Chyba

7.6K 108 5
                                    

Z pohledu Kyla:
Prostě to jinak nejde. Ona si sem přijde s nějakym borcem a myslí si..., co si vlastně myslí? Je MOJE. A já si ji teď konečně vezmu!

Zmáčkl jsem Karmě zadek, ona vyskočila a obmotala svoje nohy kolem mého pasu, je jasné, že to chce taky.

Dál se vášnivě líbáme, a já cítím, jak se moje nádobíčko probouzí k životu. Sakra jsem jak nadržený prase. Pomalu si navzájem sundáváme všechno oblečení až jsme úplně nazí. Bloudím rukama všude po jejím těle, kdykoli s přiblížím k jejímu klínu slastně mi vzdychne do ucha.

Z pohledu Karmy:
Položil mě do jeho postele. Jsem nadržená tak, že už se to nedá vydržet ,,kašli na předehru prostě mě ojeď“ zašeptala jsem mu so ucha, stačila tahle jedna věta a Kyle do mě rychle přirazil. Nejdřív nasadil střední tempo, líbali jsme se úplně všude, ale nejvíc jsem opečovávala ty jeho úžasný rty. Byl to úžasnej sex, Kyle si dal moje nohy na ramena a to bylo ještě tisíckrát úžasnější. Zrychlil i tempo, takže jsem cítila, že každou chvíli budu. Zaryla jsem mu nechty do zad, stačili poslední dva přírazy a já se udělala. Kyle už se asi chtěl taky udělat, nevzali jsme si kondom, takže se ho ze mě snažil včas vytáhnout ale stačil vystříknout dřív.

Z pohledu Kyla:
Už už jsem ho z ní chtěl vyndat ale nestihl jsem to ,,KURVA“ zakřičel jsem zděšeně přes celej pokoj. Karma se zvedla a běžela do koupelny.
Po pěti minutách jsem se vydal za ní seděla jen v ručníku na zemi. ,,Kurva to se nemělo stát“ opakovala si pořád pro sebe. ,,Promiň já, chtěl jsem to stihnout ale...“ ,,Sakra vždyť my se spolu ani neměli vyspat, já nemůžu mít dítě se svou sestrou kurva“

Z pohledu Karmy:
Říká to tak jakoby to byla moje chyba ,, sakra neměl jsi se se svou sestrou ani vyspat!“ vykřikla jsem přesně v momentě, kdy se mezi dveřmi objevil/a.....

My new step-brother [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat