Wolf City

556 45 1
                                    

WOLF CITY BÖLÜM 7


Lay'le gayet iyi anlaşıyorduk.Yemek yemeğe falan hep birlikte gidiyorduk.Ancak benim kız olmam konusunda birşey bilmediği için ona acıyordum.  Ama bi yandan kız olduğumu öğrenirse bana davranışı farklılaşır hatta odadan bile kovulurum.O yüzden bu sırrı hayatım pahasına korumalıydım.

Luhan bizim odadan çıkmıyordu.Sürekli bana biryerlere gitmeyi teklif ediyordu.Bende onu kırmamak için gidiyordum.Hatta geçen gün beni genel eve götürmeye bile kalktı  .Bugünde geldi ve beni bir kızla tanıştıracağını söyledi.Buna da hayır dersem benden kesin şüphelenirlerdi.Mecburen kabul ettim.Buluşmaya sadece ikimizin gideceğini sanıyordum ama kris ve kai'de bizimle geldi.Meğer toplu buluşma gibi birşeymiş.Neyse buluşacağımız yere gittik.Kızlar bizden bi 15 dakika sonra geldiler.
Luhan'ın kulağına eğilerek : 

Yongsook - 1 saattir bunları mı bekliyoruz.Bari güzel olsalar.

Luhan beni susturdu.Daha sonra kızlara dönerek sahte bir gülüş atmaya çalışmıştı.Kızlara sinir olmuştum.Çünkü güzellerdi.Bizim çocukların ağzından salyalar akıyodu resmen.Bi kişinin hariç Kris.Kız kris'e ne kadar yavşaklık yapsa da Kris kızın yüzüne bile bakmıyordu.Ben en sonunda dayanamayıp masan bir hışımla kalkarak :

Yongsook - Lavaboya gidiyorum. dedim benim hemen arkamdan kris'de seslendi ''beni bekle.''

Krisle tuvalete doğru yürüyorduk.Ben Kris'e dönüp konuşmaya başladım.

Yongsook -Çıldırmak üzereydim.Hepsi yavşak.

Kris - onların normak hali o 

Yongsook - Ben kızlardan bahsediyorum.

Kris - Efendim !? Odasında sütyen saklayan birinden bunu duymak biraz garip.Yoksaa..O senin mi ?? 

Krisin koluna bir tane geçirdim.

Yongsook - Şakası bile kötü ! Benle uğraşma 

Kris - İçerisi çok sıkıcı.Kaçsakmı ??

Krisin teklifi çok cazip gelmişti.

Yongsook - Luhan sorarsa sen zorla yaptırdın ama.

Kris - Tamam tamam.Bişi olmaz

Krisle arka kapıdan sıvışmıştık.Luhan ve Kai kızlardan başka bişi görmedikleri için gayet rahattık.

Yongsook - Nereye gitsek ?? Yurt ? Yoksa biraz eğlensek mi ? Lunaparka ne dersin ???

Kris - Lunapark fena sayılmaz 

Yoldan bir taksi çevirdik.Kısa sürede lunaparka gelmiştik.Cumartesi olmasına rağmen fazla kalabalık yoktu.

Kris - Neye binmek istersin ??

Yongsook - ÇARPIŞAN ARABA !

Çarpışan arabalara binmeye bayılırım.Ve gerçekten iyi çarparım  (iyi çarparım ne yaa xd xd)(loooll) Bu oyunda kız olduğumun anlaşılacağından korkmuyordum.Çünkü gerçek bir erkek gibi sürerim arabayı.Kris gidip jeton aldı.Ben önceden sürekli bindiğim arabaya bindim.Mor olana.O benim uğurlu arabamdı.

Yongsook -ÇARPIŞMA BAŞLASIIINN !!!

Kristen bütün öcümü alıyordum.Neredeyse arabalar gerçek kaza yapacaktı.

Kris - YA! YA! YA! Sakin ol.Bizi öldürmeye mi çalışıyorsun 

Yongsook - Bu oyunun amacı rakibi ezmektir.Sana acıyacağımı sanma.Kendini kollaaa !!

Kris - Demek öyle bunu sen istedin 

Krisle çok pis kapışıyorduk.Her seferinde çarpışmamız biraz daha şiddetleniyordu.Neredeyse 1 saat boyunca çarpışan arabalara bindik.En sonunda ikimizde kazanamadık.Daha sonra dönme dolaba bindik.

Kris - Bu manzaraya bayılıyorum.Rahatlamamı sağlıyor.

Yongsook - Buraya yıllar önce annemle gelmiştim.Hala her anını hatırlarım.Bu arada saat kaç ?

Kris - 18:30 neden ?

Yongsook - Lay'le ders çalışacaktık.Beni bekliyorduk gidelim.

Kris - Derslere lay'le mi çalışıyorsun ??

Yongsook - Evet çok yardımcı oluyor.ooo taksi geliyor.

Krisle konuşarak yurda giriyorduk.Birden karşımıza Luhan ve Kai çıktı.Krisle aynı anda birbirimize bakarak SIÇTIK !! dedik.Sonra gülerek ilerlemeye devam ettik.Luhan elleri belinde bizi bekliyordu.Yüksek sesle bağırmaya başladı.

Luhan - SİZ ÖLMEK Mİ İSTİYORSUNUZ ?? GELİN ÇABUK BURAYA ÖLÜMÜNÜZ BUGÜN BENİM ELİMDEN OLACAK !

Krisle luhanın etrafından dolanarak içeriye koştuk.İki yana ayrılmıştık.Onu bulamıyordum.Biri beni bi odaya doğru çekti.Bu kristi.Beni duvara yasladı ve ağzımı kapattı.Çok yakın duruyorduk.Yüzümü hafifçe yukarı kaldırdım.Kris gülerek kapının camından dışarı bakıyordu.Tam o anda Luhan'ın geçtiğini gördü ve kafasını yüzüme eğerek daha çok üstüme geldi.Luhan gitmişti ama kris hala bana yakın duruyordu.Kulaklarımda nefesini hissedebiliyordum.Daha sonra dudaklarıma doğru yaklaştı.Aramızda iki parmak mesafesi kadar vardı.Ağır ağır nefes veriyordu.Benden birden uzaklaştı ve öksürmeye başladı.Daha sonra odadan çıkıp yürümeye başladık.Birden arkamızdan Luhan bağırdı.

Luhan - KAÇMAYIINN !!!!

Krisle birbirimize bakıp bağırdık. ''KOOOOŞŞŞŞ!!'' 

Exoweareone_

Wolf CityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin