Z pohledu Kyla:
S Fluor jsme si dali dvě kolečka a tak jsem se teď zmoženě válel v posteli. Fluor jsem už před chvílí vypakoval, a i když se mi už chtělo spát, zase jsem myslel na Karmu. Hrozně mě štvalo, že nás zase musel někdo vyrušit. Po asi hodině tokovýho uvažování jsem naštěstí konečně usnul.Z pohledu Karmy:
Uměl vážně perfektně lízat, lepší už to být nemohlo. Kyle se v tu chvíli musel hrozně naštvat chudáček. I když ten si dneska určitě taky užil. Hodinu potom, co jsem oknem vylezla z jeho pokoje odtamtud vyšla nějaká blondýna. To byla nejspíš ona, kdo nás vyrušil. No nic nebudu to řešit, jdu spát.......
Už jsou to dvě hodiny, co nemůžu usnout. Navíc jsem i po té Kylově službičce dost nádržená. Pomalu jsem si jela rukou k rozkroku. Normálně totiž spím jenom v kalhotách a tričku nebo úplně nahá. Moje kačenka byla úplně mokrá, kalhotky jsem skopala až někam na konec postele. Začala jsem se dráždit, ale nějak to nešlo SAKRA. Naštěstí jsem měla na nočním stolku notebook. Položila jsem ho vedle sebe na postel. Trvalo mi asi dvě minuty najít to správné porno. Ano koukám se na porno no a co?, když nepomůže fantazie.....
Žena ve videu začala vzdychat vzrušením, a na mě už to taky přicházelo. Představovala jsem si, že ho mám v sobě jako ta herečka v pornu, která teď křičela,,PANE BOŽE“ přes celý pokoj. A s touhle představou jsem se i udělala a chvíli rychle oddechovala. Rozhodla jsem se jít ještě jednou osprchovat. Voda mi tekla po zádech a bylo to úžasné. Vzpomínala jsem na sex s Kylem. Chtěla jsem ho mít v sobě a zažívat ten skvělý orgasmus znova a znova. Sakra pořád nevím proč, ale ta představa mě hrozně láká. S rozhodnutím, že ho zítra k tomu přesvědčím jsem potom konečně usnula.
ČTEŠ
My new step-brother [cz]
RomanceSedmnáctiletá Karma se dostane do velké blízkosti svého nového nevlastní ho bratra. Tahle vzdálenost však už není tak úplně v sourozenecké míře.