V létě mi matka oznámila, že se stěhujeme do Španělska za jejím snoubencem. Byla jsem hrozně smutná, protože jsem musela opustit kamarády, ale zároveň jsem se nemohla dočkat. Když jsme přijeli až k mému novému domovu, rozhodla jsem se jít si vybalit. Zpod schodů na mě ještě mamka volala ,,skoč se seznámit s Kylem, Petr mi do telefonu říkal, že bude nejspíš ve svém pokoji.“
Chtěla jsem teď jít za Kylem, ale on to stihl dřív. Stál teď v mých dveřích a na obličeji měl uličnický úsměv. Připadal mi neuvěřitelně sexy.
,,Ahoj já sem Kyle a ty musíš být Karma“ já vím, teď si asi říkáte, proč mě rodiče pojmenovali zrovna takhle. To vlastně nikdo neví, byla to prý první věc, která rodiče napadla, když jsem se narodila. Doktor jim totiž řekl, že maminka čeká chlapečka, takže jsem přišla do úplně modrého pokojíčku.
Kyle měl skvěle vypracované tělo, dokonce i přes tričko byly vidět jeho břišáky. Hned bych na něj skočila.
,,Ahoj, tak ty asi budeš můj nový nevlastní bratr“ na co jsem myslela, když jsem to řekla?? Kyle se trochu zaculil a pak s úsměvem na tváři odešel.
Po večeři s mamkou jsem se cítila trochu blbě, že jsem Kyla tak odpálkovala, takže jsem se rozhodla jít za ním.
Už z chodby jsem slyšela hlasitou hudbu, klepala jsem jak zblázněná, ale asi mě neslyšel. Vešla jsem tedy dovnitř, a uviděla Kyla na posteli, jak si honí svůj penis.
Asi si mě pořád ještě nevšiml, chtěla jsem odejít, ale hrozně mě vzrušovala ta představa.
Došla jsem až k jeho posteli a on si mě konečně všiml.
ČTEŠ
My new step-brother [cz]
RomanceSedmnáctiletá Karma se dostane do velké blízkosti svého nového nevlastní ho bratra. Tahle vzdálenost však už není tak úplně v sourozenecké míře.