Další ráno

10.4K 137 5
                                    

Seděla jsem na barové židličce, do kuchyně přišel Kyle. Ani se na mě nepodíval, asi se o tom nechtěl bavit, navíc hned ve vedlejší mí stnosti byla mamka.

Pak jsme měli jet spolu do školy, vyšla jsem ven a viděla jeho úžasné porshe.

Přeskočila jsem dveře a sedla si vedle něj. ,,Hele pozor ať mi ho nepoškrábeš jasný ?? “ ,,Tak pán nám zase začal mluvit...., myslela že ses včera hanbou propadnul jelikož jsi ani nevyšel z pokoje“.
,,Co? Ne!, hele já se normálně jen tak neudělám, jenom jsi mě překvapila “.
,,No dobře, když říkáš...“

Společně jsme vyšli do školy, všichni na nás zírali. Většina kluků pokrikovala něco jako ... ,,to je tvoje nová kurvička ??“
A všechny holky na mě házeli nenávistné pohledy. Kyle jen mlčel a tvářil se nepřístupně.

A tak uběhl můj první den v nové škole, nikdo se na mě nepovažoval ani promluvit.

Když sem procházela chotbou a už jsem chtěla jít domů, uvidela jsem na vsech nástěnkách mojí fotku. U každé bylo napsáno : že by nový úlovek secouše Kyla??

Byla jsem naštvaná, jak si vůbec mohli myslet, že bych s ním mohla něco mít?? No jasně, asi jim nikdo neřekl, že jsme teď sourozenci. Vtom se za mnou boj vil můj nový nevlastní brácha, když to všechno viděl úplně se napjal a následně začal strhávat všechny ty papíry.

,,Copak hrdličky se pohádaly??“ vykřikl nějaký kluk. Kyle na to hned zareagoval ,, ty debile je to moje nevlastní sestra, seš úchyl, když si myslíš, že jsem s ní spal“.

Nevím proč, ale cítila jsem se divně. Když jsem ho včera viděla, vlastně jsem ho chtěla dost tvrdě ošukat, ale nestalo se no.....

Pak už vím jenom, že mě Kyle táhne k autu.

My new step-brother [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat