Prabudau nuo saulės spindulių spiginančių man į veidą. Kaip visada pamirštu užsitraukti užuolaidas.
Pasiėmu telefoną. 10 ryto. Patikrinu savo socialinius tinklus, nueinu į Click. tinklalapį ir paskaitau jau įkeltus straipsnius ir naujienas.
Sunkiai pakylu iš lovos ir nuėjusi į virtuvę, užsikaičiu kavos. Iš šaldytuvo išsitraukiu pieną ir karamelinį sirupą, nes be jo mano rytinės kavos būtų pačios blogiausios.
Kol verda kava, pasidarau sumuštinių ir pasiėmu kompiuterį, nes kolegai turiu padėti sukoreguoti straipsnį ir pažiūrėti savo e-mail'ą, nes jame tikriausiai pilna darbo pasiūlymų.Pavalgiusi turėjau dar apie dvi valandas, tad nusprendžiau pažiūrėti serialą "Orange is the new black" ir eiti pradėti ruoštis.
.
Po dušo, pasiryškinau antakius, o plaukus palikau savaime išdžiūti. Pasipurškiau vyšnių aromato kūno purškikliu ir pajudėjau prie spintos.
Šiandienai pasirinkau laisvesnę aprangą.
Užsidėjau džinsinius, šviesius ir suplėšytus šortus, priderinau, juodos, permatomos medžiagos palaidinę ant storų petnešų, o po apačią užsidėjau juodą braletę. Apsiaviau juodus sportbačius, su aukštesniu aulu.Į kopiuterio dėklą įsidėjau kompiuterį ir kelias smulkmenėles, kurias visuomet nešiojuosi savo rankinėje.
Netrukus turėjo pasirodyti Louis.
Štai ir gavau jo žinutę, kad manęs jau laukia. Pasiėmusi daiktus ir užrakinusi namų duris palikau pastatą.
-Labaaas,-pasakiau, kai tik įlipau į automobilį.
-Sveika, kaip nuotaikos?-apsikabino mane Louis.
-Geros kaip visada, pasiruošusi darbui,-šyptelėjau.
-Labai gerai,-užkūrė mašiną ir užleido radiją.
-Taigi, sakei, kad greitai išeis tavo daina..-pradėjau vesti pokalbį.
-Taip, nori paklausyti? Pabūtum mano pirmoji kritikė,-nusijuokė.
-Dar klausi,-sukikenau ir Louis užleido jo antrąją dainą pavadinimu "Back to you".
Paklausius man ji patiko.
-Labai gera! Man patiko,-šyptelėjau.-Bet turiu prisipažinti, kad neesu girdėjusi net tavo pirmosios,-nedrąsiai pažvelgiau į jį.
-Rimtai?-nustebo.
-Kartais net nejaučiu kaip būnu atsijungusi nuo šio pasaulio ir atrodo lyg viskas sukasi aplink mano straipsnius ir darbą. Neesmė, kad naujienas galiu paskaityti mūsų tinklaraštyje,-aiškinau visą padėtį.-Iš vis buvau atsiribojusi nuo visų tinklų ir tiesiog gyvenau gyvenimą be interneto, nors New York'e tai yra beveik neįmanoma, nes viską gali sužinoti tiesiog gatvėje,-nusijuokiau, pasijaudama kaip kokia urvinė.
-O tu tikra bussines woman,-nusijuokė ir pagarsino savo dainą.-Wish that you could build a time mashine, so you could see the things no one can see...-dainavo jis.
Gaila, kad aš negalėjau prisijungti, nes nemokėjau žodžių. Bet daina buvo labai taškanti, tad pradėjau įsijautusi judėti mašinos sėdynėje.
-What do you do when the chapter ends, do you close the book and never read it again?-tęsė įsijautęs Louis, mušdamas ritmą į vairą.
-Blemba, žiauriai gera daina, Louis, dabar negalėsiu jos nustoti klausytis,-pagyriau jį, kai prityldino radiją.
-Ačiū ačiū, kam tos gėlės,-nusijuokė.-Nori kavos užsukti? Jau esame netoli Niall.
Išgirdus šį vardą mano širdis atrodo suspurdėjo. Po kurio laiko tarpo pagaliau prabilau:
YOU ARE READING
Over again •n.h• (NUTRAUKTA)
Fanfiction^Ketvirtoji mano istorija^ Istorijos "Summer job" 2 sezonas, nauju pavadinimu "Over again". Nauji pasikeitę jų gyvenimai, vis dėlto vėl juos suves būti kartu. Sunkios akimirkos nepalauš jų tikros meilės. Highest rank in fanfiction - #36