Wolf City

539 41 0
                                    

WOLF CITY BÖLÜM 8

''Onlar kesinlikle bir kurt''


Onun yanında kendimden geçtiğime inanamıyorum.Onunla o şekilde o odada bulunmamalıydım.Şuan onu öldürmek istiyorum.Bir an önce kendime gelmeliyim.

----------------KRİS'İN GÖZÜNDEN-------------------------------

Bugün bana ne olduğunu bilmiyorum.Onu duvara yasladıktan sonrası istem dışı olmuştu.O an düşündüğüm tek şey onu deli gibi öpmekti.Kendime geldiğimde dudaklarıyla aramda çok yakın bir mesafe olduğuydu.Onun kokusu beni çıldırtmıştı adeta.Şimdi yanımda olsa ona sarılmadan yapamazmışım gibi hissediyorum.Daha önce bir erkeğe karşı böyle şeyler hissetmemiştim.Bir an önce kendime gelmeliyim.
----------------------------------------------------------------------

Yatakta uzanırken içeri bi hışımla Luhan ve Kai girdi.İkiside aynı anda konuşuyordu.Ne dediklerini anlamadığım için doğruldum.

Yongsook - Hey hey sakin olun ve teker teker konuşun.

Kai - Sakin olun mu ??!! Sizin yüzünüzden kızlara mahçup olduk.Kim bilir hakkımızda nasıl düşünmüşlerdir.

Luhan - Size güvenende hata.Sizin yüzünüzden diğer kızlarda gitti.Şuan sizi öldürsem hapse falan girmem.

Luhan ve Kai konuşurken Kris içeri girdi.Onları görür görmez geri kaçmaya çalıştı ama el işaretiyle onu gösterdim

Yongsook - Hepsi onun başının altından çıktı.Ona da kızın.

Kris gözlerini kırpıştırarak ve sahte bir gülüşle bize döndü.

Kris - aha ha ha selam !

Kris beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.Luhan onu azarladıktan sonra bana döndü.

Luhan - Hele sen sana hiç inanamıyorum.Bunu yapmamalıydın.

Luhan burun kemiğini ovuşturuyordu.Diğer elini beline koyup konuşmaya devam etti.

Luhan - AHH boşver boşver . Siz adam olmazsınız.

Luhan ve kai odadan çıkarken lay ve xiumin girdi.

Xiumin - Luhanın elin belinde yine ne yaptınız ?

Lay - Buluşmadan kaçmışlar.

Yongsook - Sen nerden..yada boşver ilgilenmiyorum.Yatıyorum ben.

Kris - Senin yüzünden azar yedim ve sen yatıyormusun !? Bunun öcü fena çıkacak.

Kris xiumin'i de alarak gitti.Bizde lay'le yatmaya hazırlanıyorduk.
Lavaboya gidip pijamalarımı giydim.Çıktığımda Lay çoktan yatmıştı ama uyumuyordu.Beni görünce biraz doğruldu ve konuşmaya başladı.

Lay - Biraz ders çalışmak ister misin ??

Yongsook - Olabilir.

Kitaplarımı alıp masaya oturdum.Lay anlatmaya başladı.Benim sözelim iyiydi.Bana matematik öğretmesi karşılığında bende ona edebiyat anlatıyordum.

Lay - Pekala ben anlattım.Şimdi de seni dinleyelim.

Yongsook - peki. Kitaplarını getirdin mi ??

Lay kafasını hafifçe salladı ve kitapları masaya koydu.Kalemliğimden kırmızı bir kalem çıkardım ve sayfada önemli yerleri çizmeye başladım.Ben hararetli bir şekilde anlatırken birden duraksadım.Lay'e doğru hafifçe döndüğümde Lay'le göz göze geldim.Anlattıklarımı dinlemiyor beni izliyordu.Ben ona dönünce kafasını çevirdi ve devam et şeklinde oynattı.Kızarmıştım.

----------------------LAYIN GÖZÜNDEN-------------------------------

*yongsook ona ders anlatırken aklından* O çok tatlı.Bir erkek olmasına rağmen onu arzuluyorum.Çıldırmış olmalıyım.

-------------------------------------------------------------------------

Yongsook - *kızarmış halde ne yapacağını bilmeden* YA ! Sen beni dinlemiyormusun ?

Lay - Pardon dalmışım.Bence bu kadar yeterli.İlk ben yatıyorum iyi geceler.

Lay yatağa hızlı bir şekilde girip tüm yorganı üzerine çekmişti.Bende etrafı toplayıp yattım.

*Gece 3.30 civarları* Çok susamıştım.Kalkıp su içtim.Geri yatmaya döndüğümde lay'in olmadığını farkettim.Tuvalete doğru yöneldim.Kapıyı çaldım ama ses gelmemişti içeri girdiğimde kimseyi göremedim.Yatağıma geri dönecekken dışarıdan gelen sesler dikkatimi çekti.Cama doğru yaklaştım.Dışarıyı görebilmek için gözlerimi kıstım.Yerde biri yatıyordu.Nedense onun Lay olduğunu düşünüp odadan hızlı bir şekilde koşarak çıktım.Bahçede yatan kişinin yanına yavaşça yöneldim.Bu alt sınıflardan bir çocuktu.Tam ona dokunacakken biri onu karanlığa doğru çekti.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Geriye doğru adım atmaya başladım.O an 2 yıl önce yaşadığım sahneler gözümde belirdi *Kris'in gijongu kaçırıp yüzünü yardığı sahne*.Bacaklarımın üerine basamıyordum.Tüm vücudum titriyordum.Geriye gittikçe karanlıktaki görüntü garip bir şekilde daha da belirginleşiyordu.Çocuğun bedenini elinde tutanın Kris olduğunu görünce yerime çakılı kaldım.O çok garip görünüyordu.
Çocuğu kendi boyundan yüksek olacak şekilde tek eliyle havaya kaldırdı.Ardından Lay sivri bir sopa getirip tek hamleyle yere sapladı.Kris ağzından kanlar akan çocuğa baktı.Ardından hafif bir gülümsedikten * piç smile yani  * sonra çocuğu birden yere bıraktı.Sopa çocuğun göğüs kafesinden içeri girmişti.Elleri ve ayakları sarkıyordu.Kafası bana doğru düştü.Bana bakıyordu.Son kez nefes almaya çalıştı.Aldığı nefes gögüs kafesine baskı yapınca kan kusarak boğuldu.

O anda dizlerimin üzerine çöküp ellerimi yüzüme kapattım.Bana doğru gelen ayak seslerini duyabiliyordum.Ayağa kalkmaya çalışırken hepten yere yapışmıştım.Olduğum yerden geriye doğru sürünerek kaçmaya çalıştım ama onlar çok hızlıydı.Kris beni yerden kaldırdı.Boğazımı tutuyordu.Birden beni arkadaki duvara doğru tüm gücüyle savurdu.Beynim sarsılmıştı.Başım dönüyordu.Kalkmaya çalıştım.Ama yapamıyordum.Kris bana doğru yaklaştı.Beni boğazımdan kaldırarak duvara yasladı.Ayaklarım yere değmiyordu.Tüm gücüyle boğazıma baskı yapıyordu.

K-Kris n-nefes ala..alamıyorum !!





Exoweareone_

Wolf CityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin