakmısın ??

Yong sook (gijong) - Uyuduğunu sanmıştım.Ben yong sook yeni oda arkadaşınım.

Lay - İyi bende Lay.Eşyalarıma dokunursan ölürsün ! Burda iyi geçinmeye bakalım.

Luhan'da kaklmıştı.Daha önce bu kadar sevimli görmemiştim onu.

Luhan - YA ! daha yeni tanışıyosunuz.Lay biraz nazik olamazmısın ?
meraba ben Luhan.Yan odada kalıyorum.Daha sonra detaylı olarak tanışırız şimdi çıkmam lazım.Lay görüşürüz.Görüşürüz yong sook.

Aralarından birinin böyle iyi olabileceğini düüşünmemiştim açıkcası.
Lay yerinden kalktı.

Lay - Ben duşa giriyorum.Seni sınıfa götürücem.Bayan min (öğretmen) sana bakıcılık yapmamı söyledi.Hazırlanmaya başlasan iyi edersin.Seni beklemem.

Lay'in duşa girmesini fırsat bilip hemen formamı giydim.Yaklaşık 20 dakika sonra Lay'de hazırdı.Bendeki de şans.Bütün 88wex üyeleriyle aynı sınıfa düşmüştüm.Kris cam kenarında en arkada oturuyordu.Onun hizasındaki duvar kenarına da ben geçtim.İlk ders Bayan min'leydi.Zaman çabuk geçmişti.Luhan tenefüste beni çekiştirerek 88wex'in yanına götürdü.

Luhan - Lay'in yeni oda arkadaşı.Kendini tanıtsana.

Yong sook - Adım yong sook.Koreye yeni taşındım denebilir.Memnun oldum.

Suho - Ben suho.Memnun oldum.Bunlarda beakhyun , chanyeol , kai , kyungsoo , sehun , kris , tao , xiumin ve chen.

Kris hariç hepsiyle konuştum denebilir.O yüzüme bile bakmadan sırasından kalkıp gitti.

Luhan - Sen ona bakma.Son bir yıldır herkese bunu yapıyo.

Son 1 yıl mı ? O zaman babasıyla olan meselemden sonra.Krisle kesinlikle arkadaş olmam lazım.

Kris gittikten sonra çocuklarla konuşmaya devam ettim.

Beakhyun - eee yong sook.Kendini anlatsana azcık.Arkadaş olacaksak birbirimizi tanımalıyız.

Ne diyeceğimi bilemedim.Hemen yalan uydurmam lazımdı.Aklıma gelen ilk şeyleri söyledim.

Yong sook - Babam Amerikada bir kıyafet firmasının başkanı,annemi ise küçük yaşta kaybettim.

Beakhyun - Üzgünüm hatırlatmak istemedim.

Yongsook - Önemli değil.Alıştım zaten.

Üzgünmüş , külahıma anlat.Siz üzgün olmak nedir sözlükteki anlamını bile bilmesiniz.Herneyse zil çalmıştı.Dersler çabuk geçiyordu.Bugün çok yorulduğum için sadece yurda gidip uyumak istiyorum.Dersler bitmişti sonunda.Lay kristen birşeyler istemişti.Oda karşılık vermeden yapmaya gitti.Bende nihayet yurda döndüm.İçeri girdiğimde Kris benim katımdaydı ve elinde BENİM SÜTYENLERİMDEN BİRİNİ TUTUYORDU.Hemen yanına gittim.

Kris - Senin..garip alışkanlıkların var.

Yongsook - YA ! o benim değil.Bırak şunu.

Sütyeni elinden alır almaz bi çekmeceye sokuşturdum.Krisi sırtında iteleyerek aşağı indirdim.

Kris - Sen gerçekten garipsin.Baksana nasıl da kızardın 

Koridora çıkıp bana döndü hafif ve tatlı bir şekilde gülümsedikten sonra gitti.Onun bu kadar arkadaş canlısı olabileceği kimin aklına gelirdi.Bir anlık onun sevimli olduğunu bile düşünmüştüm ama içimdeki kin daha ağır basıyordu.Beden dersinde futbol oynadığımız için terlemiştim.Tekrar duşa girmem gerekiyordu.Eşyalarımı hazırladım ve duşa girdim.Kapıyı kilitleyip yıkanmaya başladım.çok iyi gelmişti.Bir dakika kapıyı kilitledim sanıyordum ! odaya biri girmişti ve ben çıplaktım.Daha ilk günden yakalanamazdım.

''NE YAPICAM NE YAPICAMM HAVLU !''

Hemen bütün bedenimi havluyla kapattım.Gögüslerimin belli olmaması için dua ediyordum.Tam o anda içeri Lay girdi.

Lay - O sen mi vardın ?

Yongsook - Kapıyı kilitlediğimi sanıyordum.

Lay - A evet ya o bozuldu bugün.İdareye bildirdim yakında yaparlar.

Kapı bozuk mu !? Bozuk.Benimle dalga geçiyo olmalısınız.Böyle bi okulda kapı nasıl bozulur.Neyse Lay içeri gitmişti.

Gögüslerimi kontrol ederek

Yongsook - Farketti mi ki ??? aaiisshhh.

------------------LAY'IN GÖZÜNDEN------------------------

Tuvalete gitmeliyim.Tuvalett..
Tuvalwetin kapısı açıktı.Birinin olmadığını düşünmüştüm.İçeri dalıverdim.Karlımda yongsook duruyordu.O çok garip görünüyordu.Sanki bir kıza benziyordu.Güzel bir kıza.

----------------------------------------------------------------

Hemen giyinip dışarı çıktım.Lay bekliyordu.

Lay - Yemeğe iniyoruz hadi.

Yongsook - Tamam geliyorum hemen.

Lay'le birlikte yemeğe indik.Yemekler açık büfe şeklinde veriliyordu.Hızlı bir şekilde alıp bir masaya oturduk.Peşimizden 88wex'in geri kalanıda geldi.Bir masaya 13 kişi oturuyorduk.Bunu ilk başaran bizizdir herhalde.Krisle göz göze geldiğimizde 1 - 2 saniye bakıp gülmeye başlamıştık.Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Krisle ben sorulan soruları geçiştirip sustuk.Aklıma her geldiğinde gülüyordum.Yemekten sonra herkes odalarına dağılmıştı.Benim odamda ise sehun , lay , luhan ve ben vardık. Luhan'la ben bilgisayardan komik olmayan fakat bizim mal gibi güldüğümüz fotoğraflara bakıyorduk.Sehun ve Lay ise kitaplara boğulmuşlardı.Anlaşılan Lay sayesinde notlarımı yükselticektim.Çünkü beni çalıştıracaktı.Daha haberi yok ama yapacak.Gerekirse zorla


Exoweareone_

Wolf CityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin