-Nieko, pamiršk,-numojo ranka.
-Kaip nekenčiu kai nepabaigi pasakyt,-piktai pasakiau.
-Nepyk, kad nenulaikau už liežuvio.
-Iš vis tarp mūsų neturėtų būti jokių paslapčių,-pavarčiau akimis.
-Niall taip pat mano draugas,-atsiduso.-Gerai, atleisk, tai nepasikartos,-šyptelėjo.-O ant Niall nepyk, jam su darbais dabar nesiseka,-spėju, kad Louis dabar sumelavo, bet nesigilnsiu, man tai neturi rūpėti. Rūpėti Niall. Žinau, kad ne kokia idėja buvo susitikti.
-Rytoj reikės pradėti darbus ir juos pabaigti. Tam reikės skirti visą dieną,-atsidūsau.
-Niall rytoj nebus, o aš išvažiuoju į studiją, negalėsiu atvažiuoti.
-Nieko tokio ir pati galiu,-patikinau.
-O dabar važiuojame?,- nieko nesakiau tik palinkčiojau galva ir pasiėmiau kompiuterį į rankas.
.
6 valandą vakaro jau buvau namuose.
Buvau iš tiesų suirzusi, kad Niall šnekasi su manim lyg su nieku. Kodėl aš dėl to jaudinuosi? Juk žinojau, kad taip bus.Persirengiau į naktinius ir nusprendžiau šiandienai nieko neplanuoti. Nu išskyrus tai, kad pasikviesiu Tay.
Surinkau jo numerį.
-Labaaaas, tu jau laisvas?-paklausiau.
-Tai tavęs čia to reiktų klausti,-nusijuokė.-O šiaip taip.
-Laukiuuuuu, be to aš išalkusi, paiimk sušių, myliu, ikiukas.
Padėjau ragelį ir parkritau ant sofos.
Įsijungiau teliką ir pradėjau žiūrėti kažkokį filmą. Netrukus mano akys pradėjo merktis ir nepajutau, kad užmigau.
Po nežinau kiek laiko pabudau nuo po galvą vibruojančio telefono.
-Alioo,-nesigaudydama pasakiau.
-Aliooo? Laukiu už durų gal 15 minučių,-nusijuokė pažystamas balsas.
O šūdas, netrukus pašokau ir atrakinau duris.
-Pagaliauuu,-įvirto Tay su maisto maišu.-Sušiai baigia atšalti.
-Nuo kada sušiai šilti,-pasitryniau akį, nusijuokdama.-Sori, užmigau ant sofos, šiandien sunki diena.
-Nieko tokio, aš irgi šiandien toks pavargęs, beveik užmigau filmavimo aikštelėje,-nusijuokė.
Nuėję į virtuvę pradėjome valgyti sušius.
-Ką veiksime toliau?-paklausiau pilna burna.
-Nežinau, gal tiesiog pasivartom ant sofos prie teliko, jaučiuosi pavargęs kažką daryti,-susikišo sušį sau į burną.
-Man tinka,-tik prieš tai dar turiu kaiką nudirbti.
Sutvarkę virtuvę, nuėjome į svetainę. Tay parkrito ant sofos, o aš prisėdau prie savo darbo stalo. Įsijungusi kompiuterį susirašiau su Martin, dėl video. Jis sakė, kad rytoj užsukčiau pažiūrėti. Įsijungiau planus Niall gimtadieniui. Nors jis sakė, kad jam viskas patinka, radau trūkumų, kuriuos patobulinau. Norėjau, kad viskas būtų nuostabiai suruošta. Patikrinau savo e-mail'ą ir išsiunčiau darbuotojams ir maisto užsakovams kada reikės atvykti. Maisto užsakovams žinoma, vėliau. Tą pačią dieną kaip ir vyks vakarėlis.
-Kiek tu sėdėsi prie to kompo, ateik čia,-pakvietė mane Tay.
-Kažkam trūksta dėmesiooo,-sukikenau.
ESTÁS LEYENDO
Over again •n.h• (NUTRAUKTA)
Fanfic^Ketvirtoji mano istorija^ Istorijos "Summer job" 2 sezonas, nauju pavadinimu "Over again". Nauji pasikeitę jų gyvenimai, vis dėlto vėl juos suves būti kartu. Sunkios akimirkos nepalauš jų tikros meilės. Highest rank in fanfiction - #36