LUKE
Nu am putut sa dorm toata noaptea, am stat si m-am gândit cum sa facem sa ii scoatem din închisoare. Mai avem 1 ora si ajungem, inca putin. O sa ne cazam la un hotel si o sa ne pregătim acolo.
Am primit un mesaj de la Louis, ne-a invitat la nunta lui cu Yasmina. E peste o luna, a vrut sa ne spuna la cina in familie, dar noi nu am venit. Nu i-am raspuns, nu am timp pentru el acum, dupa ce le recuperam pe fete o sa-l sun.
Logan deja a vorbit cu cineva care sa ne fac rost de identitate false. Ne asteapta la un hotel câțiva oamenii care au pregătit tot ce ne trebuie, si care o sa ne ajute sa intram in închisoare si sa Ieșim, fara sa avem probleme.
Trebuie sa ne prefacem ca suntem 2 avocati care au ceva de vorbit cu detinutii. O sa avem 2 serviete, unde o sa punem o uniformă de paznic. Dupa ce se îmbracă mai trebuie doar sa distragem paznicul de la usa si dupa scăpăm. Dupa pot sa o iau inapoi, o s-o iau inapoi si nu o sa-i mai dau drumul niciodata.
***
Am ajuns si ne-am dus direct la hotel, trebuie sa terminam totul cat mai repede. Am urcat la camera 423 si acolo ne-am întâlnit cu 3 prieteni. Ei au facut rost de identitati, de costume si tot ce am mai avut nevoie.
Ne-au dat 2 peruci si doua perechii de lentile. Eu am luat peruca bruneta si lentile maro, iar Logan avea o peruca blonda si lentile albastre.
-Noi ramanem in masina si va asteptam. Mai intai ii asteptam pe aia doi, si dupa ce veniti si voi plecam.
-Cum arat? Ne intreaba Logan dupa ce s-a îmbrăcat intr-un costum clasic cu papion.
-Ca unul care vrea sa scoată doi puscariasi. Ii răspund si rade.
-Si tu la fel, frate. Imi spune si ma bate pe spate cu mana.
Aveam pe mine tot un costum clasic, doar ca eu aveam o cravata rosie, nu papion. Costumele astea nu sunt chiar atat de rele si nu arat rau in ele.
-Haideti sa termina cu asta, ca simt ca raman fara aer cu papionul asta. Spune Logan si se duce spre usa.
-Atunci ti-ai semnat sentinta la moarte, Steph vrea ca sotul ei sa poarte papion la nunta. Ii spun si se întoarce spre mine.
-Lui Ali ii plac costumele cu cravata, si asta mie valabil pentru nunta. Noroc, cam ai nevoie!
-Baietii, nu credeți ca ar fi mai bine sa puneti deasupra cateva dosare subtiri, in caz ca li se pare ceva suspect? Ne intreaba Noah.
-Nu e o idee rea, aveti la voi cateva dosare, sa pune deasupra? Intreaba Logan si vine langa noi.
-Da, le punem noi, voi duceti-va la masina. Ne-am spus Noah si am mers cu Logan la masina.
M-am dus cu Logan la lift, si tot nu venea. Cred ca a trecut un minut si liftul nu venea, imi vin toti dracii, nu mai am pic de rabdare in mine.
-Ma duc pe scări, nu mai stau sa astept chestia asta. Ii spun si ma duc spre scări.
Logan nu spune nimic si vine dupa mine, nu cred ca mai avea răbdare sa astept dupa un lift amărât. Am ajuns jos si ne-am dus langa masini sa vina si ceilalti.
Dupa doua minute au ajuns, ne-au dat servietele si ne-am împărțit. Eu merg singur cu o masina, si in cealalta merge Logan si cu inca 2 prieteni. Noah a ramas sus, si o sa intre in sistemul de securitate. Nu trebuie sa ne prindă pe camera ca am ajutat 2 prizonieri sa evadeze.
Mergeam cat de repede putea, ca sa ajungem mai repede si sa scăpăm de asta cat mai repede. Cu cat scăpăm mai repede, cu atat mai repede le luam pe fete.
CITEȘTI
Iubire La Extreme
Genel KurguAlissya Devince crede că relatia ei merge bine si ca in curand o sa se căsătorească cu logodnicul ei. Dar ce se intampla cand Ali vede că logodnicul ei o inseala? Si ce se va intampla cand se muta la fratii ei gemeni, unde il întâlneste pe Luke, si...