Z pohledu Kyla:
Byl jsem děsně nadženej, ale užíval jsem si ty její vzdychy. Potom jsem slyšel zvonek, řekl jsem si, že už tam asi šel někdo z rodičů. Pak ale někdo zabral za kliku, v tu chvíli jsem byl rád, že jsem zamknul. Už zase nás někdo rušil, doufal jsem, že ten dotyčný odejde, ale místo toho začal bouchat pěstí do dveří. ,,Kyle okamžitě otevři, máš tu Fluor“. Fluor je moje přítelkyně a kdyby zjistila, že jsem tady s Karmou tak by mě na místě vykastrovala. ,,Už jdu“, zavolal jsem a rychle jsem podával Karmě oblečení. Prakticky jsem ji vystrčil z okna, ještě než jsem otevřel dveře, zaklel jsem, protože tohle už snad není možný.Odemkl jsem a otevřel dveře. ,,Ahoj zlato“. Ahoj, ani nevíš, jak jsi mi chyběl“ řekla a vrhla se na mě. Fluor byla taková ta tuctová barbie, patřila mezi nejoblíbenější lidi na škole. Byla v pohodě, ale rád jsem ji nikdy neměl, vlastně spolu chodíme kvůli postavení ve škole, bez sebe by jsme nic. Párkrát jsme spolu i spali, ale nebylo to nic moc.
Hned mě začala líbat. Jednu ruku mi dala za krk, ale tu druhou vedla níž. Začala mě hladit pres kalhoty. Zkousl jsem si spodní ret a zavrněl. Bylo to nesnesitelný, šance na to, že se dnes vyspím s Karmou jsem se už dávno vzdal. A tak jsem rukou vlezl do Fluořiných kalhotek, pokud se tomu vůbec dalo říkat kalhotky. Cítil jsem, jak je nadržená, byla totiž děsně vlhká, Fluor sice nebyla v posteli úplně přebornice, ale mně teď stačila obyčejná holka, kterou můžu ohnout.
Ještě chvíli jsem si ji takhle připravoval. Fluor už to ale nevydržela, začala mě rozpínat kalhoty. Ty odletěly někam pryč následovalo je i moje triko a všechno oblečení, co na sobě měla Fluor. Hodil jsem ji na postel a pak, po několika dnech bez sexu jsem konečně zasunul.
ČTEŠ
My new step-brother [cz]
RomanceSedmnáctiletá Karma se dostane do velké blízkosti svého nového nevlastní ho bratra. Tahle vzdálenost však už není tak úplně v sourozenecké míře.