Two.

93 12 4
                                    

.

-Kiek tu sėdėsi prie to kompooo,-inkštė Tay, kai tuo tarpu aš skaičiau apie sėkmingiausius renginių organizatorius pasaulyje.

-Palauk dar dešimt minutėlių, tada galėsime eiti pažiūrėti kokį filmą,-nusiunčiau jam oro bučinuką ir toliau sedėjau prie savo kompiuterio.

Baigusi skaityti pamačiau, kad jau devynios.

-Tai kokį filmą žiūrime šį vakarąąąą?-paklausiau ir atsisukau į Tay.-Tu rimtai?-jis gulėjo ir ryškiai apsimetė, kad miega.-Jau žinau tuos tavo juokelius,-pakilau ir užšokau ant jo.

Jis pradėjo juoktis.

-Pažiūrim siaubeką,-pasiūliau.

-Galim, jeigu neapsimyši pirma,-nusijuokė ir pabučiavo mane.

Nulipusi nuo jo pasiėmiau kompiuterį ir su Tay judėjome į lovą. Dar prieš tai jis kartu pasiėmė spragėsių.

-Sakė draugai šitas žiauriai geras,-Tay padėjo kompiuterį mūsų kojų gale.

-Tikiuosi, kad bus baisus, noriu išsigandusi pult tau į glėbį,-nusijuokiau.

-Ir taip gali,-šyptelėjo ir pasislinko arčiau manęs.

.

-Per tave, lovoje pilna spragėsių. Kaip mes miegosime,-pykau ant Tay, nes jis į mane mėtė spragėsių trupinius.

Jis įdėmiai sukluso.

-Girdi?-jis pažiūrėjo į pravertą spintą.

Jau žiojaus kažką sakyti, bet jis staigiai pašoko ir sušuko "Bu".

-Brandu, Tay,-trenkiau į jo rankos raumenį ir užšokau ant jo.

Įsisiurbėme vienas kitam į lūpas ir ilgai neatsitraukėme.

Atsitraukus man sukilo senai kamuojantis klausimas.

-Tayy..?

-Taip, gražuole,-šyptelėjo.

-Umm..Na tarp mūsų matosi kažkas yra jau ilgą laiką ir nežinau ar mes, lyg ir pora?-nedrąsiai paklausiau.

-Šūdas!-sušuko.

-Kas yra?-nušokau nuo jo, išsigandusi.

-Dar klausi ar pora? Aš tau buvau žiedą sužadėtuvių nupirkęs ir paslėpęs spragėsiuose, bet, turbūt, kažkuris iš mūsų jį suvalgė!-greitai išpyškino jis.-Visai pamiršau!

-Ką?-susiėmiau už pilvo.

-Likai apgauta,-pradėjo isteriškai juoktis.

-Nejuokinga,-sušukau ir trenkiau jam į pilvą.

-O šiaip, negerai, kad užklausei. Negaliu pasakyti ne dabar, bet negaliu ir pasakyti taip, nes noriu viską gražiai ir oficialiai, su vakariene ar kuo kitu,-šyptėlėjo.

-Gerai, turėsiu omenyje,-pakštelėjau jam į žandą ir atsiguliau šalia.

-Rytoj man į darbą anksti, nesistebėk jei nerasi manęs šalia ryte.

-Nieko tokio, o dabar labos, nes tuoj atsijungsiu,-sukikenau.

-Labos, gražuole,-jaučiau kaip jo ranka apsivija mano liemenį.

.

Karštas smėlis degina mano kojas. Bėgu paplūdymiu. Pažvelgiu į saulę, kuri jau paskendusi horizonte. Aplinkui tik jūros ošimas. Daugiau nieko. Užbėgu ant tilto savo gimtąjame miestelyje. Tilto gale atsiremiu į turėklą ir plačiai išskleidžiu rankas lyg per filmą "Titanikas". Pajaučiu vyriškas rankas sau ant liemens. Lėtai atsisuku. Mėlynakis žvelgia į mane, o su lūpomis sušnabžda "Visdar myliu tave"...

Over again •n.h• (NUTRAUKTA)Место, где живут истории. Откройте их для себя