Předtucha?

6K 94 2
                                    


Z pohledu Karmy:
Kyle se ke mně sklonil a políbil mě, nejprve lehce a potom čím dál tím víc vášnivěji. Já mu mezi tím hladila nádobíčko tak, že mi už trochu sténal do ucha. Svlékla jsem mu triko a tepláky, za chvíli je následovaly i jeho trenky. Přetočila jsem nás tak, že jsem teď na něm obkročmo seděla.
Kyle mi už chtěl vyhrnout tílko, ale já ho zastavila. Místo toho jsem mu ho pomalu začala honit. Sténal jako blázen, po chvíli jsem mu ho olízla a následně si ho strčila do pusy, začala jsem mu divoce kouřit ptáka. Muselo se mu to líbit, protože mu v něm začalo trochu cukat a po chvíli se mi i udělal do pusy. Všechno jsem to poslušně spolykala a pak ho políbila. Musel to trochu rozdýchat. Poté už jsem pod sebou ucítila měkkou matraci a na svých bokách Kylovy ruce. Svlékl mi tričko o kraťasy a nakonec i podprsenku. Chvíli si mě ještě očima prohlížel a potom mi stáhl i moje černé krajkové kalhotky.

Naklonil se mému klínu a začal mě dráždit jazykem, až mě jím skoro píchal, rukama jsem mu skoro trhala vlasy z hlavy, ale on nepřestával, právě naopak ještě zrychlil.
V tu chvíli jsem vybouchla slastí.

Zhluboka dýchám a očima sleduju Kyla, který mi dává malou pusu na bříško a říká ,,už se těším na malého Kyla uniora“ a nasadí ten jeho úžasný úsměv.

To mě probere z tohohle zvláštního snu. Ještě hodnou chvíli koukám do stropu...... nakonec se rozhodnu, že to pustím z hlavy, vždyť to byl jen sen.

Už je to týden od toho divného snu a já na to nemůžu zapomenout...

Už jsou to dva týdny a s Kylem spolu pořád moc nemluvíme....

Už jsou to bude měsíc... a já stojím před ordinací mojí gynekoložky, abych zjistila, jestli jsem těhotná.

My new step-brother [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat