WOLF CITY FİNAL
Lay -Ona birşey yapmana izin vermeyiz.Ama senin de zarar görmeni istemiyoruz.Vaz geçerek iyi yapmışsın....-------------------------- 2 GÜN SONRA --------------------------------
Nihayet hastaneden çıkıyordum.Buranın yemekleri gerçekten çok kötü kurtulduğum için mutluyum.
Lay ve Luhan'ın yardımları olmasa bu 2 gün nasıl geçerdi hiç bilmiyorum.Taburcu olma işlemlerini hallettikten sonra uzun zamandır gitmediğim evime gittim.
Bu eve en son annem hayattayken gelmiştim.Komşumuz olan Hye mi annemi çok severdi.
Biz burda yokken evdeki eşyaların üzerini ve camdaki perdeleri kapatmıştı.Eşyaların üzerlerini açıyordum.Koltuktaki örtüyü kaldırıdken sert birşeyin düştüğünü farkettim.
Sesin geldiği yöne doğru eğildim.Yerde annemin kendine özel süslediği takvimi gördüm.
Garip bir şekilde 2013'e aitti.Şaşırmıştım.2011'de ölen annemin bu takvimi süslemesini anlayamıyordum.
Yerden kaldırdım ve kapının yanındaki duvara astım.Geriye dönecekken takvimde bir tarihin işaretlendiğini gördüm.
Altında annemin ölüm yıldönümünün olduğu yazıyordu.Hemde 2 gün sonra.Tanrım bunu nasıl unutabildim.
Her yıl yapmaya çalıştığım yıldönümünü bu yıl unutmuştum.*2 yıl öncesini hatırlar*
2 yıl önce gözlerimin önünde ölen annem..O orospu çocuğunun ona acı çektirmesi ve benim birşey yapamamam.
Ona yardım bile edememiştim.Bu yüzden kendimden nefret ediyorum.
Acımın biraz da olsa dinmesi için kris ve babasından intikam almak istemiştim.Ama bunu da başaramadım.Bu ikinci başarısızlığım....
Annemi kurtaramadığım tarihten sonraki başarısızlığım
17 Aralık 2013..
O gün...Lay'i aradığım gün..onun için endişelenmeseydim kimliğim ortaya çıkmazdı..Amacıma ulaşırdım.
En azından annemi ziyaret etmeliyim ve ona en sevdiği yemeklerle ziyafet çekmeliyim..
Luhan'ı arayıp benimle alışveriş yapmasını istedim.Oda kabul etti.Yarın erkenden alışverişe gidecektik..Gece karnımın ağrısından yatamamıştım.Saat 3 olmuştu ve ben hala ayaktaydım.
Doktorun verdiği ilaçlardan alıp televizyonun karşısına uzandım.Kanallara zoom yaparken bi şarkı kanalında durdum.
Exo'dan My Turn To Cry çalıyordu.Bu şarkı yeni çıkmasına rağmen Luhan'ın önerisiyle bağımlısı olmuştum.Şarkıyı dinlerken uyuya kalmışım.Ara ara canımın yanmasıyla irkilip uyandım.
Sabah kapının ısrarla çalınmasıyla uyandım.Hem zil çalınıyor hemde tekmeleniyordu.Karnımı tutarak kapıya yöneldim.Yandaki buğulu camdan dışarı baktığımda Lay veLuhan'ı gördüm.Kapıyı açtım.Açar açmaz da Lay üzerime doğru gelip kollarımdan tutarak hızlı bir şekilde konuşuyordu.Lay - İyi misin ? Neden geç açtın ? Ağrın mı var ?
Gijong - Sakin ol ben iyiyim.Hem kötü olmam için bi sebep yok.
Luhan derin bir nefes alıp vermişti.Lay'de aynı şekilde.Sonra Luhan bana yaklaşıp konuşmaya başladı.
Luhan - Ya ! Alışverişe gideceğimizi sanıyordum.Neden hala bu giysilerle duruyosun ??
Luhan'ın beni baştan aşağı süzdüğünü farkettim.Bende kendime doğru eğilince altımdaki kıçıma dayanan şortumla bana bol gelen kısa kollu tişörtümü gördüm.Utandığımı ele vermemek için aptal taklidi yaptım.Ellerimle saçlarımı karıştırarak ;Gijong - AAIISSSHHH unuttum.Gece biraz ağrım vardı.Geç yattım.Hemen değiştiririm siz içeri geçin.
Merdivenlerden hızlıca çıkıp odama girdim.Kapımı kapatıp soyunmaya başladım.Şortumu ve tişörtümü çıkardım.Pantolonumu giydim.fermuarımı kapatamamıştım. Tam parmaklarımın ucuna başmış göbeğimi içeri çekerek ne kadar kilo aldığımı düşünürken birden içeri Lay girdi.İkimizde şaşırmış olarak bi kaç saniye birbirimize baktıktan sonra Lay yutkundu , kapıyı hızlıca kapatarak dışarı çıktı.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Bandajım karnımı kapatmıştı ama '' AAAHHHH GÖĞÜSLERİMİ GÖRDÜÜÜÜ AĞAĞAĞAĞ '' . Dışarı çıktım.Ortalıkta kimse yoktu.Lay'in benim kapımı nasıl bulduğunu düşünürken kapıya doğru döndüm.Üzerinin farklı yerlerinde ismim yazıyordu ve tehlike manasına gelen işaretler vardı.Bariz ortadaydı.