Z pohledu Kyla:
Ten den už jsem ji neviděl. Nechtělo se mi o tom přemýšlet a tak jsem šel prostě spát.Další ráno...
Z pohledu Karmy:
Tolik mě nas*al, teda teď už mi začalo docházet, že to možná nebyl ten nejlepší nápad, ale to mě ksakru musel tolik vzrušit a teprve pak říct, že nic nebude? Konečně jsem se dokopala k tomu, abych vstala, i když to bylo náročné.Sešla jsem dolů do kuchyně, je sobota, takže nemusím spěchat do školy. Na barové židličce už zase seděl Kyle.
Neprohodili jsme ani slovo, a mně to vůbec nevadilo,vlastně jsem za to byla ráda. A takhle to bylo celej den, oba jsme byli doma a jenom tak bez povšimnutí jsme kolem sebe procházeli. V jednu chvíli jsme dokonce oba seděli na gauči a sledovali nějakou blbost, protože se to ani jeden z nás neodvážil zvednout.
Večer jsem jako zběsilá klepala na dveře koupelny, po chvíli z nich vyšel Kyle. ,,Promiň“. Nevěděla jsem, jestli to bylo jen kvůli té koupelně, anebo i kvůli těm věcem, které se včera (ne)staly. Rozhoupala jsem se k tomu, že mu to řeknu. ,,Hele Kyle...“ zvednul ke mně hlavu s ustaraným výrazem ve tváři. ,,Já,no....,teď už tě chápu, já-já...měla jsem čas o tom přemýšlet a“ hluboký nádech ,,asi by jsme spolu neměli nic mít, vždyť jsme vlastně nevlastní sourozenci“. Napjatá jsem čekala, co na to řekne.
Z pohledu Kyla:
Nevěděl jsem co na to říct, byl jsem prostě jen rád, že už na mě není naštvaná. Ale pořád jsem ji chtěl, sakra byla tak sexy, s chutí bych si ji teď a tady ohnul o nějakou skříňku. A tak jsem jí dal odpověď v podobě tvrdýho polibku.
ČTEŠ
My new step-brother [cz]
RomantikSedmnáctiletá Karma se dostane do velké blízkosti svého nového nevlastní ho bratra. Tahle vzdálenost však už není tak úplně v sourozenecké míře.