New York'o judrios gatvės ir dėmesys Dari patiko.
Baigusi mokslus ji suprato, kad su lėktuvų inžinierės profesija, gyvenime netapatintų savęs ir net neįsivaizduotų kodėl ją pasirinko.
Suvokusi, kad tai užsiėmimas ne jai, mergina nusprendžia nueiti į kokius nors kursus. Pasiūlymų buvo daug, bet vienas buvo įtin populiarus ir pelningas, kuris patraukė jos dėmesį. Tai renginių organizatorės kursų pasiūlymas.
Kursuose Dari sekėsi puikiai, ją siuntė į praktikas ir stebėjosi, kaip puikiai jaunai merginai sekėsi. Užduotys vis sunkėjo, nuo paprasčiausių gimtadienių buvo pajudėta iki vestuvių ir kitų svarbesnių renginių planavimo.
Taip ir Dari liko pastebėta.
Iš jos ėmė interviu, o darbo pasiūlymai nenustojo ėję į elektroninį paštą.
Netrukus Dari paskambino vieno iš populiariausių internetinių tinklaraščių "Click." direktorius su pasiūlymu atvykti į New York'ą dirbti pagrindiniame jų biure. Jis teigė, kad Dari puikiai tiktų organizuoti tiek jų kampanijos vakarėlius, tiek kitų, o prie to paties, jų tinklaraštyje pildyti sritį-"Karjera".
Ji jau buvau girdėjusi apie šį tinklaraštį ir jį sekė, nuo pat senų laikų, kai jis dar buvo ne toks populiarus. Dari buvo netekusi žado, bet iš karto sutiko, nes žinojo, jog tai jos tikrasis svajonių darbas.
Vykdama į New York'ą mergina nesirūpino, nes Clickas buvo apgyvendinęs ją viename iš geriausių butų New Yorke. Direktorius tikino merginą, kad dėl tokios asmenybės tai yra verta.
Atvykusi Dari, netrukus susipažino su Taylor. Su kuriuo įsiplieskė jausmai.
Dari gyvenimas atrodė visiškai tobulas, kol viskas vėl nepasikeitė, sutikus Jį.
Naujasis "Summer Job" sezonas! Kaip matot iš promo, Dari gyvenimas bus visiškai pasikeitęs ir žymiai įdomesnis. Daugiau nieko neatskleisiu, bet lauksiu ant šios dalies vote, kad pamatyčiau kiek yra susidomėjusių šiuo sezonu. Na, o kas dar neperskaitė pirmojo sezono, tai siūlau paskaityti!
YOU ARE READING
Over again •n.h• (NUTRAUKTA)
Fanfiction^Ketvirtoji mano istorija^ Istorijos "Summer job" 2 sezonas, nauju pavadinimu "Over again". Nauji pasikeitę jų gyvenimai, vis dėlto vėl juos suves būti kartu. Sunkios akimirkos nepalauš jų tikros meilės. Highest rank in fanfiction - #36