O saptamana si jumatate.
Atât a trecut de cand Luke a plecat, si nu s-a mai intors, nici macar nu a dat un mesaj. Încep sa imi fac griji, chiar daca nu trebuie, pentru ca se descurcă si singur. Intalnirea cu Alex a fost ok, si mai trebuie sa ne întâlnim in seara asta. Nu am mers mai pe seara, si imediat ce am scăpat de munca am mers la o cafenea si am stat câteva ore sa vorbim. Am aflat multe lucruri despre el, dar eu nu i-am sous prea multe despre mine. Se ocupa de partea cu veniturile, si salariile pentru firma. A studiat economia, are 25 de ani, si a mai lucrat la o firmă inainte. E singur la părinți, dar mama lui s-a îmbolnăvit foarte rau de cancer, si nu mai traieste foarte mult. Vrea foarte mult sa trăiască in Chicago, si ii place sa joace golf. A avut o relatie mai lunga, dar nu a mai mers, si s-au despărțit. Mi-a spus mult mai multe, dar eu nu prea i-am spus, nici macar nu i-am spus ca am fost logodita, sau ce imi place sa fac. A vorbit mai mult el, si ma bucur, pentru ca nu prea voiam să vorbesc, si nici nu aveam starea necesara sa fac asta.
A doua zi am iesit cu Steph si cu Julia in oras, si a fost foarte bine sa mai petrecem si noi timp, ca intre fete. Am stat în oras până la 11 sau 12, pentru ca venea weekendul, asa ca nu ne pasa cat este ora. Logan nu a fost de acord sa mergem si cu Julia, si tot nu a vrut sa ne spuna motivul. A spus ca nu poate, si ca noi nu trebuie sa aflam. Simt ca tine un secret fata de noi, si e prea mare ca sa ni-l spuna. Nu ne-a pasat de ce a spus si tot am plecat. In weekend Steph a plecat la familia ei, la vreo ora depărtare, si a venit de abia marti. In zilele alea nu prea am facut nimic. Am stat prin casa, in majoritatea timpului singura, pentru ca Logan si Dylan au fost, si inca sunt ocupați cu firma. Am mai citit din manuscrise, le-am citit pe cele care avea sub numarul de pagini dorite, si avea o descriere drăguță. Imi pare atat de rau ca aceste carti nu se pot publica, si nu pot sa fac nimic in legatura cu asta. Azi e sambata si stau in camera, pe telefon, pentru ca pana la 9, cand trebuie sa vina Alex sa ma ia nu am ce sa fac. Steph a plecat din nou la părinții ei, si am ramas singura tot weekendul. Ma uit putin pe Instagram, dar nu e nimic nou, asa ca mai bine iau o carte si citesc.
Nu pot sa ma concentrez, asa ca las cartea din mâna, si ma duc sa ma îmbrac cu o pereche de pantaloni de trening, un tricou mai larg, un hanorac si ma duc sus sa ma incalt, ca sa ma duc sa alerg. Imi prind părul intr-o coada si ies afara. Aleg sa nu imi iau masina până pana in parc, si o sa merg pe jos, pentru că fac 30 de minute, si asa mai trece din timp. Mai am 5 ore pana cand trebuie sa plec cu Alex, asa ca trebuie sa îl umplu cu ceva.
Am alergat 1 oră in parc, si acum ma îndrept spre baie, ca sa ma spăl, pentru ca am nevoie de o baie lungă, si sa ma relaxez putin. Imi iau un prosop, o pereche de blugi, si un tricou, cu care voi merge la intalnire. Nu ma aranjez foarte mult, pentru ca nu o sa mergem undeva special, asa ca nu e nevoie. Imi umplu cada, si dupa imi pun putin spumant cu aroma de vanilie si ma duc in apa calda. Am stat în baie o oră, dupa care am iesit, m-am îmbrăcat si mi-am uscat părul. După ce am terminat, m-am dus in bucătărie, ca sa imi iau un iaurt, si dupa am iesit afara si m-a dus in spate, in terasa. Am deschis televizorul, si am dat pe muzică. După ce mi-am mâncat iaurtul, mi-am scos telefonul si am sunat-o pe Steph, dar nu mi-a răspuns. Am inceput sa schimb programele, dar nu am găsit nimic interesant, asa ca am lăsat pe un canal de muzică si m-am uitat pe telefon. Primesc un mesaj de la Dylan si imi spune că vor întârzia din nou. Mai avea jumatate de ora până sa să vina Alex, asa ca mai bine ma duc pana jos, ca sa pot sa ma machiez putin, si dupa sa il astept sa vina.
Ies din terasa si mă duc in casa. Înainte sa cobor ma duc pana la bucătărie sa imi pun un pahar de apa, si dupa o iau spre scări. După ce am deschis usa, si am aprins lumina, era sa scap pe jos paharul cu apa. In fata mea era Luke, doar ca arata foarte diferit, era pe jos rezemat de pat, si avea aceeasi bluza pe care si-a luat-o cand a plecat de aici. Avea ochii rosii, si in camera miroase a țigară. M-am dus spre el si am incercat sa il ridic, dar cand mi-am dat seama ca nu pot, asa ca m-am asezat langa el. Miroase a alcool, si a țigări. Doamne, oare asta a facut toate zilele astea?
CITEȘTI
Iubire La Extreme
General FictionAlissya Devince crede că relatia ei merge bine si ca in curand o sa se căsătorească cu logodnicul ei. Dar ce se intampla cand Ali vede că logodnicul ei o inseala? Si ce se va intampla cand se muta la fratii ei gemeni, unde il întâlneste pe Luke, si...