-Sveikučiai!-sušukau vos tik įžengusi į biurą, nors žinojau, kad tikriausiai jame dar nieko nebus, juk 6 ryto!
-O tu šiandien ankstyva,-šyptelėjo Martin, pakilęs nuo sėdmaišio ir priėjęs apkabinti mane.
-Blogai miegojosi,-šyptelėjau, nes keista buvo matyti biurą tuščią.-Tik nesakyk, kad vėl likai čia per naktį?-nusijuokiau ir susmukau sėdmaišyje.
-Užmigau prie straipsnio, juk žinai, kad užsibūnu čia iki vėlumos,-pasikąsė galvą.
-Netikėta,-apsimečiau nustebusi.
-Kavos?-paklausė.
-Drįsti dar klausti, žinoma,-šyptelėjau ir pradėjau eiti prie savo darbo stalo.
Biuras didžiulis ir yra pasiskirstęs dalimis. Aš dirbu pietinėje dalyje ir man tikrai pasisekė, nes vaizdas iš 12-tojo aukšto nuostabus. Prestižinė vietelė dirbti viename iš dangoraižių.
Su manimi dirba Martin ir dar dvi merginos. Martin yra fotografas ir padeda man su nuotraukomis ar vaizdo įrašais prie straipsnių. O Kristen su Kely tvarko puslapio dizainą ir daro viską, kas susiję su mano straipsnio viešinimu.
Yra daug skyrių: meilės, dienos naujienų, įdomybių ir kitų aktualijų, kurie mūsų tinklaraštį padaro vieną iš skaitomiausių pasaulyje.
Viduryje biuro yra didžiulis ovalo tipo stalas, prie kurio vyksta mūsų kolektyvo pasitarimai ir kiti bendri dalykai. Turime ir virtuvę, poilsio zoną, kurioje yra televizorius, sofos, sėdmaišiai, stalo žaidimai ir kiti poilsiui skirti dalykai.
-Ateina kavutėėėėė,-sušuko Martin, nešinas dviem puodeliais kavos.
-Kaip visada žinai kas man patinka,-šyptelėjau siurbtelėdama, karamelinės latte.
Su Martin šaunu dirbti. Jis labai simpatiškas vaikinas, turi blondiniškus plaukus ir mėlynas akis, jis visuomet šypsosi ir yra labai supratingas, komandiškas. Jis ne tik kolega, bet ir geras draugas.
-Praitos savaitės straipsnis sulaukė tiek dėmesio, kad esu tikrai nustebusi,-pažiūrėjau į statistiką.
-Tikrai, man vien vakar prie algos pridėjo 340 dolerių (tai yra apie 300eurų, kas nežino), už praitos savaitės nuopelnus. Tau tikriausiai pridėjo trigubai daugiau,-nusijuokė.
Alga tikrai nesiskundžiu, o darbas čia nuostabus.
-Šią savaitę reikia parašyti naują straipsnį, jau sugalvojai temą?-pasiteiravo Martin.
-Antraštė galėtų būti "Geras darbas yra tas, kuris tau patinka". Straipsnį parašyčiau su sava patirtimi. O video Youtubei galėtume nufilmuoti taip: tiesiog galėtume paklausti mūsų biuro, kitų sėkmingų žmonių ir paprastų, kad ir turguje dirbančių žmonių ar darbas jiems patinka,-greitai išdėsčiau, rašydama ant nuvalomos lentelės mūsų šios savaitės planą.
-Puiki idėja! Dar dėl smagumo galėtume sumontuoti montažą kaip dirba žmogus, kuriam darbas patinka ir kuriam ne.
-Taip! Manau straipsnį pradėsiu rašyti dabar, galėsiu išeiti anksčiau iš darbo ir atiduoti laiką laisvalaikiui.
-O video galiu sumontuoti betkada, juk dar tik pirmadienis.
-Gerai, aš susirasiu žmones ir su jais susisieksiu, o dabar pradėsiu rašymą,-šyptelėjau.
-Gerai, netrugdau, einu mąstyti detalaus video plano,-pasiėmė savo juodą užrašų knygutę ir nuėjo ant sėdmaišių.
.
"...darbas, turi teikti ne tik pinigų, bet ir laimės, pavyzdžiui.."
Mano įnirtigą rašymą nutraukė skambutis.
YOU ARE READING
Over again •n.h• (NUTRAUKTA)
Fanfiction^Ketvirtoji mano istorija^ Istorijos "Summer job" 2 sezonas, nauju pavadinimu "Over again". Nauji pasikeitę jų gyvenimai, vis dėlto vėl juos suves būti kartu. Sunkios akimirkos nepalauš jų tikros meilės. Highest rank in fanfiction - #36