Niall rankos staigiai apsivijo mano liemenį ir jo kūnas prilipo prie manojo.
-Ką tu darai?-sutrikusi paklausiau ir švelniai uždėjau rankas jam ant nugaros.
-Apkabinu tave?-sukikeno man į ausį.
-Kodėl?-nenustojau klausinėti.
-Nes noriu padėkoti tau už nuostabų gimtadienio vakarėlį ir šiaip, žinai, seniai matemės,-tyliai kalbėjo man į ausį.-Visi tie pinigai nėra verti to, ką šiandien surengei, privertei vėl mane pasijusti nuostabiai,-kalbėjo jis.
-Tu girtas ir labai nusišneki,-nusijuokiau, kai jis mane paleido ir netikėtai pakštelėjo man į kaktą.
-Ką sako girtos lūpos, galvoja blaivi širdis,-mirktelėjo.
-Tu turi merginą Niall,-pavarčiau akimis.
-Taip, turiu. O tai neleidžia man draugiškai tavęs apkabinti?
-Ji matydama tai nebūtų labai patenkinta,-sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Na, bet ji nemato,-nusijuokė savo airišku juoku ir paliko mane kambaryje visiškai sumišusią.
Susitvarkiau ir užsimečiau dar drėgną suknelę ant savo kūno. Plaukus prasišluosčiau rankšluosčiu ir susirinkusi daiktus nusileidau į apačią.
Visi buvo sudribę ant sofos, o Niall mane apdovanojo šypsenėle. Gabi tik atsisuko į mane, o aš jai šyptelėjau.
Nusprendžiau palikusi draugus, ieškoti Tay.
Išėjusi laukan akimis laksčiau po visą vakarėlio erdvę. Visi jau buvo aprimę, vakarėlis ėjo į pabaigą, nes dabar buvo tikrai vėlu. Netrukus ant suoliuko pamačiau Tay. Jis galvą buvo atrėmęs į kažkokio vaikino petį.
Priėjusi jį gerokai papurčiau.
-Žemė kviečia Taylor,-jis lėtai atmerkė akis.-Rimtai? Tu užmigai vakarėlyje,-nusijuokiau.
-Neradau tavęs. Sakė tu su tais savo draugais. Ir palieki mane vieną,-jis kalbėjo piktai ir, žinoma, buvo girtut girtutėlis.
-Atleisk, vėl buvai su savo kolegomis, nenorėjau trugdyti,-padėjau jam atsistoti, bet jis patraukė mano rankas.
-Tai aišku, vis geriau pabūt su tuo savo Neilu,-vos ne vos apvertė liežuvį.-Gi sena meill,-sužagsėjo.-Jis net taip sudrėkino tave, kaip nesugebėčiau aš,-palietė mano suknelę.
-Nešnekėk pievų, turiu tave, kam man jis,-sumurmėjau.-Kiek išgėrei?
-Pakankamai, o kiek tu?-man visdar sukosi galva, bet mąsčiau jau blaiviau, pakilnojau pečius.
-Važiuojam namo,-pasakiau.-Tau vakarėlis tikrai baigtas.
Mūsų pokalbį nutraukė Louis.
-Parvežti?-paklausė.
-Tu girtas,-nusijuokiau.
-Kaip ir jūs abu,-šyptelėjo.
-Šiaip kaikas planavo negerti ir mus parvežti,-žvilgtelėjau į Tay, kuris žvilgsniu klaidžiojo po dangų.
-Jus gali parvežti mano pažystamas, jis gyvena netoli tavęs,-šyptelėjo.-Einu tuoj pakviesiu.
Netrukus iki mūsų atėjo nepažystamasis ir džiaugiuosi tuo, nes Tay visu svoriu buvo užkritęs ant manęs.
-Beje, Niall su vaikinais, siunčia atsisveikinimą,-apsikabino mane Louis. Tay rankos jam paspausti nepavyko.
Šyptelėjau ir įsėdau į automobilį. Tay pradėjo zysti, kad sėsčiau gale, šalia jo. Atsisėdus, jis užvirto man ant kelių ir iš kart pradėjo knarkti.
YOU ARE READING
Over again •n.h• (NUTRAUKTA)
Fanfiction^Ketvirtoji mano istorija^ Istorijos "Summer job" 2 sezonas, nauju pavadinimu "Over again". Nauji pasikeitę jų gyvenimai, vis dėlto vėl juos suves būti kartu. Sunkios akimirkos nepalauš jų tikros meilės. Highest rank in fanfiction - #36