Eight.

72 10 0
                                    

-Nesitikėjau to iš tavęs,-artėjo prie manęs, bet pasiėmusi vokelį atsistojau ant tiltelio taip, kad jis manęs nepasiektų.

Netrukus išgirdau balsus artėjančius link ežero.

-Maudynės!-kažkas sušuko ir minia žmonių bėgdami plėšė nuo savęs drabužius ir bėgo tiesiai į vandenį. Spėjau pasitraukti į krantą, kad likčiau neaptaškyta. Visi atrodė labai linksmi, o ir iš pačio Niall veido matėsi, kad tai jo vienas iš geriausių vakarėlių. Visi taškėsi, cypavo, o aš džiaugiausi, kad visiems smagu. Nors šito neplanavau, bet viskas išėjo tik į gerą.

Sėdėjau prie ugnies ir su nepažystamaisiais gėriau shot'us. Kadangi buvau viena ir jie draugiškai pasiūlė išgerti, sutikau. Kodėl gi ne?

Tay nesimatė, o man darėsi neramu. Neramiai visus stebėjau ir galvojau kur jis pasidėjo. Jau norėjau eiti jo ieškoti, bet mane užkalbino atėjęs Louis.  

-Kas nutiko?-paklausė Louis, prisėdęs šalia, prie laužo.

-Nematei Tay?-paklausiau.

-Paskutinį kartą, kai jį mačiau jis šoko su kažkokia mergina,-mano akys išsprogo, o iš Louis pasigirdo juokas.

-Nebijok, tai jo bendradarbė, nugirdau iš jų pokalbio.

-Jau buvau išsigandusi,-atsidusau ir nusijuokiau.

-Ji net negraži,-Louis pradėjo stotis.-Eime, paplaukiosim valtimi,-šyptelėjo ir pasiėmęs mane už rankos vedėsi į valtį, pririštą prie tiltelio galo.

Vos tik Louis įlipus, valtis suspurdėjo į visas puses.

-Tikiuosi, nenuskandinsi manęs,-įsitvėriau į valties šonus.

Jei dar taip kratysimės aš tikrai galiu išvemti visą savo skrandžio turinį.

-Paaalaukit!-atsigręžusi pamačiau visus vaikinus atbėgančius ant tiltelio.-Varom visi kartu,-šaukė Liam.

-Gerai,-atsakė Louis ir pradėjo irkluoti atgal. Gerai, kad nebuvo spėję nuplaukti iki ežero vidurio.

Liam su Margarit, Zayn ir Harry sulipo į vieną valtį, kurią irklavo Harry. Kaip netikėta, bet Zayn buvo nešinas krepšiu su alkoholiu.

Pavarčiau akimis, kai į mūsų su Louis valtį lipo Gabi su Niall. Niall buvo persirengęs ir tik šlapi plaukai galėjo byloti apie įvykį ant tiltelio. Mūsų valtims susiglaudus, Zayn man padavė vieną butelį degtinės ir kelias skardines alaus. Pasidėjau viską sau po kojomis. Aš sėdėjau valties priekyje, Louis irklavo, o Niall su Gabi glaustėsi kitame valties gale.

Mums nuplaukus į ežero vidurį, Liam surišo mūsų valtis, kad nenuplūduriuotume vieni nuo kitų.

Štai ir prasidėjo tikrasis vakarėlis. Po kelių shot'ų, užgertų alumi, visiems pasimaišė protas. Valtyje Gabi šoko viliotinį Niall, nuo kurio valtis siūbavo į visas puses, o iš Harry bambos buvo siurbiama tekila. Siurbiama Zayn. Verkiau iš juoko, kol man pačiai buvo pasiūlyta įsipilti degtinės į bambą. Kadangi buvau gerokai išgėrusi ir man buvo labai linksma, sutikau. Valtis buvo plati, tad apsiekeitėme su Louis vietomis ir atsiguliau per vidurinę valties dalį, kur yra sėdimoji vieta žmogui, kuris irkluoja. Drąsiai pasikėliau suknelę, taip parodydama savo baltus, nėriniuotus apatinius, kurie buvo gan permatomi. Louis į mano bambą bandė įpilti tekilos, bet vis nepataikydavo. Galiausiai Gabi paprašė butelio ir įpylė man tekilos į bambą. Tyliai aiktelėjau, nes ji buvo vėsi. Virš bambos pasibarsčiau druskos ir įsikandau žaliosios citrinos skiltelę. Pirmoji buvo Gabi. Nežinau kodėl leidausi tam, bet tą sekundę, tai atrodė puikus sprendimas. Ji mane apsižergė ir pasilenkusi švelniai išsiurbė visą tekilą ir liežuviu keliavo ir viršų. Iš malonaus jausmo įtraukiau pilvą ir netrukus pajaučiau, kai iš mano burnos išplėšiama citrina. Gabi nulipus nuo manęs, visi net paplojo. Turėjo būti geras vaizdelis.

Over again •n.h• (NUTRAUKTA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz