Usmíření

7K 101 0
                                    

Připomenutí:

Z pohledu Karmy:
Říká to tak jakoby to byla moje chyba ,, sakra neměl jsi se se svou sestrou ani vyspat!" vykřikla jsem přesně v momentě, kdy se mezi dveřmi objevil/a.....

Ve dveřích stál Nathaniel a koukal se na nás s otevřenou pusou.

Už jsou to tři dny a on mi pořád nezvedá telefon. A Kyle se se mnou taky nebaví, ale to teď skončí...

Z pohledu Nathaniela:
Už jsou to tři dny co mě Karma podvedla, neodpovídám jí ani na SMS, nemám na ni náladu. Ale mrzí mě to a to moc, mám ji rád. Je neděle odpoledne a já zrovna uvažuju o tom, jestli to mám Karmě odpustit. Když v tom zazvoní domovní zvonek (jak nečekané). Jdu dolů, otevřu dveře a vidím za nimi Karmu ,,můžu dál?" zeptá se stydlivě, já jen kývnu hlavou na znamení souhlasu a pustím ji dál.

Z pohledu Karmy:
Tak jsem tady, Nathaniel i já sedíme naproti sobě u jídelního stolu. ,,Nathanieli... mě to vážně mrzí, nechtěla jsem ti to udělat a lituju toho, prosím, dej mi ještě šanci, kdybych o tenhle vztah nestála, nebyla bych tu, chci tě zpátky a..."

Nathaniel mě umlčel polibkem. Bylo to úžasné, za chvíli jsme proplétali i naše jazyky ,,odpouštím ti" zašeptal mezi polibky a já se na něj ještě víc vrhla. Odnesl mě do pokoje, tentokrát jeho. Vysvlékali jsme si navzájem oblečení až jsem na sobě měla jen spodní prádlo. Tahala jsem ho směrem ke koupelně ,,co to děláš?" ptal se Nathaniel s mírným úsměvem. ,,Ve sprše jsem to ještě nedělala" pošeptala jsem mu svůdně do ouška a následně ho zkousla. Nathaniel zavzdychal a než jsem se nadála, byli jsme oba, teď už úplně nazí ve sprše a Nathaniel mi dráždil bradavky. Vyskočila jsem a dala mu nohy kolem pasu líbal mě po celém krku a dělal mi malé cucfleky.

Hladila jsem mu ptáka a on mě prstil, sakra tak dobrý ,,aah" cítila jsem přicházející orgasmus a Nathanielovi v něm taky pomalu začínalo cukat. ,,Vem si kondom" řekla jsem mezi vzdechy. Nathaniel si ho nasadil na péro a vrazil ho do mě. Stačil tenhle jeden příraz a mi se oba udělali.

My new step-brother [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat