Z pohledu Karmy:
Ráno....
Dneska musím do školy. Chodím na stejnou střední jako Kyle.
Ráno se vzbudím dvě minuty před budíkem, úžasný. Rodiče už nejsou doma. A tak jdu do kuchyně jen ve spodním prádle, přesněji v černé krajkové podprsence a tangách. V kuchyni potkám Kyla, ale nevšímám si ho (moje nová strategie). Namířím si to k ledničce a natáhnu se úplně dolů pro nějakou zeleninu.
Z pohledu Kyla:
Zrovna jsem jedl svoje francouzské toasty, když si to tam nakráčela skoro nahá Karma. Hned mi začal tvrdnout v kalhotách. Nevěděl jsem co mám dělat, twl vždyť mi skoro stojí z mý sestry kurva!!,,Ahoj“ řekl jsem a snažil se trochu ovládat. Karma byla zrovna ponořená v ledničce a vyšpulovala na mě ten její senzační vypracovanej zadeček. Bože, stačilo si jenom svléknou ty džíny a boxerky a nacpat jí svýho ptáka do zadku.
,,Ahoj“ řekla v pohodě a zase odešla.
Z pohledu Karmy:
Sakra tak moc jsem chtěla aby mě ojel, ale ovládla jsem se.Do školy jsem jela radši sama, nevydržela bych teď sedět vedle něj jestli chci, aby můj plán vyšel.
Když jsem přijela před školu měla jsem chuť zatáhnout někoho na záchodky a rozdat si to s ním. Tak jsem se tam vydala, najednou mi ale spadl na zam mobil a tak jsem je pro něj sklonila. Jenže jsem v tu chvíli někoho vrazila, nejdřív jsem si v duchu nadávala, že se to stalo zrovna mně. Pak jsem ale uviděla do koho jsem to vlastně narazila.....
Byl to vysoký blonďák s modrýma očima, slabým strništěm a sexy vypracovaným tělem. No prostě kluk k sežrání. Napadlo mě jenom jedno,,omlouvám se, já jsem Karma, můžeš mi s něčím pomoct?“
,,J-já jsem Nathaniel, jo jasně s čímkoli....“ řekl trochu nervózně. Pak už jsem ho táhla směrem na dámské toalety.
ČTEŠ
My new step-brother [cz]
RomanceSedmnáctiletá Karma se dostane do velké blízkosti svého nového nevlastní ho bratra. Tahle vzdálenost však už není tak úplně v sourozenecké míře.